Dan maak je maandelijks 20 eur over.quote:Op maandag 28 september 2020 14:56 schreef just me het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat veel sportverenigingen de baromzet nodig hebben om te blijven voortbestaan
Nu je het zegt, dit gaat giga impact hebben op landelijke competities..quote:Op maandag 28 september 2020 14:59 schreef _serial_ het volgende:
Daarnaast is een reisverbod ook meteen de doodsteek voor de sportcompetities in die regio's
Je kunt beter gewoon de hele amateursport weer stil leggen op deze manier. Ook al vanwege wedstrijden die er toch uitgaan als iemand in een selectie positief test.quote:Op maandag 28 september 2020 14:59 schreef _serial_ het volgende:
Daarnaast is een reisverbod ook meteen de doodsteek voor de sportcompetities in die regio's
eensquote:Op maandag 28 september 2020 14:59 schreef Elan het volgende:
Als je reizen naar Amsterdam en Rotterdam/Den haag wilt ontmoedigen mag je het vliegverkeer dat niet noodzakelijk is ook wel platgooien.
Voor wie?quote:Op maandag 28 september 2020 15:03 schreef Tarado het volgende:
nu de vraag, hoe gaan ze dit compenseren financieel gezien?
Nog meer lenen, in principe kan Nederland geloof ik nog wel wat lenen zonder al te veel in de problemen te komen.quote:Op maandag 28 september 2020 15:03 schreef Tarado het volgende:
Nu je het zegt. Leg de eredivisie ook maar lam dan.quote:Op maandag 28 september 2020 14:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dit gaat giga impact hebben op landelijke competities..
quote:Op maandag 28 september 2020 14:59 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Met het geld dat de leden nu overhouden omdat ze minder uitgeven in de bar kunnen ze mooi de vereniging sponsoren
Jullie willen het niet snappen hé.quote:Op maandag 28 september 2020 14:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dan maak je maandelijks 20 eur over.
Als het zo aan het hart gaat.
Durven ze niet ze gaan nu schrapen in de marges waar zo min mogelijk economische schade zit. Publieke ruimte aantallen beperken (alsof je in de bieb zo snel corona oploopt) geen toeschouwers bij de sport (niet hun probleem, sportkantines maken geen aanspraak op compensatie)quote:
Ik vond ook de opmerking over toerisme in eigen land wel interessant, aangezien de Herfstvakantie eraan komt. Wij gaan binnenkort een week naar Zeeland. In de concepttekst van de maatregelen las ik dat dat onzeker is (hotel/huis reserveren in de drie grote steden of door mensen die uit een van die steden komen). Bijkomende complexiteit: wij wonen net buiten Amsterdam maar onze kinderen gaan in Amsterdam naar school. Ik denk dat wij net ermee weg zullen komen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:59 schreef Elan het volgende:
Als je reizen naar Amsterdam en Rotterdam/Den haag wilt ontmoedigen mag je het vliegverkeer dat niet noodzakelijk is ook wel platgooien.
Je hoeft het niet te begrijpen, geen probleem, maar je kunt planken niet verder mis slaan dan dit.quote:Op maandag 28 september 2020 14:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dan maak je maandelijks 20 eur over.
Als het zo aan het hart gaat.
Geen idee hoe de bedrijven of verenigingen dit verlies opvangen. Hogere contributie of meer mensen ontslaan denk ik.quote:Op maandag 28 september 2020 15:03 schreef Tarado het volgende:
Wordt vast een uitzondering..quote:Op maandag 28 september 2020 15:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Leg de eredivisie ook maar lam dan.
Eerst 21.55 nog proberen als tussenstap.quote:Op maandag 28 september 2020 15:06 schreef Breekfast het volgende:
En als dit niet werkt dan gaat de horeca om 21.00 dicht?
Zeg lekker wegblijven hier met die cojona bacillen uit de Randstadquote:Op maandag 28 september 2020 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond ook de opmerking over toerisme in eigen land wel interessant, aangezien de Herfstvakantie eraan komt. Wij gaan binnenkort een week naar Zeeland. In de concepttekst van de maatregelen las ik dat dat onzeker is (hotel/huis reserveren in de drie grote steden of door mensen die uit een van die steden komen). Bijkomende complexiteit: wij wonen net buiten Amsterdam maar onze kinderen gaan in Amsterdam naar school. Ik denk dat wij net ermee weg zullen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |