Hoezo 'zij wel'?quote:Op maandag 28 september 2020 18:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jaaaaa hoor. En zij wel.![]()
Snap wel die anti-elite sentimenten bij de bevolking.
Zo heb ik het (prof) voetbal vanuit de skybox ook altijd kunnen blijven zien. Dat zal nu ook niet anders zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 18:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom zou je die open houden als er toch geen publiek komt? Voor na de training bedoel je?
Bij ons was de kantine ook 'officieel' gesloten afgelopen zomer tot.... (weet datum al niet meer). Maar voor elftallen die trainden, bestuursoverleg etc wel gewoon open.
Voor je leden? (Althans de senioren dan)? Nu kap je gewoon essentiële inkomsten (tijdelijk) af.quote:Op maandag 28 september 2020 18:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom zou je die open houden als er toch geen publiek komt? Voor na de training bedoel je?
Bij ons was de kantine ook 'officieel' gesloten afgelopen zomer tot.... (weet datum al niet meer). Maar voor elftallen die trainden, bestuursoverleg etc wel gewoon open.
Ja, ik zit zelf in het mediateam van ons amateurclubje, de verwachting is dat ons groepje er bij thuisduels ook gewoon bij kan zijn (voor foto's, verslagen etc). Vier man totaal dus dat moet ook geen probleem zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 18:36 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Zo heb ik het (prof) voetbal vanuit de skybox ook altijd kunnen blijven zien. Dat zal nu ook niet anders zijn.
Absoluut waar. Vaccin mogen we ons niet op blindstaren.quote:Op maandag 28 september 2020 17:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het Nederlandse beleid (te) lang geweest is om het op de 'oude' manier vol te houden totdat dit soort initiatieven grootschalig uitgerold zouden kunnen worden.
Terwijl iedereen reikhalzend uitkijkt naar het vaccin zijn massale sneltesten misschien wel een veel betere oplossing.
Ja dat lijkt me ook geen issue inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2020 18:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, ik zit zelf in het mediateam van ons amateurclubje, de verwachting is dat ons groepje er bij thuisduels ook gewoon bij kan zijn (voor foto's, verslagen etc). Vier man totaal dus dat moet ook geen probleem zijn.
Doe ook 1e divisievoetbal als pers, dat wordt misschien nog wel makkelijker nu er even geen publiek mag komen en er dus ruimte zat is in het stadion voor een paar verslaggevers extra.
Van de zomer is er bij ons gewoon door allerlei teams doorgetraind, en die konden na de training wel in de kantine een AA-tje of frisje halen. Geen alcohol en de keuken was ook niet open, dat mocht toen pas weer na die bepaalde datum. Voor bestuurs- en commissieleden was er vergaderruimte beschikbaar met koffie en thee.quote:Op maandag 28 september 2020 18:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voor je leden? (Althans de senioren dan)? Nu kap je gewoon essentiële inkomsten (tijdelijk) af.
30 man feestjes lekker knus op elkaar, thuis met de ramen dicht.quote:Op maandag 28 september 2020 18:26 schreef Momo het volgende:
Belangrijkste zijn niet deze nieuwe regels maar hoe mensen ermee om gaan. Als iedereen thuis gaat feesten of allemaal dingen onderneemt dan helpt het alsnog niet.
Mijn weekje Duitsland volgende week wordt dus een voucherquote:Op maandag 28 september 2020 18:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Lees dat morgen Duitsland in overleg gaat over de gang van zaken. Mogelijk punt op de agenda: sluiten grens met Nederland.
Daar vergis je je vies is een deel zal zeker thuis verder feesten, maar dat is vaak toch met wel met bekenden. En die incidentele illegale feesten spelen al helemaal geen rol in de virusoverdracht.quote:Op maandag 28 september 2020 18:40 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik snap die horeca logica niet zo goed. Het is toch een utopie om te denken dat het zich niet verplaatst naar thuis?
Voordat de horeca open ging was er iedere dag ergens wel een huisfeest als je er interesse in had. En dat waren ook met gemak meer dan 50 man in een te kleine ruimte.
Denken ze echt dat dit nu niet gebeurd?
En wat dacht je dat mensen gingen doen, om 22u naar huis? Dat gaat geheid rotzooi opleveren van mensen die blijven hangen.
Faciliteer het dan waar je toezicht hebt in plaats van het (weer) weg te stoppen.
Doodsteek voor de horeca weer. Je moet iemand de zwarte piet toespelen als je eigen beleid faaltquote:Op maandag 28 september 2020 17:46 schreef Justin_Case het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)winkels-grote-steden
Jeetje, alwéér de doodsteek? Dat is nu al de tiende keer dit jaar?quote:Op maandag 28 september 2020 18:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Doodsteek voor de horeca weer. Je moet iemand de zwarte piet toespelen als je eigen beleid faalt
Dat er recalcitrante types rondlopen is geen verrassing natuurlijk. Maar dit soort maatregelen leunen toch vooral op de volumes. Als je een significante reductie in wisselende contacten kunt bereiken, dan kan dat aardig effect sorteren.quote:Op maandag 28 september 2020 18:40 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik snap die horeca logica niet zo goed. Het is toch een utopie om te denken dat het zich niet verplaatst naar thuis?
Voordat de horeca open ging was er iedere dag ergens wel een huisfeest als je er interesse in had. En dat waren ook met gemak meer dan 50 man in een te kleine ruimte.
Denken ze echt dat dit nu niet gebeurd?
En wat dacht je dat mensen gingen doen, om 22u naar huis? Dat gaat geheid rotzooi opleveren van mensen die blijven hangen.
Faciliteer het dan waar je toezicht hebt in plaats van het (weer) weg te stoppen.
Dat maakt de kans op besmetting niet anders. Je weet gewoon niet wie er wel en niet besmet is.quote:Op maandag 28 september 2020 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar vergis je je vies is een deel zal zeker thuis verder feesten, maar dat is vaak toch met wel met bekenden. En die incidentele illegale feesten spelen al helemaal geen rol in de virusoverdracht.
Nja, ik heb zelf die behoefte niet om te gaan. Maar als ik had gewild had ik 30 dagen op rij me lazerus kunnen zuipen op Jan rn Allemaal z'n thuisfeestjes. Dat was een soort 'clubje' geworden waar op een gegeven moment gewoon wildvreemden op afkwamen. Dus zo exclusief zijn die groepjes écht niet.quote:Op maandag 28 september 2020 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar vergis je je vies is een deel zal zeker thuis verder feesten, maar dat is vaak toch met wel met bekenden. En die incidentele illegale feesten spelen al helemaal geen rol in de virusoverdracht.
Het was de butler, in de studeerkamer, met het keukenmes.quote:Op maandag 28 september 2020 18:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jeetje, alwéér de doodsteek? Dat is nu al de tiende keer dit jaar?
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 september 2020 18:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jeetje, alwéér de doodsteek? Dat is nu al de tiende keer dit jaar?
Vorige keer was het de kok, op zolder, met de kandelaar.quote:Op maandag 28 september 2020 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het was de butler, in de studeerkamer, met het keukenmes.
Echt belachelijk hoe ze telkens met de horeca omgaan. Lijkt er op dat ze het liefst alles failliet laten gaan. En het liefst de verenigingen ook, door alle kantines dicht te gooien.quote:Op maandag 28 september 2020 18:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Doodsteek voor de horeca weer. Je moet iemand de zwarte piet toespelen als je eigen beleid faalt
Snap ik, maar juist die huisfeestjes waar ik in m'n vorige post over bericht waren wisselende contacten/bezoekers. In je stamkroeg is dat minder...quote:Op maandag 28 september 2020 18:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat er recalcitrante types rondlopen is geen verrassing natuurlijk. Maar dit soort maatregelen leunen toch vooral op de volumes. Als je een significante reductie in wisselende contacten kunt bereiken, dan kan dat aardig effect sorteren.
Maar in een kroeg tussen vreemden heb je helemaal geen idee, mag hopen dat als je met mensen bent die je dierbaar zijn bij je thuis meer zorgzaamheid in acht zult nemen dan met een paar gasten die je toch amper kent.quote:Op maandag 28 september 2020 18:44 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Dat maakt de kans op besmetting niet anders. Je weet gewoon niet wie er wel en niet besmet is.
Maar 'stiekeme' feestjes wel of niet spontaan zijn een logisch gevolg van de maatregelen.
Volgens Maurice de Hond was het de klusjesman.quote:Op maandag 28 september 2020 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het was de butler, in de studeerkamer, met het keukenmes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |