SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 06:59 schreef livelink het volgende:
Tijd voor optimisme! Samen verslaan we corona![]()
![]()
#ikdoemaarweermee
quote:Op dinsdag 29 september 2020 06:59 schreef livelink het volgende:
Tijd voor optimisme! Samen verslaan we corona![]()
![]()
#ikdoemaarweermee
Nou moet Symph ook wel weer thuis werken, neem ik aan?quote:
Dat deed hij gelukkig toch al, hij is sinds de vakantie twee keer even geweest, om iets op te halen en voor een training. Ik gok dat de plannen voor gedeeltelijke terugkeer naar kantoor nu in de koelkast gaan. Zijn leidinggevende zit er nu twee dagen per week en twee dagen zit er iemand van een clubje waar ze het kantoor mee delen, maar dat zal toch wel teruggedraaid worden lijkt mequote:Op dinsdag 29 september 2020 07:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou moet Symph ook wel weer thuis werken, neem ik aan?
Goedesmorgens!quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou het bij de TT en zeg 'Goedemorgen!'...
Nee hoor, we luisteren mee.quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:27 schreef MadMaster het volgende:
IJs en weder dienende zal ik vanavond de optimistische muziek verzorgen.
Of had Symph vanavond al geclaimd?
Goed planquote:Op dinsdag 29 september 2020 07:27 schreef MadMaster het volgende:
Of had Symph vanavond al geclaimd?
Klinkt goed. Dat is dan wel het voordeel van als je zoon huis is.quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:58 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog pannenkoeken![]()
Gisterenmiddag gebakken door mijn zoon, terwijl ik aan het werk was. Hij is zelfs bij de buren eieren gaan lenen. Koude pannenkoek vind ik echt het lekkerste ontbijt
Het kan dus vriezen of dooien ?quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:27 schreef MadMaster het volgende:
Stuur mij er eens een paarquote:Op dinsdag 29 september 2020 07:58 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog pannenkoeken![]()
Gisterenmiddag gebakken door mijn zoon, terwijl ik aan het werk was. Hij is zelfs bij de buren eieren gaan lenen. Koude pannenkoek vind ik echt het lekkerste ontbijt
En dan zijn er ook nog dooie Friezenquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:23 schreef just me het volgende:
[..]
Het kan dus vriezen of dooien ?
ik luister mee
![]()
goedemorgen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En dan zijn er ook nog dooie Friezen
quote:Tjibbe, Sjoerd en Wibbe
Die zouden het wel rooien
Tjibbe, Sjoerd en Wibbe
Die zaten mooi te klooien
Zijn in een wak gereden
Volledig overleden
Zo heb je 't over Friezen
Zo heb je 't over dooien
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kan je ook niet volledig overlijden?
Oh damn ja, dan ben je geen 100% meer.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:21 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Wanneer ze een arm of been geamputeerd hebben.
Ik ken er ook genoeg die nog wel helemaal compleet zijn maar toch geen 100%quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh damn ja, dan ben je geen 100% meer.
Heb je het nou over mij?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken er ook genoeg die nog wel helemaal compleet zijn maar toch geen 100%
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:40 schreef Rafeiro het volgende:
5 oktober ben ik trouwens ook weer minder compleet.
Dan moet ik bloed laten prikken mits ik het niet vergeet.
Zo stom dat dat op afspraak moet.
Wie wil er nou wat met mijn bloed.
Maar ik doe het braaf dan en dan.
Ook omdat het niet anders kan.
En nu word ik het klagen moe
Dus een plaatje van een koe.
[ afbeelding ]
zoals ome Kobusquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:21 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Wanneer ze een arm of been geamputeerd hebben.
https://www.24kitchen.nl/populair/verschil-krenten-rozijnenquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:07 schreef Rafeiro het volgende:
"Vroeger" bakte mijn moeder ze wel regelmatig, toen ik nog op de basisschool zat. Met appel en rozijnen. (of krenten, dat verschil is me nog steeds niet helemaal helder). Kreeg ik toen soms ook mee naar school als eten daar, dat waren de betere dagen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:17 schreef brother52 het volgende:
Tjibbe, Sjoerd en Wibbe
Die zouden het wel rooien
quote:Over dooi gesproken:
In Wereldoorlog II
Werd hij vaak verreden
Het weer zat vrees'lijk mee
Een koude oorlog, dat is waar
Drie schaatsers vroren dood
Was toen niet zo'n bezwaar
Het ging van de grote hoop
Ja kak, dacht ik dat het in de kleur zat....quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:27 schreef Melting het volgende:
[..]
https://www.24kitchen.nl/populair/verschil-krenten-rozijnen
quote:
Hoop leeswerk, maar wellicht de moeite. Is denk ik weer 100 pagina's ofzo om redelijk in te lezen. Na de voorpagina gescanned te hebben. Maar ja je moet wat.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..], door je bovenstaande post(s) over Duckduckgo en zoekmachines moest ik denken aan de ''blog'' van het hoofd van de autoriteit persoonsgegevens : https://autoriteitpersoon(...)g-aleid-wolfsen-vrij
Wellicht vind je dat ook enigszins interessant.
Het is inderdaad wel veel leeswerk, maar de ''concrete tips'' (De hyperlinks bij het laatste blokje tekst) en met name het stuk van de voorbeeldbrieven vind ik zelf wel handig. Niet dat ik er persoonlijk iets mee gedaan heb maar goedquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoop leeswerk, maar wellicht de moeite. Is denk ik weer 100 pagina's ofzo om redelijk in te lezen. Na de voorpagina gescanned te hebben. Maar ja je moet wat.
Dat laatste ben ik vooral met je eens.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel veel leeswerk, maar de ''concrete tips'' (De hyperlinks bij het laatste blokje tekst) en met name het stuk van de voorbeeldbrieven vind ik zelf wel handig. Niet dat ik er persoonlijk iets mee gedaan heb maar goed(Bewustwording is ook belangrijk.)
Ik denk dat ik nog steeds het dansje kan dat we als animatieteam deden op de camping in Italië op dat nummerquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:56 schreef MadMaster het volgende:
Misschien was ik vanmorgen iets te optimistisch door aan te kondigen dat ik vanavond optimistische muziek ging draaien, want is 'Hooray, Hooray, It's A Holiday' van Boney M momenteel nou optimistisch op te vatten wegens de vrolijke klanken of stemt het je juist pessimistisch, omdat er helemaal geen vakantie of feest mogelijk is?
Daarom, wat stemt jou momenteel optimistich qua muziek?
Mijn DM is geopend.
Tot 19.30 uur!
Kom gerust langs, dan zet ik de webcam er bij aan...quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog steeds het dansje kan dat we als animatieteam deden op de camping in Italië op dat nummer
Dat willen we allemaal wel zien jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom gerust langs, dan zet ik de webcam er bij aan...
Ik denk dat mijn nummers nog voor de hand liggender zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:33 schreef Rafeiro het volgende:
Nog een uurtje mensen, spam die MM maar helemaal gek![]()
Geintje natuurlijk, maar zo komt er wellicht meer dan mijn wel erg voor het hand liggende nummer als verzoek langs. Moest wat doorsturen vond ik en het is aan hem om er wel of niks mee te doen. Heb er nog wel een video bij gevonden
Lastig onderwerp wel om niet met al te grote open deuren te gooien, waarbij ik al op het randje zit denk ik.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:10 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon heeft het weigeren om online les te volgen precies twee uur volgehouden. Toen had hij allemaal appjes van vrienden waar hij was en stond hij op ongeoorloofd absent en heeft hij de rest van de dag alsnog maar braaf online de lessen gevolgd.
Je moest eens weten...quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn nummers nog voor de hand liggender zijn.
