abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195304895
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 14:29 schreef Fred het volgende:

[..]

Je bedoelt gemeentes....
Whatever
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195304898
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Voetbal zonder publiek, horeca landelijk dicht om 22.00, gebruik van karretjes in supermarkten weer bemoedigen; komt allemaal ook in de berichtgeving van het AD terug.
Een kapotte klok staat ook twee keer per dag goed, en dit zijn nu niet bepaald verrassende maatregelen. En als je maar genoeg maatregelen noemt zullen er altijd wel wat kloppen.

Het bericht spreekt overigens van helemaal geen publiek, ook niet bij de amateurs.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 28 september 2020 @ 14:30:05 #53
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195304901
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:26 schreef Simmertje het volgende:
Volgens Diederik Gommers, voorzitter van de vereniging van Intensivisten, liggen er over twee weken 400 tot 700 covidpatiënten op de IC-afdelingen van Nederlandse ziekenhuizen.

Zover de theorie dat het virus milder is geworden.
Laat Gommers zich niet met dit soort inschattingen bezighouden, zijn noodhospitaal in Ahoy heeft al genoeg gekost.
- verwijderd door admin -
pi_195304910
Ik probeer een test aan te vragen maar sta nu 20 minuten in de wacht aan de telefoon en op de website kan ik nergens in Zuid-Holland terecht. Mag ik naar Den Helder vanuit Gouda _O-

tegen die tijd heb ik geen klachten meer
pi_195304928
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 14:17 schreef roos94 het volgende:
Als kroegbaas in Zeeland met vrijwel 0 corona zou ik mij toch weer flink in den achterste genomen voelen met die nieuwe maatregelen. Je geeft ze nog een laatste trap de afgrond in en dat is het.
Dit ja. Sowieso tonen de cijfers nog steeds niet aan alsof de horeca zo'n groot probleem is. Helemaal niet de horeca in gebieden die veel minder getroffen worden. Vooral die gelegenheden een zetje geven. Niet alleen restaurants e.d., maar ook bioscopen en theaters. Ik snap dat ze hun best willen doen om over te komen alsof ze iets doen, maar dit is wel wat treurig. Juist bij de horeca is er meer controle dan bij mensen thuis. Toch wel duidelijk een enorm makkelijk doelwit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2020 14:31:40 ]
pi_195304945
Vanaf het weekend zou het volgens Kuipers zover kunnen zijn dat er weer keuzes in het ziekenhuis gemaakt moeten worden.
pi_195304954
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 14:17 schreef roos94 het volgende:
Als kroegbaas in Zeeland met vrijwel 0 corona zou ik mij toch weer flink in den achterste genomen voelen met die nieuwe maatregelen. Je geeft ze nog een laatste trap de afgrond in en dat is het.
Op een gegeven moment is het zo verspreid dat het nauwelijks nog zin heeft om een paar uitzonderingsregio's te ontzien.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195304958
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2020 14:31 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit ja. Sowieso tonen de cijfers nog steeds niet aan alsof de horeca zo'n groot probleem is. Helemaal niet de horeca in gebieden die veel minder getroffen worden. Vooral die gelegenheden een zetje geven. Niet alleen restaurants e.d., maar ook bioscopen en theaters. Ik snap dat ze hun best willen doen om over te komen alsof ze iets doen, maar dit is wel wat treurig. Juist bij de horeca is er meer controle dan bij mensen thuis. Toch wel duidelijk een enorm makkelijk doelwit.
Sociale bijeenkomsten werken als een petrischaaltje voor dit virus. De horeca, dus. En ook privéfeestjes, maar die zijn iets moeilijker aan te pakken.

Het is vooral jammer dat de horecabranche zijn verantwoordelijkheid niet wil nemen.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_195304962
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:29 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Een kapotte klok staat ook twee keer per dag goed, en dit zijn nu niet bepaald verrassende maatregelen. En als je maar genoeg maatregelen noemt zullen er altijd wel wat kloppen.

Het bericht spreekt overigens van helemaal geen publiek, ook niet bij de amateurs.
Ik vind de horeca landelijk om 22.00 uur dicht aardig verrassend, die had ik niet aan zien komen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 28 september 2020 @ 14:33:07 #61
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195304973
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:22 schreef hooibaal het volgende:
Logische maatregelen wel die ze vanavond bekend gaan maken. Tijdens een mondiale pandemie met 15000 man in een stadion kruipen of lam worden in een kroeg is gewoon niet zo'n goed idee.
Hoe weet jij dat het is geregeld rond de stadions?

Er zijn inloop tijden. Horeca is in de rust dicht om grote horde mensen te voorkomen, overal staan gele looplijnen en afstandslijnen.

Zoals gewoonlijk roep je maar weer wat.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195304981
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik vind de horeca landelijk om 22.00 uur dicht aardig verrassend, die had ik niet aan zien komen.
Ik ook niet. Vraag me wel af of ze onderscheid gaan maken. Waarom zou een restaurant dat alles netjes op orde heeft per se om 22u dicht moeten? Die nuance mis ik.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195304985
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2020 14:19 schreef iBenny het volgende:

[..]

https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20200927

Gommers is wel echt een heldje
Ja, laten we ervoor zorgen dat er straks een hetze komt op wetenschappers die iets gezegd hebben binnen het OMT.
  maandag 28 september 2020 @ 14:33:53 #64
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_195304994
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:32 schreef hooibaal het volgende:
Het is vooral jammer dat de horecabranche zijn verantwoordelijkheid niet wil nemen.
Nederlanders in algeme zin nemen hun verantwoordelijkheid niet... anders hadden we deze stijging toch niet?
So we just called him Fred
pi_195304998
Kunnen Gommers en Kuipers de persconferentie niet doen vanavond? Of dit iig ook opnieuw uitzenden.

Geven een veel beter beeld dan Rutte en De Jonge en doen veel beter aanspraak op gezond verstand.

De persco van politici roept alleen maar weerstand op proef ik (niet bij mij).
pi_195305006
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Alleen in de 3 grote steden hè.
pi_195305008
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:28 schreef _serial_ het volgende:
+272 Rotterdam
+241 Amsterdam
Amsterdam. _O_
pi_195305014
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 14:33 schreef Fred het volgende:

[..]

Nederlanders in algeme zin nemen hun verantwoordelijkheid niet... anders hadden we deze stijging toch niet?
Goed punt.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_195305017
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:33 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ja, laten we ervoor zorgen dat er straks een hetze komt op wetenschappers die iets gezegd hebben binnen het OMT.
Precies dat. Je wil dat het OMT een veilige plek is om alle onderwerpen te bespreken, ook onderwerpen die controversieel zijn zoals 'welke groepen in geval van code zwart'. Dat is de beste manier om ervoor te zorgen dat er helemaal geen beslissingen meer genomen worden.
  maandag 28 september 2020 @ 14:34:50 #70
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195305019
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:34 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

_O_
Valt me heel erg mee.
pi_195305025
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:29 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

En de NOS meldt nu dat er ook bij de amateurs geen publiek meer welkom is. Bericht lijkt dus wel degelijk goeddeels geklopt te hebben.

https://nos.nl/artikel/23(...)22-00-uur-dicht.html
In Southern Sun
pi_195305039
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:34 schreef wpor het volgende:

[..]

Alleen in de 3 grote steden hè.
Nee, landelijk.
In Southern Sun
pi_195305045
quote:
Die reacties moet je wel even uitschakelen. De tyfus! :D
Go hard or go home
  maandag 28 september 2020 @ 14:35:42 #74
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195305047
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:34 schreef VacaLoca het volgende:
Kunnen Gommers en Kuipers de persconferentie niet doen vanavond? Of dit iig ook opnieuw uitzenden.

Geven een veel beter beeld dan Rutte en De Jonge en doen veel beter aanspraak op gezond verstand.

De persco van politici roept alleen maar weerstand op proef ik (niet bij mij).
Komt omdat Rutte weer met dezelfde holle retoriek gaat komen als altijd. 'We doen het samen' bla bla bla
pi_195305060
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee, landelijk.
Ik zie dit:

https://www.telegraaf.nl/(...)tm_campaign=whatsapp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')