Maw dat de Armeniërs hun zin krijgen en de bezetting doorgaat. Helder.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welnee, een stalemate werkt dus ook prima voor mij.
Volgens mij is de huidige situatie ook niet eckt de doelstelling van de Armeniërs, zij streven naar een normalisatie en dus regularisatie.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Maw dat de Armeniërs hun zin krijgen en de bezetting doorgaat. Helder.
Zou dat dan de berg zijn waar de ark van Noah verstopt is?quote:Op woensdag 30 september 2020 14:42 schreef polderturk het volgende:
Er is een Armeense vliegtuig tegen een berg geknald. De piloot is gevangen genomen.
[ twitter ]
En straks huilen dat Türkiye 5000 Armeense 'burgers' heeft weggevaagd.quote:
Turken, Turken, Turken Turken Turken.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ooooooh, de racisme en iedereen is tegen Turkije kaart wordt weer getrokken door jou
Licht nou eens een keer toe als je kan (en durft) wat hier precies racistisch aan is? Ik zal de andere kant alvast voor je toelichten:
-Turken zijn geen ras (feit)
-Turken hebben een ambivalente houding tegenover de Armeense genocide (dubbel feit, zowel de ambivalente houding als de Armeense genocide)
-Turken zoals @:Polderturk hakken graag in op Grieken en Armenen (feit)
-Turken zoals @:Polderturk praten de illegale annexatie van Noord-Cyprus constant goed
-Die houding van het vingertje wijzen staat je niet als je enerzijds één van de gruwelijkste genocides ontkent, illegale annexaties goedpraat en anderzijds het volk waarop de genocide is gepleegd constant zwart maakt (feit) zonder de historische context en misdaden van de andere kant in ogenschouw te nemen van het gebied Nagorno Karabakh / Artsakh (feit). Dan ben je meer verblind door Armenenhaat dan dat je openstaat voor feiten (interpretatie). Dus ja, het siert Turken als ze een terughoudende houding aannemen als het gaat om vingers wijzen naar Armenen.
Dit.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:45 schreef Qarrad het volgende:
Ik zou zeggen, kijk eens wat er hier gebeurt als je een weekje de stroom afsluit.
Als Turk mag je geen mening hebben van Richestorage. Je moet je bek houden, want Turken zij fout. Erdogan is foei. Als je een mening hebt ben je slecht geïntegreerd. Zelfs als je zoals ik bent voor autonomie voor inwoners van Karabakh en voor de terugkeer van vluchtelingen bent. Ik begin schijtziek te worden van dat éénzijdige gedrag van Richestorage.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
Turken, Turken, Turken Turken Turken.
Turken haat runs deep with this one.
Was het maar je eigen mening. Het lijkt er nu op alsof je bezig bent om een spaarkaart bij elkaar te spammen van Officiële Turkse Deug(stand)punten of zo.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:10 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als Turk mag je geen mening hebben van Richestorage. Je moet je bek houden, want Turken zij fout. Erdogan is foei. Als je een mening hebt ben je slecht geïntegreerd. Zelfs als je zoals ik bent voor autonomie voor inwoners van Karabakh en voor de terugkeer van vluchtelingen bent. Ik begin schijtziek te worden van dat éénzijdige gedrag van Richestorage.
Pro-Armeniërs mogen alles zeggen. Die mogen propaganda videos plaatsen geen probleem. Zelfs Poetin prijzen vindt hij geen probleem.
Gadver. Ik ben ook bang dat we nog geen halve stap af zitten van het opnieuw trots posten van filmpjes van afgesneden lichaamsdelen...quote:Op woensdag 30 september 2020 15:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Azerbeidzjanse gesneuvelden. Er is 0.0 terughoudendheid bij het tonen van gesneuvelden valt mij op.
Dat zou de meest logische oplossing zijn, maar ben bang dat ze dat geen van 2en vinden.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:10 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als Turk mag je geen mening hebben van Richestorage. Je moet je bek houden, want Turken zij fout. Erdogan is foei. Als je een mening hebt ben je slecht geïntegreerd. Zelfs als je zoals ik bent voor autonomie voor inwoners van Karabakh en voor de terugkeer van vluchtelingen bent[b]. Ik begin schijtziek te worden van dat éénzijdige gedrag van Richestorage.
Pro-Armeniërs mogen alles zeggen. Die mogen propaganda videos plaatsen geen probleem. Zelfs Poetin prijzen vindt hij geen probleem.
Soundtrack van die filmpjesquote:
Wat heb ik dan gezegd?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Was het maar je eigen mening. Het lijkt er nu op alsof je bezig bent om een spaarkaart bij elkaar te spammen van Officiële Turkse Deug(stand)punten of zo.
De Armeense filmpjes hebben een betere soundtrackquote:Op woensdag 30 september 2020 13:51 schreef vigen98 het volgende:
[ twitter ]
Meer voertuigen vernietigd.
Ja maar dat is niet meer haalbaar inmiddels. Er is teveel gebeurd dus die mensen willen niet eens naast elkaar wonen dus dan is de enige optie die overblijft voor beide partijen het exclusieve recht over het gebied. Als Azerbeidzjan aan het langste eind trekt moeten er dus zo'n 150.000 mensen weg om plaats te maken voor meer dan 600.000 Azeri's in het extreemste geval. Zolang de Karabaxci Armeniërs het volhouden dan blijven er 150.000 mensen wonen en kunnen de ontheemde mensen in Azerbeidzjan uit die regio niet terug. In beide scenario's minus een hoop burgerslachtoffers uiteraard.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:30 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat zou de meest logische oplossing zijn, maar ben bang dat ze dat geen van 2en vinden.
Niet pragmatisch genoeg.
Je komt er misschien mee weg die kaart vaak te trekken, maar hier bereik je vrij weinig met die Calimero rol. Ga maar lekker ergens anders over racisme huilen.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
Turken, Turken, Turken Turken Turken.
Turken haat runs deep with this one.
Historisch Armeniëquote:Op woensdag 30 september 2020 14:38 schreef Qarrad het volgende:
En lees een atlas, de Ararat ligt in Turkije.
Als je dit wil lezen in mijn woorden, zijn we bij deze uitgepraat. Met gekte valt niet te discussiërenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:10 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als Turk mag je geen mening hebben van Richestorage. Je moet je bek houden, want Turken zij fout. Erdogan is foei. Als je een mening hebt ben je slecht geïntegreerd. Zelfs als je zoals ik bent voor autonomie voor inwoners van Karabakh en voor de terugkeer van vluchtelingen bent. Ik begin schijtziek te worden van dat éénzijdige gedrag van Richestorage.
Ik verwacht niet dat ze aan het langste eind trekken. Het leger heeft een zwakke moraal, is geplaagd door corruptie en desertie. Voor de Armenen voelt het meer als een bestaansstrijd.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet meer haalbaar inmiddels. Er is teveel gebeurd dus die mensen willen niet eens naast elkaar wonen dus dan is de enige optie die overblijft voor beide partijen het exclusieve recht over het gebied. Als Azerbeidzjan aan het langste eind trekt moeten er dus zo'n 150.000 mensen weg om plaats te maken voor meer dan 600.000 Azeri's in het extreemste geval. Zolang de Karabaxci Armeniërs het volhouden dan blijven er 150.000 mensen wonen en kunnen de ontheemde mensen in Azerbeidzjan uit die regio niet terug. In beide scenario's minus een hoop burgerslachtoffers uiteraard.
In het geval van dat het geweld overslaat naar andere gebieden buiten de betwiste (en het lijkt er nu al op dat de Armeniërs aan het rotzooien zijn vrij ver in de Azerbeidzjaanse gebieden, andersom zal ook het geval zijn) dan wordt het nog veel erger.
Gezien de Azerbeidzjaanse pogingen om snel Azeri's in het gebied te proppen voor en tijdens Gorbatsjov zullen die net zo weinig problemen hebben met omvolking als de Armeniërs destijds hadden.
We worden momenteel overladen door Social media beelden waarvan we niet weten wat de bron is, vraage af wat er overblijft wanneer de beelden kritisch worden geanalyseerd.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:40 schreef polderturk het volgende:
Armeense soldaat controleert of zijn vrienden nog leven.
[ twitter ]
İs artsag een andere benaming voor nagorno karabag?quote:
Ik zou zeggen dat het iets cultureels is. Het zijn sterke, trotse volken met een obsessie voor mannelijkheid. Kaukasische autobestuurders staan bekend als zeer roekeloze bestuurders met gebruikelijke bullshit. Ik zat een keer in een Marshrutka = autobusje in Armenië waarin een Russische dame aan de bestuurder vroeg of hij iets normaler wilde rijden en zijn antwoord was: "ik rijd al 25 jaar, vertel me niet hoe te rijden"quote:Op woensdag 30 september 2020 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie verhalen, keep 'em coming![]()
Is dat criminele laffe gedrag nu een gevolg van de armoede of is er iets cultureels op ego gebied (haantjes) mis met de regio?
Mwah ik hoef ze eigenlijk niet te zien. Het wordt gebruikt als propaganda door beide kanten natuurlijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:59 schreef Richestorags het volgende:
Ik vraag me af hoe vaak @:polderturk zich aftrekt op die filmpjes. Bij @:vigen98 vraag ik me dit overigens ook af..
Het lijkt erop alsof je een soort battle hebt met filmpjes.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mwah ik hoef ze eigenlijk niet te zien. Het wordt gebruikt als propaganda door beide kanten natuurlijk.
Ja.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
İs artsag een andere benaming voor nagorno karabag?
Ik snap dat het daarop lijkt. Ik plaats die video's niet om een soort propaganda oorlog te beginnen. Het is nieuws daarom plaats ik ze hier.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof je een soort battle hebt met filmpjes.
Omdat ze niet groter en machtiger zijn, anders zouden ze het ook doen.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Niet dat de Armeense politici zo brandschoon zijn, trouwens. Maar die sturen in elk geval geen extremistische huurlingen de wereld over om nog meer brandhaardjes te starten. Armeense politici zijn meer lokale mafioso-types.
Degenen die je niet kent zijn elkaar aan het uitmoorden, als we de videos van vigen en polderturk moeten geloven.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de juichstemming niet snap. De mensen die ik ken van beide zijden zijn vooral aan het bellen en mailen hoe het gaat met iedereen en wat de stand van zaken is. En dan zie je hier stoere filmpjes gepost worden over "bommetjes" en "Icarusje erop" van jochies die waarschijnlijk hun dienstplicht afgekocht hebben.
Pure speculatie.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:29 schreef Shaggy_2000 het volgende:
[..]
Omdat ze niet groter en machtiger zijn, anders zouden ze het ook doen.
[..]
Degenen die je niet kent zijn elkaar aan het uitmoorden, als we de videos van vigen en polderturk moeten geloven.
Die video's zijn relevanter dan jouw reisverhalen die in een dagboek thuishoren.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:59 schreef Richestorags het volgende:
Ik vraag me af hoe vaak @:polderturk zich aftrekt op die filmpjes. Bij @:vigen98 vraag ik me dit overigens ook af..
Ben je ook voor autonomie voor Koerden in Turkije?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:10 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zelfs als je zoals ik bent voor autonomie voor inwoners van Karabakh en voor de terugkeer van vluchtelingen bent.
In het klein zien we het al gebeuren: Armenen (uit het buitenland) die in verschillende conflicten actief meevechten.quote:
Hmm, enige waar ik aan kan denken zijn etnische Armeniërs uit Syrië die naar Syrië gaan om daar te vechten.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:36 schreef Shaggy_2000 het volgende:
[..]
In het klein zien we het al gebeuren: Armenen (uit het buitenland) die in verschillende conflicten actief meevechten.
Iemand noemde al eerder het Russisch-Georgisch conflict waar 1500 Armenen aan deelnamen aan Russische zijde.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hmm, enige waar ik aan kan denken zijn etnische Armenen uit Syrië die naar Syrië gaan om daar te vechten.
Oh dat. Maar dat waren Armeniërs die in Abchazië woonden en dus niet vanuit het buitenland naar Georgië gingen om te vechten.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:39 schreef Shaggy_2000 het volgende:
[..]
Iemand noemde al eerder het Russisch-Georgisch conflict waar 1500 Armenen aan deelnamen aan Russische zijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |