Natuurlijk zijn er meer mensen die zich niet aan de regels houden als je dat gaat vergelijken met maart, en dat zien we nu natuurlijk terug in de dagelijkse cijfers.quote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef Predator40 het volgende:
[..]
handjevol ? die hand vol kon ik afgelopen weekend al tellen na 2 minuten in de supermarkt ( en ja ik moest toen echt even wat te eten halen ) nu heb ik al diverse bezorgmomenten gereserveerd.
Ze komen nu in aprilquote:Op maandag 28 september 2020 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In April riepen ze 'eind Augustus begin September'.. waar zijn ze nou?
Alvast voor de volgende ronde.quote:Op maandag 28 september 2020 21:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, het heeft niet zo veel zin om iemand die al corona heeft een corona vaccin te geven
Klopt, maar het schijnt juridisch lastig te zijn om op privé ruimtes zaken te verplichten.quote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef Ven1972 het volgende:
Mondkapjesbeleid is veel te vrijblijvend, dit werkt gewoon niet.
quote:Op maandag 28 september 2020 21:20 schreef Ven1972 het volgende:
Echt een toepasselijke naam, @ _serial_. locktober, een mooi woord voor een lockdown.
Right.. ze willen gewoon eerst kijken of het vorstbestendig is. Omdat het kanquote:
Zoals grondwettelijk kan je niet verplichten om mondkapjes te dragen in publieke ruimtes.quote:Op maandag 28 september 2020 21:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Klopt, maar het schijnt juridisch lastig te zijn om op privé ruimtes zaken te verplichten.
Nice, als het alleen preventief werkt..quote:Op maandag 28 september 2020 21:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, het heeft niet zo veel zin om iemand die al corona heeft een corona vaccin te geven
Over twee weken zitten we weer in een lockdown. Kind naar school brengen & ophalen en voor de rest veilig binnen met de ramen open voor ventilatie....quote:Op maandag 28 september 2020 21:12 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Die woord: "blijft allen thuis" komt steeds dichterbij, heb ik het gevoel! Helaas werken nieuwe maatregelen zoals thuiswerken, max 3 personen thuis ontvangen en veel meer niet !
Mja, maar ik begrijp dat het moeilijk te verplichten is.quote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef Ven1972 het volgende:
Mondkapjesbeleid is veel te vrijblijvend, dit werkt gewoon niet.
Maar Femke had toch aan die winkeliers e.d. gevraagd om mensen zonder mondkapje te weigeren?quote:Op maandag 28 september 2020 21:23 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Zoals grondwettelijk kan je niet verplichten om mondkapjes te dragen in publieke ruimtes.
Ik weet niet of dat kan, Bosbeetle weet daar waarschijnlijk meer van dan ik, maar een vaccin is op zich de logische eerste stap, in principe heeft pas een fractie van de bevolking corona gehad waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 september 2020 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nice, als het alleen preventief werkt..
Was het geen beter plan geweest om iets te maken waarmee je patienten kunt redden, en daarna iets preventiefs? Of kan dat niet?
Ja maar winkeliers die het niet verplichten zullen linksom of rechtsom toch sneller klanten binnen krijgen.quote:Op maandag 28 september 2020 21:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar Femke had toch aan die winkeliers e.d. gevraagd om mensen zonder mondkapje te weigeren?
Zeker mee eens, het wordt hele zwaarste tijd uit onze geschiedenis.quote:Op maandag 28 september 2020 21:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Oktober
November
December
Januari
Februari
Maart
Man man wat gaat dit een lang half jaar worden zo
Gelukkig is 2021 geen schrikkeljaar, dat scheelt weer een dagje.quote:Op maandag 28 september 2020 21:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Oktober
November
December
Januari
Februari
Maart
Ja, ik denk ook niet daar er veel winkeliers zullen zijn die dat echt gaan doen.quote:Op maandag 28 september 2020 21:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja maar winkeliers die het niet verplichten zullen linksom of rechtsom toch sneller klanten binnen krijgen.
Maar niet iedereen heeft het geld/vermogen om te verhuizen?quote:Op maandag 28 september 2020 20:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je geeft de Nederlander een keuze, een zone instellen is heel makkelijk, doen we nu ook al.
Je mag gewoon overal wonen, maar nu zijn er keuzes, waar je veilig heen kunt gaan, waar het corona vrij is en waar je veilig kunt wonen of verblijven.
quote:Op maandag 28 september 2020 21:28 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Zeker mee eens, het wordt hele zwaarste tijd uit onze geschiedenis.
Kun je je daarom voorstellen dat er ook gewoon opa's en oma's zijn die zeggen: kom hier met die kleinkinderen, liever een leuk half jaar met een risico dan wie weet straks in eenzaamheid de kist in.quote:Op maandag 28 september 2020 21:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Oktober
November
December
Januari
Februari
Maart
Klopt, volgend jaar 1 dag minder zorgen.quote:Op maandag 28 september 2020 21:29 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Gelukkig is 2021 geen schrikkeljaar, dat scheelt weer een dagje.
Stel je niet zo aan, mondkapje op en er kan je niets gebeuren.quote:Op maandag 28 september 2020 21:28 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
In maart is alles magisch ok?quote:Op maandag 28 september 2020 21:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Oktober
November
December
Januari
Februari
Maart
Nou...het jaar dat we weer geen wereldkampioen werden was zwaarder, hoor.quote:Op maandag 28 september 2020 21:28 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Gewoon een compleet jaar verspilt aan coronaquote:Op maandag 28 september 2020 21:28 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Iets minder dramatisch mag ook wel.quote:Op maandag 28 september 2020 21:28 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 september 2020 21:29 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Gelukkig is 2021 geen schrikkeljaar, dat scheelt weer een dagje.
In 2021 worden we ook geen wereldkampioenquote:Op maandag 28 september 2020 21:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou...het jaar dat we weer geen wereldkampioen werden was zwaarder, hoor.
Ja in maart houd het virus op te bestaan en gaan we allemaal weer normaal doenquote:Op maandag 28 september 2020 21:30 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
In maart is alles magisch ok?
Dat hoop ik..quote:Op maandag 28 september 2020 21:30 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
In maart is alles magisch ok?
Ik weet niet wat je doet in het dagelijks leven, maar mijn jaar is tot nu toe totaal niet verspilt of zo. Een klein beetje saaier, misschien, maar dan houdt het wel op.quote:Op maandag 28 september 2020 21:30 schreef summer2bird het volgende:
Gewoon een compleet jaar verspilt aan corona
Je bedoelt Europees kampioen op het uitgestelde EK voetbal?quote:Op maandag 28 september 2020 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In 2021 worden we ook geen wereldkampioen
Ik had net een artikel gelezen dat in december de finale-strijd wat betreft de vaccins gaat losbarstenquote:Op maandag 28 september 2020 21:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Oktober
November
December
Januari
Februari
Maart
Ho ho, zo denken we echt niet hoor, ik vind het wel echt voorbarig wat je nu zegt.quote:Op maandag 28 september 2020 21:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja in maart houd het virus op te bestaan en gaan we allemaal weer normaal doen
Ja, en Gerard Joling zit in de jury hoorde ik.quote:Op maandag 28 september 2020 21:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik had net een artikel gelezen dat in december de finale-strijd wat betreft de vaccins gaat losbarsten
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)we-de-finale-in.html
Die van mij welquote:Op maandag 28 september 2020 21:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je doet in het dagelijks leven, maar mijn jaar is tot nu toe totaal niet verspilt of zo. Een klein beetje saaier, misschien, maar dan houdt het wel op.
Je wil serieus dat half NL verhuist? Zijn huis te koop zet etc.quote:Op maandag 28 september 2020 20:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je geeft de Nederlander een keuze, een zone instellen is heel makkelijk, doen we nu ook al.
Je mag gewoon overal wonen, maar nu zijn er keuzes, waar je veilig heen kunt gaan, waar het corona vrij is en waar je veilig kunt wonen of verblijven.
Heb jij die flyer dan niet gekregen?quote:Op maandag 28 september 2020 21:32 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ho ho, zo denken we echt niet hoor, ik vind het wel echt voorbarig wat je nu zegt.
Welke zender is dat?quote:Op maandag 28 september 2020 21:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, en Gerard Joling zit in de jury hoorde ik.
Nederland doet het nooit goed in finales.quote:Op maandag 28 september 2020 21:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik had net een artikel gelezen dat in december de finale-strijd wat betreft de vaccins gaat losbarsten
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)we-de-finale-in.html
quote:Op maandag 28 september 2020 21:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Oktober
November
December
Januari
Februari
Maart
Moest dat nou?quote:Op maandag 28 september 2020 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In 2021 worden we ook geen wereldkampioen
Ach, gelukkig is er FOK!quote:Op maandag 28 september 2020 21:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die van mij wel
Alles is kutter. Eenzamer.
Alles geeft stress.
En het wordt nog langer niet normaal
godzijdankquote:Op maandag 28 september 2020 21:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ach, gelukkig is er FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |