abonnement Unibet Coolblue
pi_195298465
Is het toegestaan om zonder 1,5 meter afstand te houden iets te gaan drinken in een cafe met een volle nicht? In een veel te kleine ruimte met de ramen dicht?
pi_195298639
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 08:13 schreef Mister1984 het volgende:
Is het toegestaan om zonder 1,5 meter afstand te houden iets te gaan drinken in een cafe met een volle nicht? In een veel te kleine ruimte met de ramen dicht?
Was dit niet uit een liedje van vroeger?
pi_195298686
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 08:13 schreef Mister1984 het volgende:
Is het toegestaan om zonder 1,5 meter afstand te houden iets te gaan drinken in een cafe met een volle nicht? In een veel te kleine ruimte met de ramen dicht?
Is het een huisgenoot? Nee, dus nee: dat 'mag' niet.

Je kan bij jezelf ook afvragen waarom je deze vraag stelt. Wil je deze nicht 'in gevaar brengen'? Nee? Doe dan niet zo dom en hou zoveel mogelijk 1,5 meter afstand.

Kom op mensen, is een beetje zelf nadenken in deze tijd echt zo moeilijk?
pi_195299438
Ja het mag, met iedereen, want twee mensen mogen altijd aan een tafel zitten/ zonder afstand in de horeca remember? :)
#WeesGeenWhales
pi_195299507
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 08:13 schreef Mister1984 het volgende:
Is het toegestaan om zonder 1,5 meter afstand te houden iets te gaan drinken in een cafe met een volle nicht? In een veel te kleine ruimte met de ramen dicht?
Dat ze een nichtje van je is, doet er niet toe. Als jullie niet tot hetzelfde huishouden behoren, moeten jullie 1,5 m afstand houden. Ga je wat drinken in 't café, zorg dan dat je die afstand in acht neemt.

Het klinkt overigens niet als een covid-proof café, waarom ga je niet lekker naar buiten en neem een fles frisdrank mee ofzo? Koffie uit een thermosfles, zoiets. Veel verstandiger.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195299547
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 08:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Is het een huisgenoot? Nee, dus nee: dat 'mag' niet.

Je kan bij jezelf ook afvragen waarom je deze vraag stelt. Wil je deze nicht 'in gevaar brengen'? Nee? Doe dan niet zo dom en hou zoveel mogelijk 1,5 meter afstand.

Kom op mensen, is een beetje zelf nadenken in deze tijd echt zo moeilijk?
Dit is duidelijk een grap, maar serieus, als de nicht het wil is het natuurlijk ook haar keuze, dus haar in gevaar brengen vind ik een onzinargument. Ik heb donderdag ook een nieuwe vriendin gemaakt op een japans filmfestival in Rotterdam en daar hebben we ook gewoon geknuffeld en leuke foots gemaakt omdat we allebei gewoon leven voor hugs en gezelligheid zoals bijna iedereen die jong is. Zaterdag weer toen we elkaar weer zagen daar en volgende week donderdag komt ze gezellig hele dag langs bij me en gaan we horny yaoi fanfics schrijven en samen lezen en andere dingen waarvoor je gewoon naast elkaar moet zitten en heel erg enthousiast doen de hele dag. Heb er nu al zin in 😄 zei ook~

Dus ja, de nicht in gevaar brengen is wmb alleen een argument als de nicht het niet wil.

En met twee personen mag het dus zowieso wel.
#WeesGeenWhales
pi_195299597
quote:
88s.gif Op maandag 28 september 2020 09:45 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat ze een nichtje van je is, doet er niet toe. Als jullie niet tot hetzelfde huishouden behoren, moeten jullie 1,5 m afstand houden. Ga je wat drinken in 't café, zorg dan dat je die afstand in acht neemt.

Het klinkt overigens niet als een covid-proof café, waarom ga je niet lekker naar buiten en neem een fles frisdrank mee ofzo? Koffie uit een thermosfles, zoiets. Veel verstandiger.
Twee personen hoeven dat helemaal niet he, je mag overal in de horeca met twee altijd aan een tafel zitten.

Net als bij de pathe enzovoort. Is al maanden zo.

Zucht... ik wil een timeskip naar volgende week, lekker chillen met die nieuwe vriendin van me (schreeuwen over yaoi gehe) en eerst dinsdag komt er nog een random dude van discord langs voor wat fun.... hehehe maar dat is voor een ander subforum.

Waarom moet het leven zo zwaar zijn dat ik nu eerst drie dagen 10 uur per dag moet werken?
Oh wel van klagen gaat het niet weg kan beter uit me bed komen en beginnen maar...
#WeesGeenWhales
pi_195299681
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 08:13 schreef Mister1984 het volgende:
Is het toegestaan om zonder 1,5 meter afstand te houden iets te gaan drinken in een cafe met een volle nicht? In een veel te kleine ruimte met de ramen dicht?
Zeker, waar bij aanneem dat je in hetzelfde huis woont met elkaar.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195299739
Als je het maar veilig doet.
pi_195299740
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 09:49 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Dit is duidelijk een grap, maar serieus, als de nicht het wil is het natuurlijk ook haar keuze, dus haar in gevaar brengen vind ik een onzinargument. Ik heb donderdag ook een nieuwe vriendin gemaakt op een japans filmfestival in Rotterdam en daar hebben we ook gewoon geknuffeld en leuke foots gemaakt omdat we allebei gewoon leven voor hugs en gezelligheid zoals bijna iedereen die jong is. Zaterdag weer toen we elkaar weer zagen daar en volgende week donderdag komt ze gezellig hele dag langs bij me en gaan we horny yaoi fanfics schrijven en samen lezen en andere dingen waarvoor je gewoon naast elkaar moet zitten en heel erg enthousiast doen de hele dag. Heb er nu al zin in 😄 zei ook~

Dus ja, de nicht in gevaar brengen is wmb alleen een argument als de nicht het niet wil.

En met twee personen mag het dus zowieso wel.
"omdat we allebei gewoon leven voor hugs en gezelligheid zoals bijna iedereen die jong is."

Leuk. Fuck de rest van de mensen waar je mee omgaat, fuck de rest van de samenleving. Ik ben jong en heb hoogstwaarschijnlijk weinig last van Covid-19. Daarom kan ik gewoon blijven knuffelen en maak ik mij niet druk om de rest. Want ja, ik ik ik.

Nee, het gevaar zal niet groot zijn. Nee, de kans dat jij besmet raakt / anderen besmet is niet groot. Maar omdat men blijft denken in de trant van 'ja, dit kan vast wel ondanks dat het niet aan de regels voldoet', blijven wij met dit probleem zitten.
pi_195300301
Het antwoord is al vaak gegeven.
Voor Hihaho en topic-kaap hoeft het niet open te blijven.
Definitely not CIA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')