En je weet zeker dat het compleet is.quote:Op maandag 28 september 2020 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dat is wel redelijk teleurstellend. Dan zou ik het ook net zo lief nieuw kopen. Ook een stuk hygiënischer.
Hoe is dat laatste nu toch mogelijk?quote:Op maandag 28 september 2020 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]Haha, ja ik zit hem in sommige SC's te spammen, maar daar komen (naast veel positieve reacties) soms ook heel negatieve op.
Hahaha echt wel he!quote:Op maandag 28 september 2020 10:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hoe is dat laatste nu toch mogelijk?
Het enige wat ik kan bedenken waar mensen evt over kunnen mopperen is dat ze van mening zijn dat je geen foto's van je kind moet posten. Maar da's geheel je eigen keuze, en niet die van hen.
Wat een prins is het
Misschien dit jaar een kerstmanpakje?quote:Op maandag 28 september 2020 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hahaha echt wel he!
Ja een paar maken zich zorgen om dat er viespeuken mee zitten te kijken, maar sommigen zijn gewoon chronisch verzuurd en moeten andermans lol sowieso compleet verpesten. Krijg je steeds sarcastische sneers van dat het ZOOOO leuk is om al die foto's te zien en de verhalen te lezen.
Ik heb ook ladingen foto's van toen hij een heel stuk kleiner was en een pilotenpakje aan heeft, of een nette smoking, een salamanderpakje en meer van dat soort gein!
Haha misschien wel een idee ja!quote:Op maandag 28 september 2020 10:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Misschien dit jaar een kerstmanpakje?
Zou niet meer eten daarna...quote:Op maandag 28 september 2020 10:34 schreef ToT het volgende:
Hij gebruikt z'n moeder's elektrische tandenborstel nu als deegroller.
Iets te veel Masha and the bear gekeken!
Mijn recept natuurlijkquote:Op maandag 28 september 2020 11:52 schreef Rozevla het volgende:
Ik zit te denken om dit jaar bitterballen ipv kerstballen in de boom te hangen.
Welke kan ik het beste gebruiken @:plompzakker?
die mag je hier natuurlijk ook neergooienquote:
Zie mention in ander topic.quote:Op maandag 28 september 2020 11:52 schreef Rozevla het volgende:
Ik zit te denken om dit jaar bitterballen ipv kerstballen in de boom te hangen.
Welke kan ik het beste gebruiken @:plompzakker?
jij bent bitter en ik heb de ballen?quote:
Ik dacht dat je vrouw al bezig was met opzettenquote:
Ze hangt er zelfs vuurwerk in.quote:Op maandag 28 september 2020 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vrouw al bezig was met opzetten
Keeeeeeees!quote:
Zij is gelukkig niet als de meeste Filipijnen!quote:Op maandag 28 september 2020 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vrouw al bezig was met opzetten
ITS THE MOOOOOOOOST WONDERFULL TOTTTTTTTT OF THE EVENINGGGGGGGquote:Op maandag 28 september 2020 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij is gelukkig niet als de meeste Filipijnen!
Aziaten zijn helemaal leip met vuurwerk.quote:Op maandag 28 september 2020 18:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ze hangt er zelfs vuurwerk in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |