Wat zielig 😭😭 Arme jongen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Wisten jullie dat Nicky verweer sporen op zijn vingers had?
Ik niet
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Wisten jullie dat Nicky verweer sporen op zijn vingers had?
Ik niet
quote:
quote:Het letsel aan de vingers dat de schouwarts zag als afweerletsel, was dat niet. De ,,dubieuze" plekken in de hals konden ook zijn veroorzaakt door de ontbinding en hetzelfde gold voor het opgezette gezicht. #Nicky
Zeker. Dat was het toen en dat is het nu zo veel jaar later nog steeds.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:32 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Echt treurig dat deze jongen dit heeft moeten meemaken.
Zo jammer dat ze zo lang hebben gewacht met sectie op het lichaam.quote:
Lekker vaag allemaal hè.quote:
Waar kan ik deze info teruglezen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee, hij heeft hem ook nog een soort van mond op mond beademing gegeven, zei die vanmorgen...
Niet in de schuldvraag.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik weet zeker dat dit soort dingen gaan meetellen.
Ja. Die forensisch arts was op vakantie en toen moest de locale lijkschouwer het maar doen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze zo lang hebben gewacht met sectie op het lichaam.
Grove fouten zijn er gemaakt eigenlijk.
Dat denk ik ook ja.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
Grove fouten zijn er gemaakt eigenlijk.
Ik kom het daar niet tegen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Op het Twitter account van Saskia Belleman.
Idioot gewoon. Net of nergens een andere forensische arts te vinden zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Die forensisch arts was op vakantie en toen moest de locale lijkschouwer het maar doen.
Duurde dagen voordat hij echt goed onderzocht is.
Laks. Er is zoveel mis gegaan in het begin. En dat komt nu allemaal terug.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Idioot gewoon. Net of nergens een andere forensische arts te vinden zou zijn geweest.
Hij is dan ook geen forensisch expert en kan dus ook niet sluitend verklaren hoe elk spoor terecht is gekomen waar het terecht is gekomen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:39 schreef Patroon het volgende:
Hij lult zich echt helemaal klem als hij op vragen ingaat. Daarom mag hij steeds ook niets zeggen.
Ik zoek hem straks even op, was een tweeluikquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:39 schreef Za het volgende:
[..]
Ik kom het daar niet tegen.
"Hij heeft dus niks meer toe te voegen aan zijn verklaring van gisteren, zegt hij."
Kun je de tweet kopiëren en hier posten svp? BVD
Dat kan dus komen door de autopsie die zo laat heeft plaatsgevonden. Of niet?quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:42 schreef capricia het volgende:
Deze is ook wel opmerkelijk:
[ twitter ]
https://www.telegraaf.nl/(...)aak-nicky-verstappenquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:49 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen forensisch expert en kan dus ook niet sluitend verklaren hoe elk spoor terecht is gekomen waar het terecht is gekomen.
En als je dan blijft doorvragen met de implicatie dat hij een verklaring moet geven dan zal hij zich inderdaad klem lullen.
Huh? Wie heeft er beweerd dat het vorig jaar is opgenomen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Saskia Belleman (@:SaskiaBelleman) heeft getweet: De verklaring van Jos B. is afgelopen week opgenomen, zegt Roethof. #Nicky
Was toch vorig jaar al gedaan? Nee hoor, pas vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |