Viroloog Elan van FOK! ziet alleen maar wat er voor de schermen gebeurt en heeft weinig op met alle andere belangen die spelen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vond het verhaaltje van Rutte over dat voortschrijdend inzicht gisteren echt lachwekkend. Viroloog Elan van FOK! heeft half juli al aan de bel getrokken en al die experts met alle vakkennis paraat zijn zogenaamd verrast over de snelheid? Right
Ik wel. Typische stoere jongens taal. Rutte zei letterlijk 'dringend advies'.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:36 schreef vosss het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)rus-terug-te-dringen
Regels. Is beperkt tot.
Ik lees dat niet als "advies".
Jawel hoor. Alleen niet zoals jij het graag had gezien.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar dat hadden ze toch ook gezegd ?
we gaan eerst regionaal ingrijpen, en dat is gewoon NIET gebeurd.
Ja, zonde.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar dat hadden ze toch ook gezegd ?
we gaan eerst regionaal ingrijpen, en dat is gewoon NIET gebeurd.
Dat is pertinent onwaar maar dit is toch wel een behoorlijk pakket stevige landelijke maatregelen dus uiteindelijk komen die andere belanghebbenden meer bedrogen uit dan als er tijdig was ingegrepen .quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Viroloog Elan van FOK! ziet alleen maar wat er voor de schermen gebeurt en heeft weinig op met alle andere belangen die spelen.
Volgens Zangrillo heeft hij op 28 april in het ziekenhuis van Milaan voor het laatst iemand met zware klinische Covid symptomen gezien.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:53 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Virus lijkt dus toch zwakker dan in maart.
NL is 1 grote regioquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen niet zoals jij het graag had gezien.
vertel ? wat is er regionaal gedaan dan ?quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je had twee weken geleden ook maatregelen zoals gisteren afgekondigd regionaal kunnen toepassen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Woehoeeeee daar is de Italiaanse arts weer.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:00 schreef Za het volgende:
[..]
Volgens Zangrillo heeft hij op 28 april in het ziekenhuis van Milaan voor het laatst iemand met zware klinische Covid symptomen gezien.
gewoon niet meer reageren is het bestequote:Op dinsdag 29 september 2020 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is pertinent onwaar maar dit is toch wel een behoorlijk pakket stevige landelijke maatregelen dus uiteindelijk komen die andere belanghebbenden meer bedrogen uit dan als er tijdig was ingegrepen .
Ook dat hadden ze van te voren kunnen bedenken. Al is er op regionaal niveau natuurlijk niet eens serieus geprobeerd om in te grijpen.quote:
toch denk ik dat ze dan na 1 week het voor de rest ook hadden gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had twee weken geleden ook maatregelen zoals gisteren afgekondigd regionaal kunnen toepassen.
Jawel, maar dat heeft slechts ongeveer 1 week geduurd.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook dat hadden ze van te voren kunnen bedenken. Al is er op regionaal niveau natuurlijk niet eens serieus geprobeerd om in te grijpen.
Als je niet begrijpt dat er aan meerdere touwtjes getrokken moet worden door het kabinet houdt het een beetje op.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is pertinent onwaar maar dit is toch wel een behoorlijk pakket stevige landelijke maatregelen dus uiteindelijk komen die andere belanghebbenden meer bedrogen uit dan als er tijdig was ingegrepen .
Precies, wat jij graag had gezien. Ze hebben voor wat anders gekozen toen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had twee weken geleden ook maatregelen zoals gisteren afgekondigd regionaal kunnen toepassen.
kom eens een keer met goede feiten en onderbouwingen ipv je onderbuikquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt dat er aan meerdere touwtjes getrokken moet worden door het kabinet houdt het een beetje op.
Nou ik geloof niet dat we dat van voor af aan weer hoeven te herhalen, ik dacht dat je hier zelf ook bent geweest de laatste tijd.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vertel ? wat is er regionaal gedaan dan ?
Het zal waarschijnlijk uit zichzelf afbuigen, dat is in maart ook gebeurd.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:52 schreef Predator40 het volgende:
dan weet al al dat de fopmaatregelen en adviezen in nederland helemaal geen effect gaan hebben,
fijne feestdagen allemaal !
kortom, je weet het zelf ook nietquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ik geloof niet dat we dat van voor af aan weer hoeven te herhalen, ik dacht dat je hier zelf ook bent geweest de laatste tijd.
Volgens mij vroeg ik je een uurtje geleden nog naar onderbouwing toen je de onderbuik liet praten en bleef je stil, dus misschien moet je nu verstandig zwijgen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kom eens een keer met goede feiten en onderbouwingen ipv je onderbuik
als erom gevraagd word blijft het altijd erg stil
Ik dacht dat je niet meer zou reageren wegens verspilde moeitequote:Op dinsdag 29 september 2020 12:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kortom, je weet het zelf ook niet
Ja en daar hadden ze maanden te tijd voor om iets concreets te bedenken om het leed beperkt te houden. En zie waar we nu weer staan. Reguliere zorg komt in geding. Check Economie krijgt wederom een enorme optater. Check. Neuzen staan niet dezelfde kan op. Check.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt dat er aan meerdere touwtjes getrokken moet worden door het kabinet houdt het een beetje op.
Dat ging niet uit zichzelf, dat kwam door drastische maatregelen tijdens de intelligente lockdown. Als de komende 3 weken geen resultaat gaan opleveren, gaan we daar gewoon naar terug (zo zei Rutte gisteren).quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:05 schreef Za het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk uit zichzelf afbuigen, dat is in maart ook gebeurd.
Bron?quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:05 schreef Za het volgende:
In Spanje is de toestand extreem, 30.000 besmettingen in 2 dgn, 20% van de tests komt positief terug (dus werkelijk aantal besmettingen ongeveer het tienvoudige)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |