Ja liever niet he, de beste optie - mocht FOK! omvallen, wat we uiteraard niet hopen - lijkt me gewoon een simpel eigen forum.quote:
Dat zullen ze leuk vinden.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zie het al, met z’n allen naar Prikbord.
Natuurlijk niet, en FOK! ook niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
We laten elkaar toch niet in steek?
Oke Jaap.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mensen willen graag dat mondkapjes werken, maar de eerste golf is zonder mondkapjes gewoon overgegaan, zowel hier als in andere landen, laait de tweede golf op zowel in de landen met mondkapjes als zonder mondkapjes, als je kijkt naar de ontwikkelingen in de verschillende staten van de VS dan is er ook geen direct verband te zien tussen de mondkapjesdragers en de niet-dragers.
Het is allemaal afleiding, dat geneuzel over die mondkapjes. Drukke plekken mijden, niet met grote groepen bijeenkomen, afstand houden, dan is de kans dat je besmet wordt zoveel kleiner dat het virus ook uitdooft.
Een discord server met de vaste usersquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja liever niet he, de beste optie - mocht FOK! omvallen, wat we uiteraard niet hopen - lijkt me gewoon een simpel eigen forum.
Nee.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen met een andere mening dan de jouwe over mondkapjes is eigenwijs?
Doe dat maar niet, dat vluchtige chatgebeuren.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een discord server met de vaste users
Dan pleegt @Slobeend zelfmoord.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een discord server met de vaste users
Gaat het wel goed Slobbers?quote:
''Dat hele virus is voor mensen die graag zekerheden verkondigen één lange oefening in nederigheid. ''quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gaat het wel goed Slobbers?
Waarschijnlijk nog brak van het feestje op het Vindicatdak gisteravond.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja hoor, ik vind het alleen irritant dat je geen bedenkingen mag hebben bij Van Dissel zonder voor onderbuikgekkie te worden uitgemaakt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me een schromelijke overdrijving.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja hoor, ik vind het alleen irritant dat je geen bedenkingen mag hebben bij Van Dissel zonder voor onderbuikgekkie te worden uitgemaakt.
No offense naar @VoMy maar meer een algemeen gevoel nav meerdere van dat soort berichten. Er is genoeg terechte kritiek, waar je het natuurlijk niet mee eens hoeft te zijn. Hier bijvoorbeeld (Stijn kan beter doorscrollen)quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me een schromelijke overdrijving.
Er zijn nu genoeg criticasters die wel vanuit de ratio redeneren.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja hoor, ik vind het alleen irritant dat je geen bedenkingen mag hebben bij Van Dissel zonder voor onderbuikgekkie te worden uitgemaakt.
Volgens mij zat 'ie gisteren bij Jimek.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn nu genoeg criticasters die wel vanuit de ratio redeneren.
Ik ben overigens erg blij dat we af zijn van die blaaskaak Maurice de Hond, of krijgt ie nog steeds een podium?
ONZE Jaap is uiteindelijk ook maar gewoon een speelbal van de politiek gebleken.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
No offense naar @:VoMy maar meer een algemeen gevoel nav meerdere van dat soort berichten. Er is genoeg terechte kritiek, waar je het natuurlijk niet mee eens hoeft te zijn. Hier bijvoorbeeld (Stijn kan beter doorscrollen)
[ twitter ]
Hugo en Mark falen meer dan Jaap.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ONZE Jaap is uiteindelijk ook maar gewoon een speelbal van de politiek gebleken.
Je mag wel kritiek hebben op de maatregelen en bijvoorbeeld de duidelijkheid/snelheid ervan, maar ik vind roepen om mondkapjes (daar refereerde de eigenwijsheid toch naar?) inderdaad meer een onderbuikreactie dan kritiek op het beleid.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
No offense naar @:VoMy maar meer een algemeen gevoel nav meerdere van dat soort berichten. Er is genoeg terechte kritiek, waar je het natuurlijk niet mee eens hoeft te zijn. Hier bijvoorbeeld (Stijn kan beter doorscrollen)
[ twitter ]
Dus Fauci neem je niet serieus?quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je mag wel kritiek hebben op de maatregelen en bijvoorbeeld de duidelijkheid/snelheid ervan, maar ik vind roepen om mondkapjes (daar refereerde de eigenwijsheid toch naar?) inderdaad meer een onderbuikreactie dan kritiek op het beleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |