Lekker met zn allen bij elkaar in een kleine huiskamer drinken dus!quote:Op maandag 28 september 2020 13:55 schreef Justin_Case het volgende:
Kroegen om 22.00 dicht lees ik nu
Thuisblijven van mensen die niet willen worden besmet, helpt gegarandeerd.quote:Op maandag 28 september 2020 12:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Klopt. Tegelijkertijd zou een mondkapje in de supermarkt een laagdrempelige maatregel zijn die weinig kost en ook weinig neveneffecten heeft. Zoiets valt bij mij onder de categorie 'baat het niet...'.
Landelijke maatregelen zou ik wel lullig vinden voor de provincies waar het gewoon nog relatief goed gaat terwijjl in de randstad het gedonder al 2 maanden weer bezig is met oplopende besmettingen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alle horeca en ook nog landelijk, als dit klopt. Geen idee wat de originele bron is overigens, het circuleert op Twitter.
[ afbeelding ]
als allen 4 isquote:Op maandag 28 september 2020 14:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker met zn allen bij elkaar in een kleine huiskamer drinken dus!
Iedereen wordt gevraagd thuis te werken, universiteiten doen alles online, sportclubs hebben tal van maatregelen te handhaven, bijeenkomsten met meer dan 50 man mogen niet meer, alle zaaltjes gaan failliet, maar inderdaad, de enige branch die de gevolgen merkt is de horeca.quote:Op maandag 28 september 2020 14:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat is toch die kroegen fetisj. Ze denken ook nergens anders aan he. Altijd wordt die branche genaaid
Dat zijn stevige maatregelen. Terecht!quote:Op maandag 28 september 2020 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alle horeca en ook nog landelijk, als dit klopt. Geen idee wat de originele bron is overigens, het circuleert op Twitter.
[ afbeelding ]
Ik zou ze niet zomaar geloven.quote:Op maandag 28 september 2020 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zijn stevige maatregelen. Terecht!
Landelijk: thuiswerken wordt de norm. Rotterdam: alleen noodzakelijke reizen. Maar Rutte en consorten zullen met geen woord reppen over hogescholen in Rotterdam die hun leerlingen VERPLICHTEN om naar theorievakken op locatie te komen. Schitterend weer.quote:Op maandag 28 september 2020 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fake?quote:Op maandag 28 september 2020 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja lekker de horeca in Zeeland straffen want dat hebben ze wel verdiend.quote:Op maandag 28 september 2020 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
- Complete uitwerking van alle maatregelen (iets dat nog nooit is gebeurd)quote:
Heb het even over de algemene toon van die maatregelen. En ze kunnen niet iedereen tevreden houden. Regionaal werkt gewoon niet wat mij betreft.quote:Op maandag 28 september 2020 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja lekker de horeca in Zeeland straffen want dat hebben ze wel verdiend.
Mensen gaan eerder naar huis. Ik weet nog dat toen de kroegen dicht waren het aantal besmettingen snel terugliep.quote:Op maandag 28 september 2020 14:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat het wel zou helpen?
Dat is geestig, hoe kom je hierbij? Ik heb 3 dagen per week les op locatie en ben lang niet de enige student die VERPLICHT wordt aanwezig te zijn op school.quote:
22u dicht is gewoon het compleet uitsluiten zowat van 'stappen'.. zal best wel wat schelen ja.quote:Op maandag 28 september 2020 14:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mensen gaan eerder naar huis. Ik weet nog dat toen de kroegen dicht waren het aantal besmettingen snel terugliep.
waarom terecht, waar denk je dat die mensen heen gaan na sluiting?quote:Op maandag 28 september 2020 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Toen waren er nog wel even heel wat meer maatregelen van kracht dan de kroegen dicht. Onmogelijk de afnames daaraan toe te schrijven.quote:Op maandag 28 september 2020 14:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mensen gaan eerder naar huis. Ik weet nog dat toen de kroegen dicht waren het aantal besmettingen snel terugliep.
Naar huis, want dit ontmoedigt stappen voor de jeugd. En ja, de thuis situatie krijgen ze toch niet onder controle maar niet iedereen zal thuis dikke afterparty's gaan organiseren.quote:Op maandag 28 september 2020 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom terecht, waar denk je dat die mensen heen gaan na sluiting?
Maar dan zullen ze thuis ook niet de kroeg voort moeten kunnen zetten.quote:Op maandag 28 september 2020 14:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zoals die boomers het doen is er ook weinig nut.quote:Op maandag 28 september 2020 14:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Winkelwagentjes worden weer schoongemaakt door personeel
Dat gaat een stuk sneller dan die boomers die er 5 minuten over doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |