Da's me nu te fris hoor.quote:Op maandag 28 september 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
en pics van ijsdraakje in de tuin outfit
ik heb spijt van mijn korte mouwen nuquote:Op maandag 28 september 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Zit potdorie met lange mouwen nu.
De baas had een meetinstrumentje binnen gekregen, ik kon mooi de temperatuur beīnvloeden met m'n koude vingers.quote:Op maandag 28 september 2020 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb spijt van mijn korte mouwen nu
Verwarming ook al aan zeker?quote:Op maandag 28 september 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Zit potdorie met lange mouwen nu.
Nee, daarom de lange mouwen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Verwarming ook al aan zeker?
hier staat de verwarming duidelijk uitquote:
Ik ben degene die 'm hoger of lager zet, dus eh.quote:Op maandag 28 september 2020 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier staat de verwarming duidelijk uit
Daar waren ze vorige week mee bezig, vond ik nog best lekker ruikenquote:Op maandag 28 september 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger meurde mijn hele dorp naar hachee als ze uien gingen rooien. Of de suikerbietencampagne. Was ook goor
@:ltvdk
hmmquote:Op maandag 28 september 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben degene die 'm hoger of lager zet, dus eh.
Al hebben we de kachel wel al even aan gehad thuis, maar dat was vooral om 'm te testen.quote:
Altijd belangrijk ja vlak voor de winter.quote:Op maandag 28 september 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al hebben we de kachel wel al even aan gehad thuis, maar dat was vooral om 'm te testen.
En pantoffels?quote:Op maandag 28 september 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik trek een vestje aan. Best fris.
Het is een nieuwe.quote:Op maandag 28 september 2020 11:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Altijd belangrijk ja vlak voor de winter.
quote:
Ik denk niet dat Buda voor een plooirok of naveltruitje gaat.quote:Op maandag 28 september 2020 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Minst sexy kledingstuk na de lange plooirok en het naveltruitje.
ik heb gewoon hollandsequote:
Een kilt is ook een plooirok. Dat lijkt me best een fijn kledingstukquote:Op maandag 28 september 2020 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Buda voor een plooirok of naveltruitje gaat.
Ik had een tijd lang van die houten klompen sloffen. die waren fijn.quote:Op maandag 28 september 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb alpaca's, katten en eenhoorns.
Als sloffen dus he.
hele randstad in lockdown.quote:
De pandemie is ook vrij urgentquote:Op maandag 28 september 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond al?
Dan moet het wel urgent zijn. Meestal doen ze dat op dinsdag, toch?
quote:Op maandag 28 september 2020 11:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen de economie
No wayquote:Op maandag 28 september 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een kilt is ook een plooirok. Dat lijkt me best een fijn kledingstuk
Wij nog anderhalf, met drie personenquote:Op maandag 28 september 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb 5 wc-rollen. Mij kan niks gebeuren.
Hij zag er gister op de fiets nog best vlot uit.quote:Op maandag 28 september 2020 11:48 schreef Molo het volgende:
[..]
De pandemie is ook vrij urgent![]()
Of Mark Rutte is overleden dit weekend An Covid, kan ook
#FREEBLEEDINGquote:Op maandag 28 september 2020 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Als er maar geen maandverband gehamsterd wordt, want dan zit ik elke maand een week in bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |