Da's me nu te fris hoor.quote:Op maandag 28 september 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
en pics van ijsdraakje in de tuin outfit
ik heb spijt van mijn korte mouwen nuquote:Op maandag 28 september 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Zit potdorie met lange mouwen nu.
De baas had een meetinstrumentje binnen gekregen, ik kon mooi de temperatuur beīnvloeden met m'n koude vingers.quote:Op maandag 28 september 2020 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb spijt van mijn korte mouwen nu
Verwarming ook al aan zeker?quote:Op maandag 28 september 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Zit potdorie met lange mouwen nu.
Nee, daarom de lange mouwen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Verwarming ook al aan zeker?
hier staat de verwarming duidelijk uitquote:
Ik ben degene die 'm hoger of lager zet, dus eh.quote:Op maandag 28 september 2020 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier staat de verwarming duidelijk uit
Daar waren ze vorige week mee bezig, vond ik nog best lekker ruikenquote:Op maandag 28 september 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger meurde mijn hele dorp naar hachee als ze uien gingen rooien. Of de suikerbietencampagne. Was ook goor
@:ltvdk
hmmquote:Op maandag 28 september 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben degene die 'm hoger of lager zet, dus eh.
Al hebben we de kachel wel al even aan gehad thuis, maar dat was vooral om 'm te testen.quote:
Altijd belangrijk ja vlak voor de winter.quote:Op maandag 28 september 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al hebben we de kachel wel al even aan gehad thuis, maar dat was vooral om 'm te testen.
En pantoffels?quote:Op maandag 28 september 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik trek een vestje aan. Best fris.
Het is een nieuwe.quote:Op maandag 28 september 2020 11:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Altijd belangrijk ja vlak voor de winter.
quote:
Ik denk niet dat Buda voor een plooirok of naveltruitje gaat.quote:Op maandag 28 september 2020 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Minst sexy kledingstuk na de lange plooirok en het naveltruitje.
ik heb gewoon hollandsequote:
Een kilt is ook een plooirok. Dat lijkt me best een fijn kledingstukquote:Op maandag 28 september 2020 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Buda voor een plooirok of naveltruitje gaat.
Ik had een tijd lang van die houten klompen sloffen. die waren fijn.quote:Op maandag 28 september 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb alpaca's, katten en eenhoorns.
Als sloffen dus he.
hele randstad in lockdown.quote:
De pandemie is ook vrij urgentquote:Op maandag 28 september 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond al?
Dan moet het wel urgent zijn. Meestal doen ze dat op dinsdag, toch?
quote:Op maandag 28 september 2020 11:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen de economie
No wayquote:Op maandag 28 september 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een kilt is ook een plooirok. Dat lijkt me best een fijn kledingstuk
Wij nog anderhalf, met drie personenquote:Op maandag 28 september 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb 5 wc-rollen. Mij kan niks gebeuren.
Hij zag er gister op de fiets nog best vlot uit.quote:Op maandag 28 september 2020 11:48 schreef Molo het volgende:
[..]
De pandemie is ook vrij urgent![]()
Of Mark Rutte is overleden dit weekend An Covid, kan ook
#FREEBLEEDINGquote:Op maandag 28 september 2020 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Als er maar geen maandverband gehamsterd wordt, want dan zit ik elke maand een week in bad.
Acute ontmoeting met een vrachtwagen én Covid dan wellicht?quote:Op maandag 28 september 2020 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zag er gister op de fiets nog best vlot uit.
Net als vroeger een konijnenvel gebruiken.quote:Op maandag 28 september 2020 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Als er maar geen maandverband gehamsterd wordt, want dan zit ik elke maand een week in bad.
Jammer van die dwarrel maar die kilt is wel tofquote:
Muziek van jaws aanzetten.quote:Op maandag 28 september 2020 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Cavia villen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als vroeger een konijnenvel gebruiken.
Het plaatselijke weekblad dan maarquote:Op maandag 28 september 2020 11:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij nog anderhalf, met drie personen
Nee nee stickers op de deurquote:Op maandag 28 september 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het plaatselijke weekblad dan maar
Woon jij ook vlakbij de hunebedden?quote:Op maandag 28 september 2020 11:51 schreef CherryLips het volgende:
De pil is ook al minder goed te krijgen, dus dan moet ik even iets anders vragen.
Een kilt voor vrouwen?quote:Op maandag 28 september 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de exemplaren tot aan de knie voor vrouwen.
Ik kan wel de tondeuze op ze zetten. Ze zijn toch langharig.quote:Op maandag 28 september 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien hoef je ze niet dood te maken en vinden ze het wel tof.
Neequote:Op maandag 28 september 2020 11:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Woon jij ook vlakbij de hunebedden?
Mogen ze daarna even spinnen in de wasmachine. Whiiii!quote:Op maandag 28 september 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien hoef je ze niet dood te maken en vinden ze het wel tof.
We are little furry Dracula's woepieeeejeequote:Op maandag 28 september 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mogen ze daarna even spinnen in de wasmachine. Whiiii!
Mirena erin laten knallen?quote:Op maandag 28 september 2020 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik ben zo vergeetachtig de laatste tijd dat het maar goed is dat ik geen kerel heb, ben de pil vaker wel dan niet vergeten de afgelopen maand.
Britneyquote:Op maandag 28 september 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens hou ik best van plooirokjes én van naveltruitjes.
Da's wel een voordeel aan een langdurige oplossing.quote:Op maandag 28 september 2020 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik ben zo vergeetachtig de laatste tijd dat het maar goed is dat ik geen kerel heb, ben de pil vaker wel dan niet vergeten de afgelopen maand.
Draag het daar ook best vaak.quote:Op maandag 28 september 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou dat serieus gaan dragen als ik in Schotland woonde.
Ik heb er niks op tegen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens hou ik best van plooirokjes én van naveltruitjes.
Ook.quote:
Met je eigen tartan?quote:Op maandag 28 september 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draag het daar ook best vaak.
Bij kerels is het het niet helemaal nee, klopt niet bij de lichaamsvorm.quote:Op maandag 28 september 2020 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er niks op tegen.
Om te zien dan, zelf dragen zou ik niet snel doen.
Vooral een naveltruitje lijkt me geen succes
Ach ik kom toch nergens, kan er net zo goed helemaal mee stoppenquote:Op maandag 28 september 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel een voordeel aan een langdurige oplossing.
Alle vormen van (semi) transparant in kleding is goed toch?quote:Op maandag 28 september 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook.
Maar goed, ik hou ook van mesh, dus of mijn gevoel voor stijl te vertrouwen is.
Maar hoe moet je dan je sixpack laten zien als man zijnde? Gewoon geen truitje dragen?quote:Op maandag 28 september 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij kerels is het het niet helemaal nee, klopt niet bij de lichaamsvorm.
Ik was gisteren fan van m'n outfit, dus eens I guess. Rok met hoge taille, bralette met wat kant en mesh erover.quote:Op maandag 28 september 2020 11:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alle vormen van (semi) transparant in kleding is goed toch?
Heb wel zat kerels gezien met naveltruitjesquote:Op maandag 28 september 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij kerels is het het niet helemaal nee, klopt niet bij de lichaamsvorm.
quote:Op maandag 28 september 2020 11:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar hoe moet je dan je sixpack laten zien als man zijnde? Gewoon geen truitje dragen?
quote:Op maandag 28 september 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was gisteren fan van m'n outfit, dus eens I guess. Rok met hoge taille, bralette met wat kant en mesh erover.
Gecombineerd met een achterwerkdecollete zeker.quote:Op maandag 28 september 2020 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb wel zat kerels gezien met naveltruitjes
Vaak onbedoeld bij een morbide obesitas of levercirrose, maar toch
Bij een man?quote:
Sweaty, yesssquote:Op maandag 28 september 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gecombineerd met een achterwerkdecollete zeker.
Bouwvakkersdecollete heet dat toch?quote:Op maandag 28 september 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gecombineerd met een achterwerkdecollete zeker.
Ik veroordeel niet.quote:Op maandag 28 september 2020 11:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij een man?
Hoog Scooter gehalte Hoof
Iedereen heeft een achterwerk, iedereen kan z'n bilspleet showen.quote:Op maandag 28 september 2020 12:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bouwvakkersdecollete heet dat toch?
quote:Op maandag 28 september 2020 12:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bouwvakkersdecollete heet dat toch?
Met witte halve sokken erin....quote:
Da's dus de mop, dat spul isoleert als een gek.quote:
Badslippers zijn toch helemaal hip op dit moment?quote:
Dank namens mijn dochterquote:Op maandag 28 september 2020 12:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met witte halve sokken erin....
* Arch-Indar moet zijn zoon nog eens goed toespreken/de waarheid vertellen, desnoods hardhandig, dat dat echt niet kan.
* Molo gaat ze meteen bestellenquote:Op maandag 28 september 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's dus de mop, dat spul isoleert als een gek.Zelfde idee als een panty, zeg maar.
Yep, echt te walgelijk voor woordenquote:Op maandag 28 september 2020 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Badslippers zijn toch helemaal hip op dit moment?
althans als ik de jeugd tegenwoordig zie
Sowieso is het een 90s moderevival geloof ik.quote:Op maandag 28 september 2020 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Badslippers zijn toch helemaal hip op dit moment?
althans als ik de jeugd tegenwoordig zie
Jij bent wel zon type die dat zelf ook draagt ja.quote:Op maandag 28 september 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso is het een 90s moderevival geloof ik.
Ik klaag niet té hard.
Badslippers heb ik dan weer niet, maar er zit genoeg tussen wat ik kan waarderen ja.quote:Op maandag 28 september 2020 12:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij bent wel zon type die dat zelf ook draagt ja.
Bestaat Australian nog?quote:Op maandag 28 september 2020 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Badslippers heb ik dan weer niet, maar er zit genoeg tussen wat ik kan waarderen ja.
Als boxershort merk in ieder geval wel nogquote:
Klinkt wel hetzelfde als een schuldverklaring, toch?quote:Op maandag 28 september 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
Raar verhaal weer die jos b met zijn verklaringen
Hoezo?quote:Op maandag 28 september 2020 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt wel hetzelfde als een schuldverklaring, toch?
Dat gaat bij mij dan altijd direct retour afzender.quote:Op maandag 28 september 2020 12:26 schreef Molo het volgende:
"ik heb wat stukjes veranderd, wil jij reviewen?"
Ja, wat dan??? Ik ga niet dat hele document zitten doorakkeren, en er zit geen versiebeheer op
Dit. Wil best reviewen, maar geef dan wel effe aan wat er anders is.quote:Op maandag 28 september 2020 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij dan altijd direct retour afzender.
Is toch geen schuldverklaring? Is 'een' verklaring.quote:Op maandag 28 september 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van ontkenning naar stilzwijgen naar ik heb een dood kind gevonden.
Vraag staat inmiddels uitquote:Op maandag 28 september 2020 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij dan altijd direct retour afzender.
Nou ja zijn reactie op het vinden een dood kind is nogal vreemdquote:Op maandag 28 september 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van ontkenning naar stilzwijgen naar ik heb een dood kind gevonden.
Juridisch niet nee.quote:Op maandag 28 september 2020 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch geen schuldverklaring? Is 'een' verklaring.
Checkquote:Op maandag 28 september 2020 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch geen schuldverklaring? Is 'een' verklaring.
Yep, zeker waarquote:Op maandag 28 september 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja zijn reactie op het vinden een dood kind is nogal vreemd
Dan moet er wel echt iets goed fout zitten in je kop ja.quote:Op maandag 28 september 2020 12:31 schreef Molo het volgende:
Een ander mens, en zeker een kind, zoiets ernstigs aandoen...
Dan ben je toch echt zo compleet door en door dood en verrot van binnen hč
Of met een stokjequote:Op maandag 28 september 2020 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, als je een dood kind vindt, NIET AANKOMEN
Ja nou ja alleen het vinden wil k nog wel geloven maar dan schakel je hulp in.quote:Op maandag 28 september 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Je vind een dood kind en daarop het DNA van een pedofiel, tja...
quote:Op maandag 28 september 2020 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Nou, als instincthandeling kan ik het nog wel snappen, iemand zien liggen en niet weten hoe of wat. Maar daar vervolgens je bakkes over houden is gewoon raar.quote:Op maandag 28 september 2020 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik kom over het algemeen niet zo snel aan het ondergoed van een dood kind.quote:Op maandag 28 september 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou ja alleen het vinden wil k nog wel geloven maar dan schakel je hulp in.
En meer dan 20 jaar je bek houden erover.quote:Op maandag 28 september 2020 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Van de aardbodem verdwijnen ook.quote:Op maandag 28 september 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En meer dan 20 jaar je bek houden erover.
Wel een zuid Limburger hčquote:Op maandag 28 september 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mja hopen dat het weg gaat.quote:Op maandag 28 september 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erg geloofwaardig is het allemaal niet natuurlijk, maar goed, het gaat er om wat je kan bewijzen..quote:Op maandag 28 september 2020 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, als instincthandeling kan ik het nog wel snappen, iemand zien liggen en niet weten hoe of wat. Maar daar vervolgens je bakkes over houden is gewoon raar.
Ik hou me bewust ook ver van aanwijzen als schuldige.quote:Op maandag 28 september 2020 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Erg geloofwaardig is het allemaal niet natuurlijk, maar goed, het gaat er om wat je kan bewijzen..
Ockhams scheermes zegt dat je voor 99 procent ongelijk hebt met die aanname.quote:Op maandag 28 september 2020 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou me bewust ook ver van aanwijzen als schuldige.Er zullen ook echt wel mensen rondlopen die snel de andere kant opkijken bij een vondst waar ze niet mee om kunnen gaan.
Het is niet altijd een eend.quote:Op maandag 28 september 2020 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ockhams scheermes zegt dat je voor 99 procent ongelijk hebt met die aanname.
Vluchtinformatie Athene (ATH) - Amsterdam (AMS)quote:
Klopt maar moet altijd beetje meesmuilen om mensen die te graag en te snel bij de minst plausibele oplossing aankomen, vind ik een ernstige genetische fout die we eigenlijk uit de Homo Sapiens zouden moeten fokken voor een betere wereld.quote:
gezellig de regen inquote:Op maandag 28 september 2020 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vluchtinformatie Athene (ATH) - Amsterdam (AMS)
Datum: 28 sep.
Aankomsttijd: 19:47
Vluchtnummer: KL 1576
Gate: D79
Democritus van Abdera approves this messagequote:Op maandag 28 september 2020 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Random strooien met filosofisch geneuzel.
Dagelijkse werk gewoon.quote:Op maandag 28 september 2020 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Random strooien met filosofisch geneuzel.
quote:Op maandag 28 september 2020 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vluchtinformatie Athene (ATH) - Amsterdam (AMS)
Datum: 28 sep.
Aankomsttijd: 19:47
Vluchtnummer: KL 1576
Gate: D79
Ik weet van niksquote:Op maandag 28 september 2020 12:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel een zuid Limburger hč
@:DerRabbit
Zit jij met je tengels of stokjes aan dode kinderen?quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik kom over het algemeen niet zo snel aan het ondergoed van een dood kind.
Rest de spiegeltest...quote:Op maandag 28 september 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je Bent wel erg snel om je onschuld te bewijzen. En je houdt ook niet van de zon😒
Uhmmmm, geen commentaarquote:Op maandag 28 september 2020 12:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit jij met je tengels of stokjes aan dode kinderen?
Wist ikquote:Op maandag 28 september 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee bedoel hier aan het werk :p
Ik eet wel heel veel knoflook vanavondquote:Op maandag 28 september 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je Bent wel erg snel om je onschuld te bewijzen. En je houdt ook niet van de zon😒
Dat moet een fout zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 13:08 schreef CherryLips het volgende:
M'n app laat woensdag een waterig zonnetje zien.
Hmm ja nou beetje raar was je al dus dit bewijst niksquote:Op maandag 28 september 2020 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet wel heel veel knoflook vanavond
quote:Op maandag 28 september 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja nou beetje raar was je al dus dit bewijst niks
En bij voorkeur op vakantie in stoffige plekken met oude vellen die zich niet meer kunnen verweren :pquote:Op maandag 28 september 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ondersteboven in een donkere grot hangen lijkt me best fijn.
@:uitstraling legt dit anders heel anders uit dan ik het bedoel
Balenquote:Op maandag 28 september 2020 13:14 schreef bitterbal het volgende:
Zo met busje weer naar hotel. Dit wordt niks meer met dit weer. Regen
quote:Op maandag 28 september 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En bij voorkeur op vakantie in stoffige plekken met oude vellen die zich niet meer kunnen verweren :p
Sprak laatst een vrouwelijke collega en die vertelde dat ze recentelijk in een seksschommel heeft gehangen, vond ze maar matig en niet perse voor herhaling vatbaar, is het zoiets?quote:Op maandag 28 september 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ondersteboven in een donkere grot hangen lijkt me best fijn.
@:uitstraling legt dit anders heel anders uit dan ik het bedoel
Nee heb gekeken. Alleen strand. Heb ook geen parapluquote:Op maandag 28 september 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
BalenNiks leuk om te doen in de buurt?
quote:Op maandag 28 september 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sprak laatst een vrouwelijke collega en die vertelde dat ze recentelijk in een seksschommel heeft gehangen, vond ze maar matig en niet perse voor herhaling vatbaar, is het zoiets?
Dat wordt een middagje Netflixenquote:Op maandag 28 september 2020 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb gekeken. Alleen strand. Heb ook geen paraplu
Of varkens en kippen eten.quote:Op maandag 28 september 2020 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een middagje Netflixen
Die wifi s niet sterk genoeg. :pquote:Op maandag 28 september 2020 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een middagje Netflixen
Ik denk altijd precies hetzelfdequote:Op maandag 28 september 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom stellen mensen nooit gelijk hun vraag op Skype/Webex.
Altijd 'hallo Buda' en dan wachten tot je antwoord geeft. Jongens, het is geen telefoon
Pork and chillquote:Op maandag 28 september 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serietje kijken en varkentje knagen
O ja, dit zijn Nederlanders, die zijn daar te bot en direct voorquote:Op maandag 28 september 2020 13:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk altijd precies hetzelfdeEn dan moet je ook nog eerst door de "how are you?" "Good, how about you" heen
Scheelt weer een halve minuut van je levenquote:Op maandag 28 september 2020 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dit zijn Nederlanders, die zijn daar te bot en direct voor
Ik merk dat mijn Amerikaanse collega's mijn Nederlandse directheid en botheid langzaam aan het overnemen zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dit zijn Nederlanders, die zijn daar te bot en direct voor
quote:Op maandag 28 september 2020 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn Amerikaanse collega's mijn Nederlandse directheid en botheid langzaam aan het overnemen zijn.
geen unlimited 5g data abo?quote:Op maandag 28 september 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
mja
[..]
Die wifi s niet sterk genoeg. :p
Misschien ff snurken :p
Ik heb nu een Italiaanse collega die ik opvallend bot vind. Is hier zeker al een poosjequote:Op maandag 28 september 2020 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn Amerikaanse collega's mijn Nederlandse directheid en botheid langzaam aan het overnemen zijn.
Zal wel een mondkapjesplicht gaan komen in winkels en bepaalde contact beroepen.quote:Op maandag 28 september 2020 13:40 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)egelen-randstad.html
uhoh.. ik denk dat de cafes nu op 23:00 dicht moeten
Hebben ze in Spanje ook. Daar droppen ze als vliegen.quote:Op maandag 28 september 2020 13:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zal wel een mondkapjesplicht gaan komen in winkels en bepaalde contact beroepen.
Yeahquote:Op maandag 28 september 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze in Spanje ook. Daar droppen ze als vliegen.
Ik ga voor een algeheel straatverbod waar je alleen naar buiten mag met een geldig bewijs is een vooraf vastgesteld tijdsvakquote:Op maandag 28 september 2020 13:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zal wel een mondkapjesplicht gaan komen in winkels en bepaalde contact beroepen.
Ik moet ook. Zal je net zienquote:Op maandag 28 september 2020 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ze maar even wachten met de kappers sluiten tot na het weekend.
En sluipschutters op de dakenquote:Op maandag 28 september 2020 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga voor een algeheel straatverbod waar je alleen naar buiten mag met een geldig bewijs is een vooraf vastgesteld tijdsvak
Tazerdronesquote:Op maandag 28 september 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En sluipschutters op de daken
Ik heb zaterdag een afspraak, ben benieuwd.quote:Op maandag 28 september 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet ook. Zal je net zien
Ik had ooit een Italiaanse collega die me nogal tegenstond, hoge pief bij RAI UNO en helemaal dol op de (ik moet toegeven mooie) vrouwen daar, rape centre of the world, hij hield nogal van een whisky, heb hem een keer ladderzat gevoerd een avond voor een belangrijke presentatie van hem en zoals zoveel Italianen hield hij van witte flapperbroeken, echter had hij deze compleet vol gescheten door de whisky en heb ik het zo maar gelaten, ik ben achterin de zaal gaan zitten met een grote glimlach.quote:Op maandag 28 september 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nu een Italiaanse collega die ik opvallend bot vind. Is hier zeker al een poosje
Laten we dat vooral niet hopenquote:Op maandag 28 september 2020 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga voor een algeheel straatverbod waar je alleen naar buiten mag met een geldig bewijs is een vooraf vastgesteld tijdsvak
quote:Op maandag 28 september 2020 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ooit een Italiaanse collega die me nogal tegenstond, hoge pief bij RAI UNO en helemaal dol op de (ik moet toegeven mooie) vrouwen daar, rape centre of the world, hij hield nogal van een whisky, heb hem een keer ladderzat gevoerd een avond voor een belangrijke presentatie van hem en zoals zoveel Italianen hield hij van witte flapperbroeken, echter had hij deze compleet vol gescheten door de whisky en heb ik het zo maar gelaten, ik ben achterin de zaal gaan zitten met een grote glimlach.
Die gaan straks teleurgesteld smijten met kastdeurenquote:Op maandag 28 september 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Busje omhoog zat vol met teleurgestelde zonaanbidders:p
Dat volk jaquote:Op maandag 28 september 2020 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden een keer de directeur Portugal op bezoek. Die begon na een paar bier aan elke vrouw te vragen: "I have a big scar. Would you like to see my scar?"
Echt, bananenlanden
wat voor een?quote:Op maandag 28 september 2020 13:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een nieuwe stappenteller besteld
quote:Op maandag 28 september 2020 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gaan straks teleurgesteld smijten met kastdeuren
quote:
Die eerste versie heb ik nog steedsquote:Op maandag 28 september 2020 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb in een ver verleden de eerste versie ook gehad van deze band.
Ja ik ook haha, ligt ergens in de kast.quote:Op maandag 28 september 2020 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die eerste versie heb ik nog steeds
Dan verzuip k ze een voor een hier in mijn te koude zwembadquote:Op maandag 28 september 2020 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gaan straks teleurgesteld smijten met kastdeuren
3g?quote:Op maandag 28 september 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
N
[..]
Nee maar heb hier ook geen 4g
Hij doet het nog primaquote:Op maandag 28 september 2020 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook haha, ligt ergens in de kast.Wou hem laatst weer eens gebruiken maar hij is echt te oud.
quote:Op maandag 28 september 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan verzuip k ze een voor een hier in mijn te koude zwembad
aha, ziet er prima uit..quote:Op maandag 28 september 2020 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb in een ver verleden de eerste versie ook gehad van deze band, Xiaomi Mi Band 4 is dit.
Ohja zie nu pas dat ik ook de tijd kan zien.quote:Op maandag 28 september 2020 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n gewone horloge al zo lang niet meer om gehad, zag vorige week pas dat hij nog op wintertijd stond. Heeft nu geen nut meer om hem op de goede tijd te zetten.
De eerste dag dat ik een mobiele telefoon had is de laatste dag dat ik een horloge droegquote:Op maandag 28 september 2020 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n gewone horloge al zo lang niet meer om gehad, zag vorige week pas dat hij nog op wintertijd stond. Heeft nu geen nut meer om hem op de goede tijd te zetten.
Hij deed bij mij beetje moeilijk met verbinden met telefoon en ik ergerde mij eraan dat hij geen dingen kan onthouden.quote:
Busje omhoog klinkt wel alsof je weer van de dagbesteding wordt teruggebrachtquote:Op maandag 28 september 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Busje omhoog zat vol met teleurgestelde zonaanbidders:p
Ik had hem vorig jaar zomer gekocht, goedkoop dingetje van 15 euro. Gebruikte hem niet vaak, maar dan hoefde ik niet steeds m'n telefoon op te graven. Daarvoor had ik al sinds de examens geen horloge meer.quote:Op maandag 28 september 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De eerste dag dat ik een mobiele telefoon had is de laatste dag dat ik een horloge droeg
Ergens in 1997 dus
bitterbal kom aan bij doune: "heeft u nog wat aan te geven?"quote:Op maandag 28 september 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan verzuip k ze een voor een hier in mijn te koude zwembad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O dat hoeft nu niet meer neequote:Op maandag 28 september 2020 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij deed bij mij beetje moeilijk met verbinden met telefoon en ik ergerde mij eraan dat hij geen dingen kan onthouden.Moest altijd meteen met telefoon verbinden om stappen te zien enz.
Bol.comquote:Op maandag 28 september 2020 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat hoeft nu niet meer neeWaar heb je hem besteld?
Zal niet veel schelen.quote:Op maandag 28 september 2020 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Busje omhoog klinkt wel alsof je weer van de dagbesteding wordt teruggebracht
veel meer is het ook niet toch..quote:Op maandag 28 september 2020 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier ook (al was het '99 dan), heb echt een hekel aan bandjes om mijn polsen.quote:Op maandag 28 september 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De eerste dag dat ik een mobiele telefoon had is de laatste dag dat ik een horloge droeg
Ergens in 1997 dus
Ja, ik ook. Daarom zal ik ook nooit ringen, armbanden, kettingen of andere zooi dragen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier ook (al was het '99 dan), heb echt een hekel aan bandjes om mijn polsen.
Precies dat ja, in het ziekenhuis wordt ik ook altijd vreselijk geīrriteerd door die polsbandjesquote:Op maandag 28 september 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarom zal ik ook nooit ringen, armbanden, kettingen of andere zooi dragen.
Nou ja is het ook wel een beetje toch:pquote:Op maandag 28 september 2020 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar niet tegelijkertijd, toch?quote:Op maandag 28 september 2020 14:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij wel 100 oorbellen.
Ja zag het allemaal al ja.quote:Op maandag 28 september 2020 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk eens wat een hippe accessoires.
https://nl.aliexpress.com(...)02_,searchweb201603_
quote:Op maandag 28 september 2020 13:59 schreef mschol het volgende:
[..]
bitterbal kom aan bij doune: "heeft u nog wat aan te geven?"
ja, ik heb nog wat hoofden als souvenirs meegenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee max 7 tegelijk, als ik ze nog door kan drukkenquote:Op maandag 28 september 2020 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar niet tegelijkertijd, toch?
Misschien mag je straks nog wel even vingerverven, papiervouwe of kleienquote:Op maandag 28 september 2020 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja is het ook wel een beetje toch:p
Wel handig, zo'n busje. In Turkije liep er een pad van het strand naar het hotel. Dat was misschien 250 meter, maar je deed er een half uur over omdat je overal van die kerels had die je iets wilden verkopenquote:Op maandag 28 september 2020 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja is het ook wel een beetje toch:p
Ik twijfel of ik er 10 of 11 heb.quote:Op maandag 28 september 2020 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee max 7 tegelijk, als ik ze nog door kan drukken
Of spijkerpoepenquote:Op maandag 28 september 2020 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien mag je straks nog wel even vingerverven, papiervouwe of kleien
Ik draag soms wel eens erg veel ringenquote:Op maandag 28 september 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarom zal ik ook nooit ringen, armbanden, kettingen of andere zooi dragen.
MI van cartoonesque Buda die aangeklampt wordt door een horde verkopers en stug door probeert te lopen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel handig, zo'n busje. In Turkije liep er een pad van het strand naar het hotel. Dat was misschien 250 meter, maar je deed er een half uur over omdat je overal van die kerels had die je iets wilden verkopen
Ik zou hooguit moeite willen doen om te wennen aan een trouwringquote:Op maandag 28 september 2020 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik draag soms wel eens erg veel ringen
quote:Op maandag 28 september 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel handig, zo'n busje. In Turkije liep er een pad van het strand naar het hotel. Dat was misschien 250 meter, maar je deed er een half uur over omdat je overal van die kerels had die je iets wilden verkopen
Die van mij ligt ergens bij iemand in de tuin.quote:Op maandag 28 september 2020 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou hooguit moeite willen doen om te wennen aan een trouwring
Ja, ik snapte het niet. De helft probeerde je te verleiden om te komen eten in een restaurant. Terwijl iedereen op dat pad all inclusive had.quote:Op maandag 28 september 2020 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MI van cartoonesque Buda die aangeklampt wordt door een horde verkopers en stug door probeert te lopen.
Nee, op Kreta ook geen last van gehadquote:Op maandag 28 september 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Gelukkig zijn de Grieken niet zo
Dat klinkt als een theatraal einde aan een huwelijkquote:Op maandag 28 september 2020 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van mij ligt ergens bij iemand in de tuin.
Ach, zolang er geen pus uitkomtquote:Op maandag 28 september 2020 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu al een paar maanden dezelfde oorknopjes in. Zal ook niet erg fris zijn ondertussen denk ik.
Gewoon af en toe even eruit halen toch? Even knopjes schoonmaken en je oren.quote:Op maandag 28 september 2020 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu al een paar maanden dezelfde oorknopjes in. Zal ook niet erg fris zijn ondertussen denk ik.
Impulsief karakter, liep toevallig langs die tuin.quote:Op maandag 28 september 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt als een theatraal einde aan een huwelijk
Van die zeeprestenquote:Op maandag 28 september 2020 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon af en toe even eruit halen toch? Even knopjes schoonmaken en je oren.
Lekker aangekoekte zeepresten en huid.quote:Op maandag 28 september 2020 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Goed dat ik vrijdag etentje had tot 1 uur ipv komende weekquote:Op maandag 28 september 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Van het ad
De horeca in het hele land moet om 22.00 uur de deuren gaan sluiten. Er wordt geen publiek meer toegestaan bij het voetbal. Dat maakt het kabinet vanavond bekend bij een speciale persconferentie, melden ingewijden
Van het voorjaar nog m'n extra oorgaatjes doorgedrukt, dan worden ze een beetje kwaad en krijg je van die korstjes en kruimels achter je oorquote:Op maandag 28 september 2020 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker aangekoekte zeepresten en huid.
Geen grap, overigens. Ik heb één wat gestrecht oor, om de een of andere reden blijft daar echt veel ranzigheid aan plakken.
In de horeca?quote:Op maandag 28 september 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
En nog maar 4 mensen binnen
De nachtclubs zijn echt gedoemd
Ik wacht nog even op de officiële berichtgeving, dit lijkt te zijn gebaseerd op een documentje dat op internet rondzwerft.quote:Op maandag 28 september 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Van het ad
De horeca in het hele land moet om 22.00 uur de deuren gaan sluiten. Er wordt geen publiek meer toegestaan bij het voetbal. Dat maakt het kabinet vanavond bekend bij een speciale persconferentie, melden ingewijden
Mmmm dan maar eerder beginnen met zuipen en vreten voortaanquote:Op maandag 28 september 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Van het ad
Geen sluipschutters op de dakenquote:Op maandag 28 september 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Van het ad
Oh.quote:Op maandag 28 september 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de officiële berichtgeving, dit lijkt te zijn gebaseerd op een documentje dat op internet rondzwerft.
Tot nu toe klopte het toch altijd wel als er dingen waren uitgelekt?quote:Op maandag 28 september 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de officiële berichtgeving, dit lijkt te zijn gebaseerd op een documentje dat op internet rondzwerft.
Thuis kunnen ze toch niet handhavenquote:Op maandag 28 september 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb geedit. Thuis. Horeca is 30 ex personeel
Ik heb tijdens een ruzie met mijn Hongaarse ex wel een keer de huissleutel weggegooid. Was nog een heel gedoe om die in de sneeuw weer terug te vindenquote:Op maandag 28 september 2020 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Impulsief karakter, liep toevallig langs die tuin.
Anastasia 13-06-2008
Hmm mja of ze gaan zich weer flink richten op bezorgen en afhaal zoals voorheenquote:Op maandag 28 september 2020 14:15 schreef CherryLips het volgende:
O kut geldt dan zeker ook voor afhaal?
Ze lekken altijd expres.quote:Op maandag 28 september 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'uitgelekt', of voorgemasseerdquote:Op maandag 28 september 2020 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tot nu toe klopte het toch altijd wel als er dingen waren uitgelekt?
Dat werd dan meestal mondjesmaat uitgelekt, nu staat er gelijk een heel document klaarquote:Op maandag 28 september 2020 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tot nu toe klopte het toch altijd wel als er dingen waren uitgelekt?
Minikroeg en poppodium met beiden 30 man.quote:Op maandag 28 september 2020 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Thuis kunnen ze toch niet handhaven
En wat een gek getal voor horeca, dat ligt toch helemaal aan de omstandigheden zoals oppervlakte enzo lijkt mij
Ja die 30 was eerst toch ook?quote:Op maandag 28 september 2020 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Thuis kunnen ze toch niet handhaven
En wat een gek getal voor horeca, dat ligt toch helemaal aan de omstandigheden zoals oppervlakte enzo lijkt mij
Had die ring ook wel eens weg gegooid in mijn eigen tuin midden in de nacht, pas na drie maanden terug gevonden met een metaaldetectorquote:Op maandag 28 september 2020 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb tijdens een ruzie met mijn Hongaarse ex wel een keer de huissleutel weggegooid. Was nog een heel gedoe om die in de sneeuw weer terug te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |