Jongeren, studenten, allochtonen, viruswaanzin-wappies.quote:Op maandag 28 september 2020 14:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wie zijn die mensen toch die de hele tijd de schuld krijgen. Als je dit vraagt wordt de hele tijd naar elkaar gewezen, dus wie is het nu?
Nieuw zeelandquote:Op maandag 28 september 2020 14:53 schreef _serial_ het volgende:
Is er nog een land ergens waar ik even maandje of 6 naar toe kan zonder dit allemaal ?
Zou het bijna overwegen.
Als men zich wel meer aan de maatregelen had gehouden hadden ze minder vrijheid gehad. Dus wat ze dan teveel zouden hebben gehad moeten ze nu weer inleveren. Denk dat het netto niet zoveel uitmaakt.quote:Op maandag 28 september 2020 14:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Mensen hebbenner zelf voor gezorgd met hun egoistische gedrag dat het mu strenger moet komende tijd.
Had je gewoon aab de regels gehouden en er was weinig aan de hand.
Dat korte termijn individualistisch denken heeft hier voor een groot deel aan bijgedragen.
Worden weer saaie avonden en weekends zo ja.quote:Op maandag 28 september 2020 14:53 schreef _serial_ het volgende:
Is er nog een land ergens waar ik even maandje of 6 naar toe kan zonder dit allemaal ?
Zou het bijna overwegen.
Zou wel logisch zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Praktisch dan: reisverbod naar de 3 grote steden, betekent dat ook dat mensen uit die regio's niet welkom zijn in de andere gebieden?
Die zeggen allemaal van niet...quote:Op maandag 28 september 2020 14:54 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Jongeren, studenten, allochtonen, viruswaanzin-wappies.
Ik heb getwijfeld over...quote:Op maandag 28 september 2020 14:53 schreef _serial_ het volgende:
Zou het bijna overwegen.
Gewoon je bek houwe!quote:
Werkgevers, studenten, jongeren, ouderen, voetbalsupoorters, burgemeesters, uitbaters en andere burgers die vanaf juni de regels aan hun laars lapten.quote:
Vergeet ook niet dat veel sportverenigingen de baromzet nodig hebben om te blijven voortbestaanquote:Op maandag 28 september 2020 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Snap best dat je dat als buitenstaander raar vindt. Ik vind het echt de normaalste zaak van de wereld. Ja, sporten is bedoeld voor gezondheid maar het is zo verschrikkelijk veel meer. En ja, daar hoort met elkaar een biertje drinken voor 100% bij.
Klinkt logisch, maar ik vind het dan wel onlogisch dat als ik in Gouda een test wil aanvragen; ik dan naar Amsterdam moet komen om m af te nemen. Dan is de test negatief, maar heb ik het wel bij de teststraat opgelopen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Praktisch dan: reisverbod naar de 3 grote steden, betekent dat ook dat mensen uit die regio's niet welkom zijn in de andere gebieden?
Zat net inderdaad te denken, als miljonair had ik het wel geweten. Paar maandjes prive eiland afhuren, in april ben ik wel terug.quote:Op maandag 28 september 2020 14:53 schreef _serial_ het volgende:
Zou het bijna overwegen.
Dat is nog onderwerp van besluitvorming als ik het lijstje mag gelovenquote:Op maandag 28 september 2020 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Ja hoor:quote:Op maandag 28 september 2020 14:53 schreef _serial_ het volgende:
Zou het bijna overwegen.
Dan hadden we consistent meer vrijheid gehad. Vrijheid met rekeninghouden met een ander is beter dan de botte bijl uitlokken met schijt aan alles gedrag.quote:Op maandag 28 september 2020 14:55 schreef galantis het volgende:
[..]
Als men zich wel meer aan de maatregelen had gehouden hadden ze minder vrijheid gehad. Dus wat ze dan teveel zouden hebben gehad moeten ze nu weer inleveren. Denk dat het netto niet zoveel uitmaakt.
De levensader inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2020 14:56 schreef just me het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat veel sportverenigingen de baromzet nodig hebben om te blijven voortbestaan
Doet het nu al, kan het onmogelijk bijhoudenquote:Op maandag 28 september 2020 14:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als niemand meer ergens heen kan zullen de topics hier wel weer de pan uitrijzen
Dit vond ik wel een hele mooie: https://nypost.com/2020/07/16/barbados-and-other-countries-offering-perks-to-work-in-paradise/quote:Op maandag 28 september 2020 14:53 schreef _serial_ het volgende:
Zou het bijna overwegen.
Met het geld dat de leden nu overhouden omdat ze minder uitgeven in de bar kunnen ze mooi de vereniging sponsorenquote:Op maandag 28 september 2020 14:56 schreef just me het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat veel sportverenigingen de baromzet nodig hebben om te blijven voortbestaan
Gelukkig daar val ik niet onder, ik hou me dan ook keurig aan de regels....quote:Op maandag 28 september 2020 14:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Gewoon je bek houwe!
[..]
Werkgevers, studenten, jongeren, ouderen, voetbalsupoorters, burgemeesters, uitbaters en andere burgers die vanaf juni de regels aan hun laars lapten.
Je kan niet beweren dat wij als bevolking voor 90% gedisciplineerd aan de regels hebbeb gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |