quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent hyped he? Heb je BotW al uit*?SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aantal koroks en shrines weet ik niet, de rest wel idd. Daarnaast natuurlijk ook "The Champions’ Ballad" gehaald.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2020 16:40:12 ]
quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]Jazeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aantal koroks en shrines weet ik niet, de rest wel idd. Daarnaast natuurlijk ook "The Champions’ Ballad" gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent hyped he? Heb je BotW al uit*?JaSPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
60 euro valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
Conclusie Mario Kart Live: grappig voor zo nu en dan maar wel iets te prijzig.
Precies.quote:
Lijkt mij in het algemeen ook meer een feature voor kinderen. Bij komt ie er alleen uit als ik 'm meeneem op vakantie bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:14 schreef Perrin het volgende:
Persoonlijk merk ik dat ik meer docked speel dan ik vantevoren had gedacht. Voor de meeste games heeft spelen op een groot beeldscherm toch wel echt meerwaarde. Bovendien speel ik veel liever met de pro-controller en dat is toch net weer wat lastiger portable dan met de standaard controllers aan de zijkant.
Maar aangezien Nintendo de leukste games heeft, is de Switch ook als je 99% van de tijd docked speelt de beste console.
Ken ook wel mensen die het gebruiken bij het forenzen per trein bijv. Of idd in het vliegtuig (maar hoe vaak zit je daar nu in?).quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:05 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Lijkt mij in het algemeen ook meer een feature voor kinderen. Bij komt ie er alleen uit als ik 'm meeneem op vakantie bijvoorbeeld.
Wist wel dat het mogelijk moest zijn.quote:
gewoon KOPEN KOPEN KOPENquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:32 schreef Noppie2000 het volgende:
De volgende titel die voor beperkte tijd beschikbaar wordt, na Super Mario 3D All-Stars en Super Mario 35. Trieste trend
Dus een nooit uitgebrachte game krijgt een fictieve cartridge?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die special edition is wel vet.
[ twitter ]
Nog niet gezien voor Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |