Nope, staat er los vanquote:Op woensdag 18 november 2020 18:25 schreef Blues het volgende:
Wij krijgen het idd ook allemaal mits je onder schaal 75 zit.![]()
Is dat dan naar rato van je werkuren?
Nee, en dat is ergens ook weer raar. Moreel gezien ben ik blij dat ik, met mijn kleine contract, in die periode extra gewerkt heb, want ik krijg naar verhouding zowat drie maandsalarissen. Terwijl collega’s die fulltime werken naar verhouding iets van een half maandsalaris krijgenquote:Op woensdag 18 november 2020 18:25 schreef Blues het volgende:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 18 november 2020 18:25 schreef Blues het volgende:
Ik vind dat ook wat vreemd, ik had het eigenlijk ook niet erg gevonden om naar rato uitbetaald te krijgen.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, en dat is ergens ook weer raar. Moreel gezien ben ik blij dat ik, met mijn kleine contract, in die periode extra gewerkt heb, want ik krijg naar verhouding zowat drie maandsalarissen. Terwijl collega’s die fulltime werken naar verhouding iets van een half maandsalaris krijgen
Dit idd.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wat vreemd, ik had het eigenlijk ook niet erg gevonden om naar rato uitbetaald te krijgen.
Heel vreemd allemaal ja. Daar hadden wij t ook al over op t werk vandaag.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, en dat is ergens ook weer raar. Moreel gezien ben ik blij dat ik, met mijn kleine contract, in die periode extra gewerkt heb, want ik krijg naar verhouding zowat drie maandsalarissen. Terwijl collega’s die fulltime werken naar verhouding iets van een half maandsalaris krijgen
En om het nog gekker te maken: bij de werkgever waar ik in vaste dienst ben (en de bonus krijg) heb ik in die periode maanden aan vakantie uren opgenomen en effectief nauwelijks gewerkt. Om uit te helpen bij andere organisaties, dat wel. En van hen heb ik niks gehoord over de bonus. Aangezien het uit dezelfde pot komt: dikke prima.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wat vreemd, ik had het eigenlijk ook niet erg gevonden om naar rato uitbetaald te krijgen.
Aankloppen bij de OR/vertrouwenspersoonquote:Op donderdag 3 december 2020 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ze hebben voor me aangevraagd. Goedgekeurd door overheid. Maar willen niet uitkeren omdat ik uitdienst ben.
Ik ben niet lid van een vakbond. Mag het dan nog steeds?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:04 schreef Ceviche het volgende:
Is dat niet een soort diefstal? Want dan hebben zij jouw 1000 euro?
Ik zou gewoon nog eens bellen en hopen op een andere medewerker. Helpt nog wel eenswat printscreens van de site van de overheid meesturen.
En anders hogerop zoeken, bij hun HR of de vakbond ofzo.
Ik zou het niet opgeven want dit is echt onzin. En al toegezegd.
Het hele idee is juist dat ze werkgever van toen het uit moet keren en het maakt helemaal niet uit dat je daar niet meer werkt.
Is de OR er ook voor oud werknemers dan?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Aankloppen bij de OR/vertrouwenspersoon
Eikelsquote:Op donderdag 3 december 2020 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ze hebben voor me aangevraagd. Goedgekeurd door overheid. Maar willen niet uitkeren omdat ik uitdienst ben.
Watquote:Op donderdag 3 december 2020 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nou ja zegquote:Op donderdag 3 december 2020 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ook echt de RvB voor ¤1000.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben niet lid van een vakbond. Mag het dan nog steeds?
Het ligt nu zelfs bij de RvB. Echt, wat een onzin. Hoezo moeten die nog iets beslissen? Ze hebben voor me aangevraagd en het is toegekend. Keer het gewoon uit.
Veel hogerop wordt hem niet. Ik denk dat ik bij het ETZ niks ga bereiken. Dus ik zoek een andere route.
Gaat dan wel over de hele groep die al uit dienst is.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ook echt de RvB voor ¤1000.
Op zich vindt een vakbond dat niet zo leuk nee maar ik kreeg toch antwoord van de mijnequote:Op donderdag 3 december 2020 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben niet lid van een vakbond. Mag het dan nog steeds?
Het ligt nu zelfs bij de RvB. Echt, wat een onzin. Hoezo moeten die nog iets beslissen? Ze hebben voor me aangevraagd en het is toegekend. Keer het gewoon uit.
Veel hogerop wordt hem niet. Ik denk dat ik bij het ETZ niks ga bereiken. Dus ik zoek een andere route.
Hoe groot is die groep dan?quote:Op donderdag 3 december 2020 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat dan wel over de hele groep die al uit dienst is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |