Vorige keer werd er direct weer opnieuw begonnen.quote:
Het blijft spannendquote:Op maandag 19 oktober 2020 10:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Vorige keer werd er direct weer opnieuw begonnen.
Ze zullen de perfecte condities wel niet krijgen, nu er ineens 3 raptors onder hangen.
Bij 1 hadden ze al moeite met het goed opstarten.
Ik denk dat ze meerdere raptors aan een vent hangen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
Toch wel indrukwekkend al die vents.
Ben benieuwd hoe ze dat straks bij de SH gaan doen. 28x een vent naar buiten lijkt me niet te doen.
Ja zag er toch gaaf uitquote:
Ik ben benieuwd of we er nog een static fire achteraan krijgenquote:
Dacht dat ze zeiden dat het tijdvak gesloten is nu.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of we er nog een static fire achteraan krijgen
Klopt, maar ze kunnen het verlengen. En dat hebben ze voor deze test al gedaan, dus waarom niet nog ff een static fire er achteraanquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht dat ze zeiden dat het tijdvak gesloten is nu.
Ik ben voorrrrquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Klopt, maar ze kunnen het verlengen. En dat hebben ze voor deze test al gedaan, dus waarom niet nog ff een static fire er achteraan
Ik heb 30 minuten zoom overleg vandaag, en dan doen ze de testquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:01 schreef Starhopper het volgende:
Preburnerwel mooie vuurbal
[ afbeelding ]
Heb jij al eens zo'n L2 abonnement op nasaspaceflight genomen? Ben benieuwd wat er allemaal te vinden is, maar kan het niet aan mezelf verantwoorden wat het kostquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Klopt, maar ze kunnen het verlengen. En dat hebben ze voor deze test al gedaan, dus waarom niet nog ff een static fire er achteraan
Ik heb op Youtube het Capcom lidmaatschap (die van 9,99 per maand). Het leukste vind ik de toegang tot het discord kanaal. Elke dag krijg je een hele korte preview (max 1 minuut) van de dagelijkse video. Verder is er af en toe (vanmorgen bijv niet) een clean feed, dus zonder commentaar, tijdens testdagen. Deze gaat ong een uur voordat de echte livestream start online. Ze hebben sinds kort ook een fleetcam, deze gaat online als er wat spannends te beleven is, maar ik heb geen idee of deze alleen voor members blijft of dat hij later ook voor het grote publiek zichtbaar is.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Heb jij al eens zo'n L2 abonnement op nasaspaceflight genomen? Ben benieuwd wat er allemaal te vinden is, maar kan het niet aan mezelf verantwoorden wat het kost
quote:Order to Temporarily Close State Highway 4 and Boca Chica Beach
Primary Date October 18, 2020 9:00 p.m. – 6:00 a.m. Closure Scheduled
Backup Date October 19, 2020 9:00 p.m. – 6:00 a.m. Closure Scheduled
Backup Date October 20, 2020 9:00 p.m. – 6:00 a.m. Closure Scheduled
Primary Date October 21, 2020 9:00 p.m. – 6:00 a.m. Closure Scheduled
Backup Date October 22, 2020 9:00 p.m. – 6:00 a.m. Closure Scheduled
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |