Zou wel baas zijn als je ontheffing kan krijgen voor zo'n ding, vroeger jeugdastma gehad, dus wellicht kunnen we daar dan wat meequote:Op maandag 28 september 2020 19:39 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik heb van Ali mooi zwarte strakke, ik krijg het sws benauwd - iets met ptss, slechte jeugd en trauma - wanneer ik iets voor mijn mond krijg. Ben bijna in staat om naar de huisarts te gaan voor een ontheffing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel flink naar. Hopen dat je die dan maar niet teveel hoeft te gebruiken
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Omdat supporters elkaar aan kunnen steken als de wind verkeerd staat?quote:Op maandag 28 september 2020 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
De cijfers stijgen sinds half juli alweer, en begin september is het betaald voetbal pas begonnen. Waarom dichten ze nu opeens zoveel risico's toe aan die stadions dan?
Yep. Vooral ook waterstof-peroxide aanschaffen, helpt goed om te voorkomen dat het virus wordt gedetecteerd bij het testen. Ik mis nog steeds wie de kosten van die quarantaine gaat betalen..... doe doe je immers in landsbelang.quote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef quirina het volgende:
[..]
Valt niet te controleren en als je niks meld..
Hoop niet voor je dat je ooit ontvoerd wordtquote:Op maandag 28 september 2020 19:39 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik heb van Ali mooi zwarte strakke, ik krijg het sws benauwd - iets met ptss, slechte jeugd en trauma - wanneer ik iets voor mijn mond krijg. Ben bijna in staat om naar de huisarts te gaan voor een ontheffing.
quote:Op maandag 28 september 2020 19:42 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep. Vooral ook waterstof-peroxide aanschaffen, helpt goed om te voorkomen dat het virus wordt gedetecteerd bij het testen. Ik mis nog steeds wie de kosten van die quarantaine gaat betalen..... doe doe je immers in landsbelang.
quote:Op maandag 28 september 2020 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou wel baas zijn als je ontheffing kan krijgen voor zo'n ding, vroeger jeugdastma gehad, dus wellicht kunnen we daar dan wat mee
Dan zegt de huisarts "Hey, je komt de praktijk niet binnen zonder mondkapje" en daarna "Blijf dan maar gewoon thuis"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel flink naar. Hopen dat je die dan maar niet teveel hoeft te gebruiken
Dat geeft een lekker krachtig signaalquote:Op maandag 28 september 2020 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
De cijfers stijgen sinds half juli alweer, en begin september is het betaald voetbal pas begonnen. Waarom dichten ze nu opeens zoveel risico's toe aan die stadions dan?
Yep dit heet een 1-2tje. Dat is ondertussen wel duidelijk.quote:Op maandag 28 september 2020 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat doen ze gewoon als de gereserveerde zendtijd voor de persco voorbij is en het volgende programma moet beginnen.
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 28 september 2020 19:41 schreef quirina het volgende:
[..]
Omdat supporters elkaar aan kunnen steken als de wind verkeerd staat?
quote:Op maandag 28 september 2020 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou wel baas zijn als je ontheffing kan krijgen voor zo'n ding, vroeger jeugdastma gehad, dus wellicht kunnen we daar dan wat mee
baas zijn ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel flink naar. Hopen dat je die dan maar niet teveel hoeft te gebruiken
jij snapt het echt niet he....woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
Dat laatste.quote:Op maandag 28 september 2020 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
Begreep ik nou goed dat Rutte wil gaan handhaven achter de voordeur op basis van het niet mogen veroorzaken van overlast? Of wil hij dat doen als er daadwerkelijk overlast is?
Dat laatstequote:Op maandag 28 september 2020 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
Begreep ik nou goed dat Rutte wil gaan handhaven achter de voordeur op basis van het niet mogen veroorzaken van overlast? Of wil hij dat doen als er daadwerkelijk overlast is?
wanneer kamerdebat ?quote:Op maandag 28 september 2020 19:43 schreef Gretzl het volgende:
Eigenlijk is dat gewoon te laat Rutte en De Jonge
Wil je niet van die lastige vragen stellen? Daar doen we niet aan hoor.quote:Op maandag 28 september 2020 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit gaat alleen nog maar erger worden.quote:Op maandag 28 september 2020 19:45 schreef Justin_Case het volgende:
Dit was de persco die je een week geleden had willen zien.
Geen idee, ik heb geen glazen bol.quote:Op maandag 28 september 2020 19:46 schreef quirina het volgende:
[..]
Dit gaat alleen nog maar erger worden.
Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 28 september 2020 19:43 schreef quirina het volgende:
Ambtenaren krijgen een extra bonus als ze netjes thuiswerken.
Die wel.
Geen extra maatregelen aangekondigd vandaagquote:Op maandag 28 september 2020 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe zit het nou met de sportscholen
En dat zou al aan de late kant zijn geweest. Ze zijn gewoon weer totaal niet voorbereid geweest. En dat is kwalijk.quote:Op maandag 28 september 2020 19:45 schreef Justin_Case het volgende:
Dit was de persco die je een week geleden had willen zien.
Sinds September stijgt het wel een stuk harder. Maar toen gingen ook de uni's weer open. Moeilijk, moeilijk.quote:Op maandag 28 september 2020 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er was een kans om heel erg goed te weten of stadions besmettingen opleverden. Helaas gaat dat onderzoek dankzij deze fopmaatregel dus niet door voorlopig.quote:Op maandag 28 september 2020 19:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sinds September stijgt het wel een stuk harder. Maar toen gingen ook de uni's weer open. Moeilijk, moeilijk.
Thuiswerkvergoeding ivm gestegen kosten. En alleen rijksambtenaren.quote:Op maandag 28 september 2020 19:47 schreef quirina het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)Jyo12-do2WtpUGxZPUNA
Dan moet je gaan onderhandelen met je baas, net als de rijksambtenaren dat gedaan hebben.quote:Op maandag 28 september 2020 19:47 schreef quirina het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)Jyo12-do2WtpUGxZPUNA
Kassa.quote:Op maandag 28 september 2020 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thuiswerkvergoeding ivm gestegen kosten. En alleen rijksambtenaren.
Zeggen ze dat echt letterlijk zo??quote:Op maandag 28 september 2020 19:47 schreef Claudia_x het volgende:
Verder: wat een bullshitverhaal. Ze zijn niet te laat maar erg vroeg, vinden ze zelf. En ze hebben geen goed verhaal over het gewijzigde advies ten aanzien van mondkapjes. Ik zat me op te winden.
Hier ben ik ook benieuwd naar. Het is echt bizar druk in de sportscholen hier. Ze werken wel met reserveringen, maar als ze toestellen weg halen om die 1.5 meter aan te houden dan kunnen ze toch verwachten dat iedereen bij die paar toestellen gaat staan die nog wel beschikbaar zijn? En ze gaan er ook vanuit dat iedereen zich gelijk verspreid over de ruimte die beschikbaar is (totaal oppervlak gedeeld door 1.5 vierkante meter ofzo) maar dat is natuurlijk ook onzin. Mensen gaan niet naar de sportschool om ergens midden op de vloer stil te staan.quote:Op maandag 28 september 2020 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe zit het nou met de sportscholen
Jep.quote:Op maandag 28 september 2020 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeggen ze dat echt letterlijk zo??
Gemist.quote:Op maandag 28 september 2020 19:48 schreef Gretzl het volgende:
"Meneer Rutte als u straks boodschappen gaat doen, zet u dan een mondkapje op?"![]()
![]()
Hij denk van welquote:Op maandag 28 september 2020 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gemist.
Maar wat antwoordde hij?
Dat denk ik wel jaquote:Op maandag 28 september 2020 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gemist.
Maar wat antwoordde hij?
Ja, ik ook. Het verhaal was eerst: R boven 1 is foute boel, dan moeten we ingrijpen. Vervolgens is R al een tijdje boven de 1 en gebeurt er niks noemenswaardigs. Vraag dáár dan naar!quote:Op maandag 28 september 2020 19:51 schreef Confetti het volgende:
Alleen Nieuwsuur is enigszsins kritisch. Ik verbaas me over de onderdanigheid van die 'journalisten' daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |