abonnement Unibet Coolblue
pi_195340632
Vice-president Biden zei gisteren tijdens het debat met zittend president Trump dat hij zijn bek moet houden, noemde hem een puppie van Putin en een clown.

Waarom bericht de media hier amper over? Waar is de ophef?

Wat vinden jullie, moet dit zomaar kunnen?

Hiermee vergeleken is Wilders een nette man die Rutte vroeg om gewoon normaal te doen.
pi_195340692
Ik zie het eigenlijk op zo’n beetje al mijn nieuwsbronnen wel voorbij komen.
pi_195340713
Dat is wel een heel eenzijdige belichting van het debat.

Trump liet niemand uitpraten, niet Biden, niet de moderator, hield zich niet aan de afgesproken 2 minuten spreektijd en brulde door alles en tegen alles.

Biden met z'n "shut up" was nog tam.

En Trump is toch ook de pup van Putin?
  woensdag 30 september 2020 @ 11:37:59 #4
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195340774
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:32 schreef Mcintoishi het volgende:
Vice-president Biden zei gisteren tijdens het debat met zittend president Trump
Daar gaat het al mis.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2020 @ 11:39:44 #5
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195340808
Allereerst; ik heb het debat niet gezien en ga dus alleen reageren op basis van hetgeen ik gelezen heb.

Het is een ordinair "debat" geweest, maar iedereen moet wel beseffen dat veel media dit eigenlijk wilden. Het format waarop dit gepresenteerd is, vroeg er gewoon om. Je moet dit eigenlijk op zo'n manier doen dat elke persoon minimaal een minuut of twee kan spreken, zonder enige beïnvloeding. Dat kan. Maar zo is het niet gegaan.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 30 september 2020 @ 11:40:59 #6
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195340834
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:35 schreef Raw85 het volgende:
Ik zie het eigenlijk op zo’n beetje al mijn nieuwsbronnen wel voorbij komen.
Het doel van dit soort geneuzel is dan ook om "de media" zwart te maken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2020 @ 11:41:34 #7
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_195340841
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat is wel een heel eenzijdige belichting van het debat.

Trump liet niemand uitpraten, niet Biden, niet de moderator, hield zich niet aan de afgesproken 2 minuten spreektijd en brulde door alles en tegen alles.

Biden met z'n "shut up" was nog tam.

En Trump is toch ook de pup van Putin?
Ik weet niet of je het hele debat gevolgd heb. Maar Trump moest wel, hij debatteerde niet alleen tegen biden, maar ook tegen Chris Wallace. Ongelooflijk biased.
pi_195340850
Ik probeer alle politieke berichtgeving van Amerika juist zoveel mogelijk te vermijden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_195340864
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:32 schreef Mcintoishi het volgende:
Vice-president Biden zei gisteren tijdens het debat met zittend president Trump dat hij zijn bek moet houden, noemde hem een puppie van Putin en een clown.

Waarom bericht de media hier amper over? Waar is de ophef?
Biden zegt alleen wat iedereen allang weet. Heeft geen bombarie nodig.

quote:
Wat vinden jullie, moet dit zomaar kunnen?
Trump zegt en doet ergere dingen. Dus sure.

quote:
Hiermee vergeleken is Wilders een nette man die Rutte vroeg om gewoon normaal te doen.
Amerikaanse politiek is, volgens mij, nauwelijks te vergelijken met de onze.
Dat niet alleen, trouwens, je zíet gewoon dat je naar een Amerikaanse nieuwszender/bericht aan het kijken bent (ook zonder logo's e.d. in beeld), heb je geen geluid voor nodig. Het is iets met 't haar van die presentatoren en die politici. Op de een of andere manier pik je ze er gewoon uit. Misschien ligt het aan mij :')
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 30 september 2020 @ 11:43:14 #10
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195340880
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:41 schreef fjs het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het hele debat gevolgd heb. Maar Trump moest wel, hij debatteerde niet alleen tegen biden, maar ook tegen Chris Wallace. Ongelooflijk biased.
Ja, wat heeft die man het zwaar. Geen wonder dat 'ie rekruteert bij de rechtsextremisten.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195340930
Dit lijkt me iets voor POL want zo zonder nieuwsbericht komt er hier weinig van terecht denk ik

POL / [AMV] Amerikaanse politiek #831
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')