Als je nog nummers te kort komt, laat maar weten. Ik kom best wel op meer.quote:
De aanvragen lopen gestaag binnen, maar je mag altijd meer vragen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je nog nummers te kort komt, laat maar weten. Ik kom best wel op meer.
Morgen examen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flikker die boeken in de hoek, morgen weer een dag...
Twee vingers in je neus, makkie!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen examen.
Dus hoop wel dat ik het haal.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen examen.
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen examen.
Dan heb jij dat meer dan ik.quote:
MadMaster's muziek maakt jullie wel positief zeg!quote:
Ik heb ITIL 1 nog gedaan, de Pink Elephant versie.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb jij dat meer dan ik.
[..]
MadMaster's muziek maakt jullie wel positief zeg!
Rustaaaaaghhhh!!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:39 schreef Rafeiro het volgende:
Ik begin koppijn te krijgen, niet van de muziek, maar smoothy met fruit uit de vriezer en sinaasappelsap uit de koelkast. Beetje brainfreeze dus.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ITIL 1 nog gedaan, de Pink Elephant versie.
Toen het nog nieuw en moeilijk was...
Maar als je het niet haalt, dan kom ik bij je langs en zorg ik er voor dat je het nooit meer vergeet...
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Onze cursusleider had een ITIL 3 master in zijn les gehad, en die herkende veel dingen niet.
Dat begon pas de 2e dag.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De opzet/benadering is wat veranderd, maar de basis is hetzelfde...
Anyway, je haalt het maar!
Je kunt hetquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Onze cursusleider had een ITIL 3 master in zijn les gehad, en die herkende veel dingen niet.
Dat begon pas de 2e dag.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:46 schreef just me het volgende:
Dit blijft toch 'n super mooi nummer
Je moet koffie voor mij halen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:53 schreef livelink het volgende:
Mijn man vroeg net iets, dus nu heb ik de opdracht niet verstaan.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet koffie voor mij halen.
Een zoetje er in, graag...
Ik heb alleen suiker in huis.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag hier wel een zoetje halen hoorquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Knoeiert!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry niet helemaal goed gegaan.![]()
[ afbeelding ]
Werkelijk, ik word gewoon in een zwart gat gezogen.quote:
Ze proberen in ieder geval wel de trein te halenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
Nu wordt het echt een zelfmoordnummer.
Fijn dat er nog iemand blij isquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:04 schreef livelink het volgende:
Die hele corona-periode is gewoon één grote vakantie. Je hoeft niet naar je werk en niet naar school![]()
Aankomende weken, bloedprikken, griepprik, UWV, POH, doe mij dan maar gewoon vakantie hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:04 schreef livelink het volgende:
Die hele corona-periode is gewoon één grote vakantie. Je hoeft niet naar je werk en niet naar school![]()
Gewoon alles afzeggen onder het mom van lichte klachten.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Aankomende weken, bloedprikken, griepprik, UWV, POH, doe mij dan maar gewoon vakantie hoor.
Nah dit jaar 2e x griepprik en wil hem door COVID-19 maar wel met al het risico dat ik al heb.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon alles afzeggen onder het mom van lichte klachten.
Ik heb het volume ook maar even op +++++ gezetquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
Het kan me niet bombastisch genoeg zijn eigenlijk.
Ik heb Lucky vandaag even gesproken en het gaat "goed" met hemquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:21 schreef livelink het volgende:
3 jaar geleden. Het lijkt zo lang geleden al, maar is eigenlijk nog maar zo kort geleden.
En nou mis ik Lucky en spijkerbroek ook eventjes.
Mooi!quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:23 schreef just me het volgende:
![]()
!
![]()
[..]
Ik heb Lucky vandaag even gesproken en het gaat "goed" met hem
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Helaas een muis met een lichte hik...
Fijn om te horen. Dank jequote:Op dinsdag 29 september 2020 20:23 schreef just me het volgende:
![]()
!
![]()
[..]
Ik heb Lucky vandaag even gesproken en het gaat "goed" met hem
Heeft zelf ook aardig meegeproost.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Helaas een muis met een lichte hik...
Over spijkerbroek gesproken?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:21 schreef livelink het volgende:
3 jaar geleden. Het lijkt zo lang geleden al, maar is eigenlijk nog maar zo kort geleden.
En nou mis ik Lucky en spijkerbroek ook eventjes.
Dat was bij Wilson Picketquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat jij nog eens zou juichen bij Stevie Wonder...![]()
![]()
Zie je welquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:31 schreef Melting het volgende:
Zo.... ben nu wel klaar met het huiswerk.
Net proef examen gemaakt. 65% goed.
En dat is precies het aantal dat ik morgen ook moet halen.![]()
Al waren er enkele vragen bij waar ik tussen 2 antwoorden twijfelde, en die ik fout (gegokt) had.
Dus geniet van het leven, en janken is echt niet verkeerd !!quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Tering zit gewoon te janken nou.
Heb zelf chronische pancreatitis en een massa bij mijn alvleesklier.
En muis is niet meer al 3 jaar dus en ik nog wel.
Bah!
Dat wordt morgen gewoon minimaal 70%quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:31 schreef Melting het volgende:
Zo.... ben nu wel klaar met het huiswerk.
Net proef examen gemaakt. 65% goed.
En dat is precies het aantal dat ik morgen ook moet halen.![]()
Al waren er enkele vragen bij waar ik tussen 2 antwoorden twijfelde, en die ik fout (gegokt) had.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wordt morgen gewoon minimaal 70%
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:37 schreef MadMaster het volgende:
En voor de dames, nog even lekker bombastisch...
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:37 schreef MadMaster het volgende:
En voor de dames, nog even lekker bombastisch...
quote:Consider yourself at home
Consider youself one of the family
We've taken to you so strong
It's clear we're going to get along
Consider yourself well in
Consider yourself part of the furniture
There isn't a lot to spare
Who cares?.What ever we've got, we share!
If it should chance to be
We should see
Some harder days
Empty larder days
Why grouse?
Always-a-chance we'll meet
Somebody
To foot the bill
Then the drinks are on the house!
Consider yourself our mate
We don't want to have no fuss,
For after some consideration, we can state
Consider yourself
One of us!
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Tering zit gewoon te janken nou.
Heb zelf chronische pancreatitis en een massa bij mijn alvleesklier.
En muis is niet meer al 3 jaar dus en ik nog wel.
Bah!
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ome Henk en Rubberen Robbie in het echt...
Mottenballen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:50 schreef Rafeiro het volgende:
Weet iemand iets om motjes te verjagen?
Weet niet waarom, maar heb er de jaatste tijd echt veel last van.
En mijn handen worden niet blij van het doodslaan/klappen.
Doet auw zeg maar
Ik heb nog wel wat golfclubs staan om die mottenballen te slaanquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mottenballen?
En dan goed mikken...
Ik ben geen pitcherquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mottenballen?
En dan goed mikken...
1. Maak textiel goed schoon voordat u het opbergtquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:50 schreef Rafeiro het volgende:
Weet iemand iets om motjes te verjagen?
Weet niet waarom, maar heb er de jaatste tijd echt veel last van.
En mijn handen worden niet blij van het doodslaan/klappen.
Doet auw zeg maar
Wat mot, dat mot...quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat golfclubs staan om die mottenballen te slaan
En ze kan het nog steedsquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Wat kon die griet eigenlijk goed zingen.
Nu al weer 61 jaar jong...
Eek!quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Als het voedselmotjes zijn dan rest alleen verhuizen
Dat lijkt me ook niks.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Ik heb ook geen kaarten gekocht voor hun reünie tour...
Kon je 'm niet terugdrukkenquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:07 schreef Symphonic het volgende:
Zooo mooi dit![]()
Vanochtend drukte ik hem per ongeluk weg in de auto.
Yep, hiervoor een te vage remix.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Nummer in de herkansing, altijd fijn
Trustenquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:11 schreef brother52 het volgende:
Ik ga afhaken, mijn vermoeidheid wint het.
Thanks MadMaster
Rustig aan, helaas maak je de Elfstedentocht net niet meer mee dan...quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:11 schreef brother52 het volgende:
Ik ga afhaken, mijn vermoeidheid wint het.
Thanks MadMaster
Ik heb er al 3 van dichtbij meegemaaktquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rustig aan, helaas maak je de Elfstedentocht net niet meer mee dan...
quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb er al 3 van dichtbij meegemaakt
Jij hebt gewonnen, ik slechts 2...quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor mij was het ook om de hoek.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt gewonnen, ik slechts 2...
Welterusten brother52.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lekker onder de wol met een borrel...quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor mij was het ook om de hoek.
Heb er maar even een berenburg bij gepakt.
Van voor mijn tijd dan, want dit hoor ik nu voor het eerst...quote:
Ik mag nu blij zijn als ik Sneek haalquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten brother52.
De volgende Elfstedentocht rij je gewoon lekker mee.
Ik heb het zelf ook al lang niet meer gehoord, maar het is wel grappig.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Van voor mijn tijd dan, want dit hoor ik nu voor het eerst...
it was I en ik gok dan ook Rafeiro.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:20 schreef MadMaster het volgende:
En dit is dus door 2 personen aangevraagd.
Die mogen zich beide zelf melden...
quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
it was I en ik gok dan ook Rafeiro.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
it was I en ik gok dan ook Rafeiro.
quote:
Alleen ken ik deze versie niet.quote:
Ik had ook een foutje gemaakt, zie ik nu.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, hier staat wel Starship bij, maar dit is weer mijn grote vriendin...
Nee, ik tag zelden zelf mijn tracks...quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Een restje van de vorige show, bij toeval dus verkeerd getagd
Die andere titel is van Samantha, dus niet eens zo gek dat de boel door elkaar loopt...quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had ook een foutje gemaakt, zie ik nu.
Starship is 'Nothing gonna stop us now'
Het is toch eigenlijk ook wel de tijd voor nachtvlinders?quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:31 schreef Rafeiro het volgende:
Eek, ben bang dat het voedselmotten kunnen zijn.
Al zag ik ze buiten ook. Vogelvoer zit nu in nog strakker afgesloten blikken.
Niet leuk. Maar ik ga winnen en de motten gaan dood.
Ja.quote:
En het rammelt ook van de buxusmottenquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk ook wel de tijd voor nachtvlinders?
Met pijpers?quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja.
Dit is voor mij het gaafste nummer dat ik ooit met een band heb gespeeld
Heel veel succes morgen!quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:35 schreef Melting het volgende:
Mad... bedankt voor de muziek.![]()
Ik ga afsluiten, en mijn bed opzoeken.
Fijne avond allemaal.
Goed slapen, niet dromen van al die IT processen en morgen knallen!quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:35 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Ik ga mijn best doen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed slapen, niet dromen van al die IT processen en morgen knallen!
Welterusten Melting en sterkte voor morgen. Gaat helemaal goed komen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:35 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:35 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet, want ik kan voorlopig mijn belofte niet inlossen...
Welterusten!quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga slapen. Bedankt voor een leuke show
quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga slapen. Bedankt voor een leuke show
quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
De muzieksmaak van Muis was zeer gevarieerd.
Happy Hardcore vond ze prachtig...
Ik moest altijd lachen, ik vond dit totaal niet bij haar passen...quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:52 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Muis kon dan ook lekker uit haar dak gaan![]()
Jij was in het begin ook verbaasd dat ik hier van kan genietenquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest altijd lachen, ik vond dit totaal niet bij haar passen...
Ook dat, ja!quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
Jij was in het begin ook verbaasd dat ik hier van kan genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |