Deed ie wel goed idd .. hij moet zn momenten kiezen op mee op te stomenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En twee keer een 1 op 1 situatie voorkomen in de eerste helft. Ook niet slecht voor een verdediger.
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:31 schreef LuNaTiC het volgende:
Meh val een beetje laat in, maae ZaYaweh heeft gescoord dus?
Kan. Maar die invalbeurten bewijzen het tegendeel. Krijgt ie weer een bak terechte kritiek op zijn spel, en onterechte kritiek op het feit dat ie een hersteldrankje neemt. En dan gaat ie filmpjes posten op Instagram terwijl ie meezingt met een liedje genaamd 'fuck die haters'.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:18 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Of wellicht komt zijn focus veel sneller terug wanneer men hem voor de leeuwen gooit? Slechter dan Hendrix kan niet.
Dit was een beetje de Mitroglou-proef (assist + doelpunt). Die dolde Nicosia ook in tien minuten. Benieuwd hoe het komend weekend gaat.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:31 schreef LuNaTiC het volgende:
Meh val een beetje laat in, maae ZaYahweh heeft gescoord dus?
Met een beetje pech kan ie de komende paar wedstrijden niet spelen lijkt mij dan? Dat zou een domper van jewelste zijn voor PSV..quote:
Voor het eerst blij met de interlandperiode.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:19 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Met een beetje pech kan ie de komende paar wedstrijden niet spelen lijkt mij dan? Dat zou een domper van jewelste zijn voor PSV..
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dit was een beetje de Mitroglou-proef (assist + doelpunt). Die dolde Nicosia ook in tien minuten. Benieuwd hoe het komend weekend gaat.
Laten we het hopen. Het zou mooi zijn als PSV ook weer eens wat punten pakt voor onze UEFA coëfficiënt. Ik heb het idee dat deze Duitse trainer de Europese competitie wel serieus neemt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
Als Basel verliest van Sofia (1-1 tussenstand) of Sporting verliest van LASK (1-1 tussenstand), komt PSV morgen in Pot 1 bij de loting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |