Ja ik ga een bod doen op die beestenquote:Op woensdag 30 september 2020 09:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Nichols vergelijkt de vijf dieren met oude mannen in een stamkroeg die constant vloeken en om elkaar lachen.
Heerlijk
Briljant.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Nichols vergelijkt de vijf dieren met oude mannen in een stamkroeg die constant vloeken en om elkaar lachen"
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:18 schreef mschol het volgende:
ik bwn ooit 1x in USA geweest
daar hebben ze een geweldig visitekaartje achter gelatenJa nee, echt retarded hoor, vreselijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.retarded volk daarTap tap tap
quote:Op woensdag 30 september 2020 07:19 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe zeg je goedemorgen in het Grieks?
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:18 schreef mschol het volgende:
ik bwn ooit 1x in USA geweest
daar hebben ze een geweldig visitekaartje achter gelatenIk zie niet echt wat nou het probleem was? Of wat er zo raar aan was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.retarded volk daar
VS bashen is hip toch.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie niet echt wat nou het probleem was? Of wat er zo raar aan was?
VS is qua natuurlijk geweldig en de meeste mensen zijn ook gewoon redelijk normaal als je even door dat eerste laagje prikt. Politiek gezien is het wel een klucht maar daar heb ik echt 0,0 zin in om ook maar enige energie aan te verspillen.quote:
Bij mij was ze wel sneller, maar een lachje kon er niet af. Bij niemand.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
De Russische grens passeren is leuker. Paspoort afgeven aan een dame in een hokje. Die neemt vervolgens dik een kwartier de tijd om elke bladzijde te lezen en te scannen. Intussen kijkt ze je de hele tijd met een vorsende blik aan.
Toen ik een beetje de slappe lach kreeg, moest zij ook wel lachen
ipv dat je iemand (toerist, met familie, eerste keer) bijna doodschiet, gewoon uitlegging dat het niet de bedoeling is, is teveel gevraagd...?quote:Op woensdag 30 september 2020 09:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie niet echt wat nou het probleem was? Of wat er zo raar aan was?
Het is een land van extreme uitersten. Ik zou er zelf nooit willen wonen want ik beschouw het in veel opzichten als een failed state. Maar om te reizen is het inderdaad machtig leuk en interessant en de mensen zijn er heel vriendelijk, gemeend of niet.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
VS is qua natuurlijk geweldig en de meeste mensen zijn ook gewoon redelijk normaal als je even door dat eerste laagje prikt. Politiek gezien is het wel een klucht maar daar heb ik echt 0,0 zin in om ook maar enige energie aan te verspillen.
Neemt niet weg dat je anekdote nergens op sloeg.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
VS is qua natuurlijk geweldig en de meeste mensen zijn ook gewoon redelijk normaal als je even door dat eerste laagje prikt. Politiek gezien is het wel een klucht maar daar heb ik echt 0,0 zin in om ook maar enige energie aan te verspillen.
Grens Shenzhen-Hong Kong liet ik me ooit opnaaien door een Amerikaanse om een foto van Donald Duck op mijn paspoort te plakken en te laten zien, was ook een eclatant succesquote:Op woensdag 30 september 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
De Russische grens passeren is leuker. Paspoort afgeven aan een dame in een hokje. Die neemt vervolgens dik een kwartier de tijd om elke bladzijde te lezen en te scannen. Intussen kijkt ze je de hele tijd met een vorsende blik aan.
Toen ik een beetje de slappe lach kreeg, moest zij ook wel lachen
Die was van mscholquote:Op woensdag 30 september 2020 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je anekdote nergens op sloeg.
Andere user CL.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je anekdote nergens op sloeg.
Je mocht daarna het Oeigoerenkamp een paar weken uitproberen?quote:Op woensdag 30 september 2020 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grens Shenzhen-Hong Kong liet ik me ooit opnaaien door een Amerikaanse om een foto van Donald Duck op mijn paspoort te plakken en te laten zien, was ook een eclatant succes
De mensen zijn gewoon mensen. Ze denken misschien wat anders over bepaalde dingen, maar ze zullen ons Hollanders ook wel maf vinden. Dat is juist het leuke.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een land van extreme uitersten. Ik zou er zelf nooit willen wonen want ik beschouw het in veel opzichten als een failed state. Maar om te reizen is het inderdaad machtig leuk en interessant en de mensen zijn er heel vriendelijk, gemeend of niet.
Ja verwarrendquote:Op woensdag 30 september 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel allebei oranje UI's, dat wel.
Ik zou er denk ik wel kunnen wonen, maar alleen als ik geld genoeg heb om me over zaken als gezondheidszorg niet druk hoef te maken.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een land van extreme uitersten. Ik zou er zelf nooit willen wonen want ik beschouw het in veel opzichten als een failed state. Maar om te reizen is het inderdaad machtig leuk en interessant en de mensen zijn er heel vriendelijk, gemeend of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |