SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Il Trattore
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Met zijn shirt uit op de cover van de VI om WINNAARSMENTALITEIT uit te stralen, maar toen hij één potje moest banken kon hij het meteen niet meer opbrengen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:53 schreef Heeinz het volgende:
Als ik alleen al denk aan die kop van Gudelj
Wat een figuur. Met zijn kutschoten de tweede ring in.Oh.![]()
Jaarcijfers zijn ook bekend, 20 miljoen winst (inclusief transfers De Ligt en Dolberg en CL). Nog geen Van de Beek, Ziyech, Botman en eventueel Dest dus). Dat betekent dus - zoals verwacht - fikse vaste lasten. Vooral de salarissen waren gigantisch gestegen.![]()
Maar die zijn nu toch ook weer gedaald met een aantal grootverdieners weg?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jaarcijfers zijn ook bekend, 20 miljoen winst (inclusief transfers De Ligt en Dolberg en CL). Nog geen Van de Beek, Ziyech, Botman en eventueel Dest dus). Dat betekent dus - zoals verwacht - fikse vaste lasten. Vooral de salarissen waren gigantisch gestegen.
Het is niet te hopen dat zo'n Klaassen net zoveel krijgt als Ziyech kreeg
Oh.![]()
Denk niet dat de salarissen dit seizoen (veel) lager zijn. Helemaal als Tagliafico en Onana blijven/verlengen met zo'n Ziyech-constructie.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die zijn nu toch ook weer gedaald met een aantal grootverdieners weg?
Het is niet te hopen dat zo'n Klaassen net zoveel krijgt als Ziyech kreeg
De premies waren in 19/20 maar liefst 15 miljoen lager dan in 18/19. Dus met een officieel kampioenschap en eventueel overwintering in CL, zal dat ook wel weer flink aantikken.![]()
Klaassen is een goede aanwinst, Klaiber mag wegblijven.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Klaiber
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
In elk geval wel risicovol om afhankelijk te zijn van CL-gelden. Al zijn de voorrondes tegenwoordig ook niet meer zo moeilijk als voorheen, maar toch.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Denk niet dat de salarissen dit seizoen (veel) lager zijn. Helemaal als Tagliafico en Onana blijven/verlengen met zo'n Ziyech-constructie.
De premies waren in 19/20 maar liefst 15 miljoen lager dan in 18/19. Dus met een officieel kampioenschap en eventueel overwintering in CL, zal dat ook wel weer flink aantikken.Oh.![]()
Ik zal wel zeikerd zijn. Maar ik denk dat de genomen risico's behoorlijk hoog zijn. Zoals afgelopen seizoen was het kampioenschap alles behalve zeker.
Maar ik zal morgen de cijfers beter bestuderen.![]()
Wel een seizoen dat al in maart ophield natuurlijkquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jaarcijfers zijn ook bekend, 20 miljoen winst (inclusief transfers De Ligt en Dolberg en CL). Nog geen Van de Beek, Ziyech, Botman en eventueel Dest dus). Dat betekent dus - zoals verwacht - fikse vaste lasten. Vooral de salarissen waren gigantisch gestegen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Goeie aankopen,zo ken ik ajax weer
En ook nog eens financiële problemen..20 miljoen winst met 50 miljoen CL en 86 miljoen plus op de transferbalans.
Top![]()
Het eigen vermogen stijgt naar EUR 228 miljoen maar in februari was dat op basis van de eerste seizoenshelft EUR 261 miljoen.
Kun je zien hoe hard corona erin hakt...
[ Bericht 28% gewijzigd door TheVulture op 29-09-2020 21:54:34 ]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Maak jij je maar druk om de lampenfabriek, die cijfers zullen iets minder fraai zijnquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:42 schreef PSVCL het volgende:
En ook nog eens financiële problemen..20 miljoen winst met 50 miljoen CL en 86 miljoen plus op de transferbalans.
TopOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja PSV zal geen financiële problemen hebben tijdens de coronacrisis.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:42 schreef PSVCL het volgende:
TopOh.![]()
Gewoon lekker de grond waarop ze voetballen verkopen joh. Oh wacht..quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja PSV zal geen financiële problemen hebben tijdens de coronacrisis.la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin![]()
Die cijfers zijn verder gewoon prima, maar als er 3 maanden wedstrijden wegvallen zit je dus ineens met een verdamping van vermogen.
Heel benieuwd hoe hard de klap dan voor andere clubs is...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
De grond daaronder kan nog.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:57 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Gewoon lekker de grond waarop ze voetballen verkopen joh. Oh wacht..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: