Daar staat niks over sportkantines, dat er een persconferentie is heb ik wel meegekregen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)over-maatrgelen.html
Ah zo.quote:Op maandag 28 september 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar staat niks over sportkantines, dat er een persconferentie is heb ik wel meegekregen.
Vanavond 19.00 al begreep ik zojuist.quote:Op maandag 28 september 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar staat niks over sportkantines, dat er een persconferentie is heb ik wel meegekregen.
https://www.omroepgelderl(...)der-dicht-in-weekendquote:Op maandag 28 september 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sportkantines moeten in het weekend mogelijk eerder dicht om de verspreiding van corona te beperken. De veiligheidsregio's praten daar maandagavond over op voorstel van de Nijmeegse burgemeester Hubert Bruls, meldt RTL Nieuws.quote:Op maandag 28 september 2020 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.omroepgelderl(...)der-dicht-in-weekend
Dat zal ze lerenquote:Op maandag 28 september 2020 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sportkantines moeten in het weekend mogelijk eerder dicht om de verspreiding van corona te beperken. De veiligheidsregio's praten daar maandagavond over op voorstel van de Nijmeegse burgemeester Hubert Bruls, meldt RTL Nieuws.
Het is niet duidelijk of die maatregel in heel Nederland zou moeten gaan gelden of alleen in de gebieden waar code oranje geldt. Definitieve besluiten worden pas volgende week verwacht.
Oh, je conclusie was een beetje voorbarig.
Ja ik bevind mij momenteel in een oranje gebied, ronduit walgelijk dus.quote:Op maandag 28 september 2020 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sportkantines moeten in het weekend mogelijk eerder dicht om de verspreiding van corona te beperken. De veiligheidsregio's praten daar maandagavond over op voorstel van de Nijmeegse burgemeester Hubert Bruls, meldt RTL Nieuws.
Het is niet duidelijk of die maatregel in heel Nederland zou moeten gaan gelden of alleen in de gebieden waar code oranje geldt. Definitieve besluiten worden pas volgende week verwacht.
Oh, je conclusie was een beetje voorbarig.
Ze gaan er vanavond pas over praten dus het lijkt mij niet dat Rutte dit al aan gaat kondigen vanavond.quote:Op maandag 28 september 2020 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik bevind mij momenteel in een oranje gebied, ronduit walgelijk dus.
Daar dachten deze mensen ook over afgelopen maart dat het niet dezelfde avond al in zou gaan:quote:Op maandag 28 september 2020 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze gaan er vanavond pas over praten dus het lijkt mij niet dat Rutte dit al aan gaat kondigen vanavond.
Ze gaan er over praten na de persco Hans.quote:Op maandag 28 september 2020 11:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daar dachten deze mensen ook over afgelopen maart dat het niet dezelfde avond al in zou gaan:
Oh zo.quote:Op maandag 28 september 2020 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze gaan er over praten na de persco Hans.
Die flikkeren we er wel weer uit. Eerst even plassen bij de dikste boom.quote:Op maandag 28 september 2020 11:29 schreef Zipportal het volgende:
@:Erasmus heeft zichzelf in de OP gegooid en de plaatjes zijn naar de kloten.
Wat is er naar de klote dan? Dan fix ik het wel. Zo ben ik dan ook weer.quote:Op maandag 28 september 2020 11:29 schreef Zipportal het volgende:
@:Erasmus heeft zichzelf in de OP gegooid en de plaatjes zijn naar de kloten.
quote:Op maandag 28 september 2020 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die flikkeren we er wel weer uit. Eerst even plassen bij de dikste boom.
quote:Op maandag 28 september 2020 11:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat is er naar de klote dan? Dan fix ik het wel. Zo ben ik dan ook weer.
Flikker opquote:Op maandag 28 september 2020 11:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat is er naar de klote dan? Dan fix ik het wel. Zo ben ik dan ook weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |