Jammer van dat asfalt tussendoor (lol)quote:
Machtige natuur wel daar hoor koekoekquote:
Eens. Moet ook nog een naar een national park. Death Valley genotquote:Op maandag 28 september 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Machtige natuur wel daar hoor koekoek
Dan zoek ik mijn bedje maar op.quote:
Je bent naar California gegaan zonder Yosemite en Sequoia te bezoeken?quote:Op maandag 28 september 2020 00:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Moet ook nog een naar een national park. Death Valley genot
Ja.quote:Op maandag 28 september 2020 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent naar California gegaan zonder Yosemite en Sequoia te bezoeken?
Gemiste kans maat.quote:
Eieren bakken op je motorkap genot.quote:Op maandag 28 september 2020 00:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Moet ook nog een naar een national park. Death Valley genot
Ga maar eens ff m'n ouders vragen hoe dat zit.quote:
Laat ze maar beginnen aan de herstelbetaling jaquote:Op maandag 28 september 2020 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga maar eens ff m'n ouders vragen hoe dat zit.
Je kan toch ook niet alles zien in één vakantie.quote:Op maandag 28 september 2020 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent naar California gegaan zonder Yosemite en Sequoia te bezoeken?
Nee daarom moet je beetje combineren. Niet alleen maar steden of alleen maar natuur.quote:Op maandag 28 september 2020 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch ook niet alles zien in één vakantie.
Ze lieten me ook niks van Disney zien. Die sleep ik mooi voor de rechterquote:Op maandag 28 september 2020 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat ze maar beginnen aan de herstelbetaling ja
Wat heb je wel gezien? De binnenkant van je ogen?quote:Op maandag 28 september 2020 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze lieten me ook niks van Disney zien. Die sleep ik mooi voor de rechter
Geen idee, lijkt me dat je dat beter kan splitsen wel. Maar als er zoveel te zien is kan het niet altijd praktisch zijn om alles te bezoeken lijkt me.quote:Op maandag 28 september 2020 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom moet je beetje combineren. Niet alleen maar steden of alleen maar natuur.
Bassie en Adriaan gelukkig welquote:Op maandag 28 september 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je wel gezien? De binnenkant van je ogen?
Wat moet je van Disney zien dan?quote:Op maandag 28 september 2020 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze lieten me ook niks van Disney zien. Die sleep ik mooi voor de rechter
Nja, als je echt gaat roadtrippen neem je daar wel paar weken de tijd voor denk ikquote:Op maandag 28 september 2020 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt me dat je dat beter kan splitsen wel. Maar als er zoveel te zien is kan het niet altijd praktisch zijn om alles te bezoeken lijkt me.
Geen idee, dat schijnen goede tekenfilms te zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je van Disney zien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |