Ps klanten?quote:Op woensdag 30 september 2020 05:20 schreef possetje het volgende:
[..]
ja jammer en ps klanten zullen wel balen?
Ja dat zei hij ook. Maar even goed jammer. De horeca gaat kapot op deze manier.quote:Op woensdag 30 september 2020 05:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als het meer kost dan open blijven dan begrijp ik het wel
Hey moemoe 🖐🏻quote:
Twee weken geleden voor het eerst en wrs ook voor het laatst dit jaar op terrasje geweest in Den Haag.quote:Op woensdag 30 september 2020 05:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zei hij ook. Maar even goed jammer. De horeca gaat kapot op deze manier.
O leuk. Muziek maken is altijd fijn om te doen. Het ontspant.quote:Op woensdag 30 september 2020 05:19 schreef possetje het volgende:
[..]
ja ik ben muzikant en ik heb fases dat ik elke dag een track produceerm en ook fases dat ik leeg wordt in mn hoofd en dan is het tijden lang stil
Ja halfquote:Op woensdag 30 september 2020 05:22 schreef Justin_Case het volgende:
@:engine maat, aflevering 2 all stars gezien?
Blijf je ook gezellig hier hangenquote:Op woensdag 30 september 2020 05:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Twee weken geleden voor het eerst en wrs ook voor het laatst dit jaar op terrasje geweest in Den Haag.
Normaal was ik al 70 keer geweest ofzo.
Mis het wel
Yep. Wel gelachenquote:Op woensdag 30 september 2020 05:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja halfWas beetje afgeleid. Ga het nog terugkijken.
Jij wel gezien?
Deze vind ik iets minder. Die andere was beter althans vind ik hequote:Op woensdag 30 september 2020 05:20 schreef possetje het volgende:
https://soundcloud.com/edwin-emanuel-posse/lang-en-blond-3
Nicequote:
Ja dat snap ik. Ben op mijn verjaardag uit eten geweest, was in augustus. Maar het voelde niet goed. Zou een paar weken geleden met mijn zon naar de griek gaan maar we hebben besloten het toch maar niet te doen. Het normaal ergens heen kunnen gaan mis ik ook. Maar het is even niet anders.quote:Op woensdag 30 september 2020 05:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Twee weken geleden voor het eerst en wrs ook voor het laatst dit jaar op terrasje geweest in Den Haag.
Normaal was ik al 70 keer geweest ofzo.
Mis het wel
Nicequote:Op woensdag 30 september 2020 05:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ben ook het eerste seizoen aan het kijken nu.
quote:Op woensdag 30 september 2020 05:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:poezeligding ik jou
Al,zicht op dar je naar huis gaat Enginequote:Op woensdag 30 september 2020 05:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ben ook het eerste seizoen aan het kijken nu.
quote:Op woensdag 30 september 2020 04:34 schreef Justin_Case het volgende:
MORGEN 1 OKTOBER
@:ALREADY_IN_USE
@:DVEN
@:LIMOENTJUH
@:FILOSOOFERT
@:DUD0R
@:WADSLAK
@:GRRRRRRRR
@:M1ST1G
@:NATTEKAT
@:NOODGANG
@:ENGINE
@:R-WOUD93
@:MADAM-APRIL
Hoiquote:Op woensdag 30 september 2020 05:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:poezeligding ik jou
hey vriend thee?quote:
thnxxxquote:
ik ben allang blij als ik op en neer naar de super ga en ik kom naast 90 000 000 licht getinte mensen 1 hollander tegen, in mn vrije tijd ga ik dan nooit licht getinte mensen googlen of kijken, ik hoef alleen maar uit mn raam te kijken en daar loopt er al gelijk eenquote:
Bestaat niet m1stig is al vaker hier dus niets faal..quote:
Je hebt het maar zwaar heyquote:Op woensdag 30 september 2020 05:33 schreef possetje het volgende:
[..]
ik ben allang blij als ik op en neer naar de super ga en ik kom naast 90 000 000 licht getinte mensen 1 hollander tegen, in mn vrije tijd ga ik dan nooit licht getinte mensen googlen of kijken, ik hoef alleen maar uit mn raam te kijken en daar loopt er al gelijk een
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 30 september 2020 05:33 schreef possetje het volgende:
[..]
ik ben allang blij als ik op en neer naar de super ga en ik kom naast 90 000 000 licht getinte mensen 1 hollander tegen, in mn vrije tijd ga ik dan nooit licht getinte mensen googlen of kijken, ik hoef alleen maar uit mn raam te kijken en daar loopt er al gelijk een
man3quote:Op woensdag 30 september 2020 05:33 schreef possetje het volgende:
[..]
Maar @Limoentjuh gaat niet komen denk ikquote:Op woensdag 30 september 2020 05:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Bestaat niet m1stig is al vaker hier dus niets faal..
belangrijkste is vriend jij doet weer meequote:Op woensdag 30 september 2020 05:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar @:limoentjuh gaat niet komen denk ik
@:already_in_use ook zelden vermoed ik
ummmmm ik heb wel compassie met mensen , als jij zegt dat je ergens het zwaar mee hebt dan ben ik wel bereid het te geloven en ga er niet gelijk tegen inquote:
Idd het is even niet anders, zo sta ik er ook wel in.quote:Op woensdag 30 september 2020 05:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Ben op mijn verjaardag uit eten geweest, was in augustus. Maar het voelde niet goed. Zou een paar weken geleden met mijn zon naar de griek gaan maar we hebben besloten het toch maar niet te doen. Het normaal ergens heen kunnen gaan mis ik ook. Maar het is even niet anders.
Ja maar ik heb geen zin in plek 1 joh. Maar komt goed.quote:Op woensdag 30 september 2020 05:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
belangrijkste is vriend jij doet weer mee
echt, ik woon in rotterdam, als ik om 9 savonds naar de super ga ben ik per definitie de enige hollander op straatquote:
Ja nee doe je ding joh.quote:Op woensdag 30 september 2020 05:35 schreef possetje het volgende:
[..]
ummmmm ik heb wel compassie met mensen , als jij zegt dat je ergens het zwaar mee hebt dan ben ik wel bereid het te geloven en ga er niet gelijk tegen in
hoeft ook niet perse hequote:Op woensdag 30 september 2020 05:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin in plek 1 joh. Maar komt goed.
Waar woon je?quote:Op woensdag 30 september 2020 05:33 schreef possetje het volgende:
[..]
Vandaag komt er weer lego binnenquote:Op woensdag 30 september 2020 05:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoeft ook niet perse he
oei je bent dan best wel zielig he ow wacht je kijk naar kleur enzoquote:Op woensdag 30 september 2020 05:36 schreef possetje het volgende:
[..]
echt, ik woon in rotterdam, als ik om 9 savonds naar de super ga ben ik per definitie de enige hollander op straat
ik weet wat ik jou voor je verjaardag geefquote:Op woensdag 30 september 2020 05:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vandaag komt er weer lego binnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |