Ah daar is de 10% stijging weer...quote:Op woensdag 30 september 2020 14:18 schreef miss_sly het volgende:
#COVID19NL statistieken t.o.v. gisteren:
Positief getest: 3302
Totaal: 120845 (+3294 ivm -8 corr.)
Opgenomen: 48
Totaal: 12758
Opgenomen op IC*: 27
Huidig: 164
Totaal: 3311
* bewezen of verdacht
(http://stichting-nice.nl)
Overleden: 13
Totaal: 6406
Weet je wat ik nou zou willen zien aan data? Per patiënt, anoniem uiteraard, die op de IC komt precies kunnen zien wanneer hij of zij opgenomen is, en wanneer hij er weer vanaf gaat.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:18 schreef miss_sly het volgende:
* bewezen of verdacht
(http://stichting-nice.nl)
Voer dan mondkapjes in maar kap met de rest van die poppenkast, zoals looproutes in winkels en vakken waar je niet mag gaan staan.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:10 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Als je het over buiten proportionele maatregelen praat is dat er zeker een ja.
Zorg liever dat je bepaalde randzaken snel op orde krijgt.
Er is een ligduur grafiek op de stichting NICE website hequote:Op woensdag 30 september 2020 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou zou willen zien aan data? Per patiënt, anoniem uiteraard, die op de IC komt precies kunnen zien wanneer hij of zij opgenomen is, en wanneer hij er weer vanaf gaat.
Dan kan je wat zeggen over die ligduur, of die nou echt afneemt ten opzichte van maart, etc. Maar die data zal wel niet publiekelijk zijn.
Ik ben er niet bij.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:18 schreef Jaeger85 het volgende:
In Zweden houden ze zich goed aan de afstandsregels.
Eens, dat wil ik ook zien.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou zou willen zien aan data? Per patiënt, anoniem uiteraard, die op de IC komt precies kunnen zien wanneer hij of zij opgenomen is, en wanneer hij er weer vanaf gaat.
Dan kan je wat zeggen over die ligduur, of die nou echt afneemt ten opzichte van maart, etc. Maar die data zal wel niet publiekelijk zijn.
Ik heb familie en vrienden daar die mij dit vertellen. Anekdotisch bewijs I know.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:21 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij.
Misschien is het allemaal wel om het even, dat begin ik steeds meer te denken.
Misschien is het arrogant te denken dat je met maatregelen en het manipuleren van normaal menselijk gedrag een virus kunt beteugelen.
Als ik dan toch een mondkapje op moet, dan ook per direct weer festivals en alles open.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voer dan mondkapjes in maar kap met de rest van die poppenkast, zoals looproutes in winkels en vakken waar je niet mag gaan staan.
Ja, maar dat is niet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is een ligduur grafiek op de stichting NICE website he
Hoopte op een stagnering of afnamequote:Op woensdag 30 september 2020 14:19 schreef _serial_ het volgende:
* bewezen of verdacht
(stichting-nice.nl)
En dan? Ben wel benieuwd wat je uiteindelijke idee is dan hierbij.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Eens, dat wil ik ook zien.
Maar die informatie is staatsgeheim
Want dan gaan mensen conclusies trekken dat het wellicht allemaal wel meevalt.
Jammer dat we daar zo gesloten in zijn.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Eens, dat wil ik ook zien.
Maar die informatie is staatsgeheim
Want dan gaan mensen conclusies trekken dat het wellicht allemaal wel meevalt.
Woensdag is z'n typische dag met inhalen van registraties.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hoopte op een stagnering of afname
Ja het zou al nuttig kunnen zijn om de eerste en tweede golf te splitsen daarin. Liggen mensen nu minder lang op een IC, overlijden ze minder vaak, hoe is de leeftijdsverdeling verschillend?quote:Op woensdag 30 september 2020 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet wat ik bedoel.
De Bijenkorf deelt ze uit aan klanten. Diegene die dat doet, pakt ze met zijn blote handen en geeft ze vervolgens aan de klant.... /facepalmquote:Op woensdag 30 september 2020 14:17 schreef Steven_Stil het volgende:
Mondkapjes goed gebruiken doet bijna niemand, is ook aardig prijzig.
Woensdag 30 septemberquote:
Ja heel tof, maar hier op FOK! roept iedereen altijd over privacy (ook mbt tot de app), en opeens moet alles weer openbaar zijn. Het is het 1 of het ander.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat we daar zo gesloten in zijn.
Niet geheel vergelijkbaar, maar Singapore had dat in het begin zo mooi. Je kon per besmette patiënt zien vanuit welke cluster hij kwam, hoe ernstig de klachten waren, aan welke andere patiënten hij/zij direct gelinkt was. Echt heel tof.
Nee, want zo goed werken ze dan natuurlijk ook weer niet ineens...quote:Op woensdag 30 september 2020 14:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Als ik dan toch een mondkapje op moet, dan ook per direct weer festivals en alles open.
Er staat niet bij hoeveel mensen inmiddels weer negatief zijn en niet meer besmettelijkquote:Op woensdag 30 september 2020 14:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Gaat er voorlopig niet komen hoor, zal eind vd week ws boven de 4000 per dag liggen. En ALS de huidige maatregelen effect hebben ga je in de week daarna hopelijk een lichte afname zien...quote:Op woensdag 30 september 2020 14:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat zou wel een heeeel snel effect van de nieuwe maatregelen zijnquote:Op woensdag 30 september 2020 14:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |