Het is echt drama vandaag ja. Alleen Jens is wel een voldoendequote:Op zondag 27 september 2020 12:57 schreef fetX het volgende:
Het is bijna net zo slecht als onder Stam.
Idd, eindelijk een positieve actie & meteen één van Toornstraquote:Op zondag 27 september 2020 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is echt drama vandaag ja. Alleen Jens is wel een voldoende
Fixed, is al jaren zoquote:Op zondag 27 september 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
We zijn ook wel koning kansen missen tot nu toe dit seizoen.
Ook net als onder Jaapquote:Op zondag 27 september 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
We zijn ook wel koning kansen missen tot nu toe dit seizoen.
Volgens mij toen ook veel kansen gemist hoor, alleen ook vaak gescoord.quote:Op zondag 27 september 2020 13:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Vorig jaar onder Advocaat waren we best effectief.
quote:Op zondag 27 september 2020 13:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je zo uit de kleedkamer komt kun je de wedstrijd wel weer naar je toe trekken.
Was je zo begonnen...quote:Op zondag 27 september 2020 13:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je zo uit de kleedkamer komt kun je de wedstrijd wel weer naar je toe trekken.
Ja, maar ik vond het een mooie open deur.quote:Op zondag 27 september 2020 13:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoals de laatste tien minuutjes? ADO hield alleen maar tegen.
Ja, dat kan natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2020 13:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond het een mooie open deur.
Dus ik herhaalde 'm even.
Jorgensen heeft al 10 wedstrijden op rij geen duel meer gewonnen.quote:Op zondag 27 september 2020 13:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig heeft Bozenik elk duel gewonnen van Peet Bijen
Die gast wil zijn punt er wel enorm graag door drukken hequote:Op zondag 27 september 2020 13:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Jorgensen heeft al 10 wedstrijden op rij geen duel meer gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |