abonnement Unibet Coolblue
pi_195324033
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 10:07 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dat hoeft niet, bij de verkoop los ik die af boetevrij, wat ik ook nu kan doen. Je mag die lening alleen afsluiten voor verduurzaming van je woning.
Het ging in de OP specifiek over een lening die overgaat op de volgende bewoner omdat hij gekoppeld is aan de woning ipv aan de eigenaar.

Dat is het verschil met normale "energiebespaarleningen" en vanwege dat "overdraagbare" deel gaat deze versie vooralsnog niet door.

Daarom ben ik het ook niet eens dat de "energietransitie op losse schroeven komt te staan" zoals in het artikel staat. Deze manier van lenen / overdragen was er sowieso nog niet door en lijkt me ook niet noodzakelijk.
pi_195324278
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:00 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het ging in de OP specifiek over een lening die overgaat op de volgende bewoner omdat hij gekoppeld is aan de woning ipv aan de eigenaar.

Dat is het verschil met normale "energiebespaarleningen" en vanwege dat "overdraagbare" deel gaat deze versie vooralsnog niet door.

Daarom ben ik het ook niet eens dat de "energietransitie op losse schroeven komt te staan" zoals in het artikel staat. Deze manier van lenen / overdragen was er sowieso nog niet door en lijkt me ook niet noodzakelijk.
Klopt beetje zinloos product bedacht door overbodige ambtenaren die nog nooit in de praktijk hebben geleefd.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195326600
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:54 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

2010 belde mij, je willen je post terug due je gejat hebt.
Pff dit inderdaad. Mensen die hier nu nog steeds mee komen :')
Die willen dan neem ik aan ook de vele miljarden die de olieindustrie jaarlijks krijgt aanpakken?
What Would Goku Do
pi_195330947
Net als Erfpacht en Duo-Koop krijg je dan koopwoningen met een nieuw soort molensteen om je nek.

De 'Woning met isolatie en warmtepomp TWV 45.000 euro waarvan al 3.000! is afgelost!' Grijp uw kans :')
  dinsdag 29 september 2020 @ 20:25:41 #30
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_195331627
Dan maar een paar kerncentrales bouwen in Zuid-Limburg/Groningen, is ook goed voor de werkgelegenheid in die gebieden.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_195332062
Overdrachtsbelasting op basis van je energielabel zou wel een goede stimulans zijn.
dag
pi_195334758
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:50 schreef Peter het volgende:
Overdrachtsbelasting op basis van je energielabel zou wel een goede stimulans zijn.
Zolang de koper dat betaalt (en niet de verkoper) zal dat weinig helpen, denk ik.
pi_195335122
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zolang de koper dat betaalt (en niet de verkoper) zal dat weinig helpen, denk ik.
Het kunnen terugkrijgen van een deel overdrachtsbelasting als je binnen een jaar energiebesparende maatregelen neemt zou wel leuk kunnen zijn...
dag
  woensdag 30 september 2020 @ 08:23:15 #34
3542 Gia
User under construction
pi_195337918
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 07:07 schreef HSG het volgende:

[..]

Er zijn geloof ik veel makkelijker en efficiėntere manieren om te verduurzamen en CO2 vrij te worden alleen dat levert voor de multinationals te weinig geld op.

Denk je b.v. werkelijk dat een Shell zit te wachten op een auto die 1 op 200 rijdt? Die technologie bestaat maar ligt in de kluis zodat niemand daar bij kan.
Daarom, we kunnen nog 29 jaar afwachten of er iets beters komt dan de huidige mogelijkheden. En dan zijn we 87.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')