Mss een heel klein beetje, maar onthoud dat ze nog maar 25 minuten spelen en ADO heeft al meer en betere kansen gehad. Flink meerquote:Op zondag 27 september 2020 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klein beetje wel, maar het is geen excuus
Sinclair mag er niet bij zittenquote:Op zondag 27 september 2020 12:42 schreef RvLaak het volgende:
RRijnmond klinkt ook met de seconde gefrustreerder
Hele elftal oogt zo enorm inspiratieloos weer.quote:Op zondag 27 september 2020 12:41 schreef fetX het volgende:
Kokcu is net als vorige week echt vies slecht.
Maar analyseert wel... Ook leuk, analyses tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 27 september 2020 12:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sinclair mag er niet bij zitten
Nah, is verdiend... Kwalitatief zijn ze gelijk aan elkaarquote:Op zondag 27 september 2020 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Onverdiend maar goed, leuk voor de Geert.
Nou inderdaad. Organisatie staat totaal niet. Geven echt bijzonder veel weg.quote:Op zondag 27 september 2020 12:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Lijkt echt nergens op.
Van de goede organisatie waar Advocaat normaal gesproken vanuit gaat lijkt ook weinig over.
Fluit gewoon partijdig johquote:Op zondag 27 september 2020 12:52 schreef RvLaak het volgende:
Duidelijk... Schoppen op enkels mag, struikelen niet...
Denk het niet, anders had Fey al veel meer overtredingen tegen gehad. Higler is gewoon algeheel incompetent, niet partijdigquote:Op zondag 27 september 2020 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fluit gewoon partijdig joh
quote:Op zondag 27 september 2020 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fluit gewoon partijdig joh
Het ligt aan Jorgensen.quote:Op zondag 27 september 2020 12:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Straks gaan er nog mensen hier janken over het veld
quote:Op zondag 27 september 2020 12:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het ligt aan Jorgensen.
Dat sowiesoquote:Op zondag 27 september 2020 12:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het ligt aan Jorgensen.
Het is echt drama vandaag ja. Alleen Jens is wel een voldoendequote:Op zondag 27 september 2020 12:57 schreef fetX het volgende:
Het is bijna net zo slecht als onder Stam.
Idd, eindelijk een positieve actie & meteen één van Toornstraquote:Op zondag 27 september 2020 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is echt drama vandaag ja. Alleen Jens is wel een voldoende
Fixed, is al jaren zoquote:Op zondag 27 september 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
We zijn ook wel koning kansen missen tot nu toe dit seizoen.
Ook net als onder Jaapquote:Op zondag 27 september 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
We zijn ook wel koning kansen missen tot nu toe dit seizoen.
Volgens mij toen ook veel kansen gemist hoor, alleen ook vaak gescoord.quote:Op zondag 27 september 2020 13:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Vorig jaar onder Advocaat waren we best effectief.
quote:Op zondag 27 september 2020 13:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je zo uit de kleedkamer komt kun je de wedstrijd wel weer naar je toe trekken.
Was je zo begonnen...quote:Op zondag 27 september 2020 13:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je zo uit de kleedkamer komt kun je de wedstrijd wel weer naar je toe trekken.
Ja, maar ik vond het een mooie open deur.quote:Op zondag 27 september 2020 13:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoals de laatste tien minuutjes? ADO hield alleen maar tegen.
Ja, dat kan natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2020 13:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond het een mooie open deur.
Dus ik herhaalde 'm even.
Jorgensen heeft al 10 wedstrijden op rij geen duel meer gewonnen.quote:Op zondag 27 september 2020 13:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig heeft Bozenik elk duel gewonnen van Peet Bijen
Die gast wil zijn punt er wel enorm graag door drukken hequote:Op zondag 27 september 2020 13:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Jorgensen heeft al 10 wedstrijden op rij geen duel meer gewonnen.
Ja. Volgens @dombo ben je na 50 verkeerde broden gebakken te hebben alsnog een goede bakker.quote:Op zondag 27 september 2020 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gast wil zijn punt er wel enorm graag door drukken he
Dat Bozenik niet zo goed is?quote:Op zondag 27 september 2020 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gast wil zijn punt er wel enorm graag door drukken he
Ik denk dat het met Sini prettiger gaat worden voorin. We missen echt zoveel diepgang. Maar dat duurt nog een half jaarquote:Op zondag 27 september 2020 13:05 schreef Duveldrinker het volgende:
Misschien ligt het ook wel aan de tactiek waarin de spits wordt vermoord.
Linssen is wel aids voor het spel wat Feyenoord wil spelen, maar verder inderdaad. Vind Berghuis, Kökcü en Senesi tot de grotere dissonanten horen vandaag, valt mij tegen.quote:Op zondag 27 september 2020 13:05 schreef Haringkop het volgende:
Het positiespel is zo slecht, best wel gek met een ploeg die aardig bij elkaar is gebleven.
Mwah, hij speelt zelf ook wel erg matig. Eigenlijk kan je hem alleen als eindstation in de 16 gebruiken. Hij is te langzaam om hem verder van de goal diep te sturen en zijn techniek is te beperkt om hem als aanspeelpunt te gebruiken.quote:Op zondag 27 september 2020 13:05 schreef Duveldrinker het volgende:
Misschien ligt het ook wel aan de tactiek waarin de spits wordt vermoord.
Met zijn flut corners, vrije trappen en voorzetten.quote:Op zondag 27 september 2020 13:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Laat Kokcu maar een wedstrijdje banken. Dat lijkt hij wel nodig te zijn.
Speelt bedroevend. Wil ook geen stap teveel zetten. Prima hoor, als je goed speelt.quote:Op zondag 27 september 2020 13:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat speelt die slecht ja.quote:Op zondag 27 september 2020 13:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Prima, maar wie's het alternatief?quote:Op zondag 27 september 2020 13:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Texeira? Vrij simpel toch.quote:Op zondag 27 september 2020 13:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Prima, maar wie's het alternatief?
Ik mocht het gisteren niet schrijven hier, maar ik zie echt niet waarom we per se hem moesten kopen. Hij is langzaam en heeft een beroerde techniek. Had je net zo goed Van Hooijdonk bij NAC kunnen ophalen. Kan ook niet voetballen, maar scoort makkelijker. Was nog goedkoper ook.quote:
Ik snap het ook niet. Gaat nooit goed genoeg zijn.quote:Op zondag 27 september 2020 13:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik mocht het gisteren niet schrijven hier, maar ik zie echt niet waarom we per se hem moesten kopen. Hij is langzaam en heeft een beroerde techniek. Had je net zo goed Van Hooijdonk bij NAC kunnen ophalen. Kan ook niet voetballen, maar scoort makkelijker. Was nog goedkoper ook.
Gelijk heeft hij. Was vorige week ook al erg matig.quote:Op zondag 27 september 2020 13:17 schreef Wicky15 het volgende:
Advocaat wel even klaar met Kokcu dus.
Zeker.quote:Op zondag 27 september 2020 13:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij. Was vorige week ook al erg matig.
Speelt als een krant, scoort een 3 deze helft.quote:Op zondag 27 september 2020 13:18 schreef Elan het volgende:
Als Berghuis een keer niet minimaal een 8 of een 9 haalt dondert de rest volledig in mekaar.
Volgens sommige hier kunnen we prima zonder Berghuisquote:Op zondag 27 september 2020 13:18 schreef Elan het volgende:
Als Berghuis een keer niet minimaal een 8 of een 9 haalt dondert de rest volledig in mekaar.
Als je niet eens play offs wilt halen, kan je idd goed zonderquote:Op zondag 27 september 2020 13:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Volgens sommige hier kunnen we prima zonder Berghuis
Dat moeten stevige drinkers zijn.quote:Op zondag 27 september 2020 13:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Was een leuke discussie jaquote:Op zondag 27 september 2020 13:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zal wel weggaan.quote:Op zondag 27 september 2020 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was een leuke discussie ja
Maar ik vind Berghuis vandaag wel een vervelende indruk maken
Dan komt er een Argentijn die iedereen dol dribbelt.quote:Op zondag 27 september 2020 13:22 schreef De_Kraam het volgende:
Als Berghuis voor 8 mil de deur uitloopt dan kijk ik niet meer. #ikdoenietmeermee
Sinds de 30e minuut niet meer, maar daarvoor was het schandalig triest ja.quote:Op zondag 27 september 2020 13:31 schreef TjjWester het volgende:
Ze hebben het aardig lastig tegen een ploegje als ado......
Mee eens, verbaast mij.quote:Op zondag 27 september 2020 13:33 schreef Duveldrinker het volgende:
Teixeira zit wel meer pit in dan onze Turkse veteraan.
Want in de tweede helft was Feyenoord beter dan ADO?quote:Op zondag 27 september 2020 13:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Sinds de 30e minuut niet meer, maar daarvoor was het schandalig triest ja.
Jaquote:Op zondag 27 september 2020 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want in de tweede helft was Feyenoord beter dan ADO?
ADO is amper aan de bal geweest dus in die zin wel. Qua kansen gebeurde er weinig inderdaad.quote:Op zondag 27 september 2020 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want in de tweede helft was Feyenoord beter dan ADO?
Heerlijk doelpunt dat wel.
En dat klopt.quote:Op zondag 27 september 2020 13:36 schreef RvLaak het volgende:
RRijnmond: "Als Narsingh tijd heeft om na te denken, weet je dat het geen doelpunt wordt"
Kan zijn, maar niet heel liefquote:Op zondag 27 september 2020 13:36 schreef fetX het volgende:
[..]
En dat klopt.
Zonder nadenken ook niet trouwens.
Tr00, da's ook weer waarquote:Op zondag 27 september 2020 13:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Als radiocommentator zit je er ook niet om lief te zijn.
Waarvan akte.quote:Op zondag 27 september 2020 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze domineerde in balbezit maar dat maakt je enkel de bovenliggende ploeg onder De Boer.
Die is met andere dingen bezig zo lijkt het.quote:Op zondag 27 september 2020 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat speelt Berghuis slecht zeg, ernstig gewoon.
Ja, die is echt op de juiste club aan het wachten.quote:Op zondag 27 september 2020 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is met andere dingen bezig zo lijkt het.
VV Ommen heeft waarschijnlijk wel interessequote:Op zondag 27 september 2020 13:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, die is echt op de juiste club aan het wachten.
Of hij wil héél erg graag bij Feyenoord blijven.quote:Op zondag 27 september 2020 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is met andere dingen bezig zo lijkt het.
Niks dank je wel, is gewoon terecht, ook al is het een debiele regelquote:
Dat ook, maar had sws geen pingel moeten zijn imoquote:Op zondag 27 september 2020 13:43 schreef fetX het volgende:
Als we nou eens wat effectiever gaan worden dan had het nu 4-2 gestaan.
Dat verdedigers scoren zegt genoeg.
Pingel terecht? Heb je goed gekeken?quote:Op zondag 27 september 2020 13:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Niks dank je wel, is gewoon terecht, ook al is het een debiele regel
Penalty was ook gewoon terecht gegeven
Ja, er is contact hoe weinig het ook is, dus penaltyquote:Op zondag 27 september 2020 13:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Pingel terecht? Heb je goed gekeken?
Zegt ook wel wat over Kabouter Bryan.quote:Op zondag 27 september 2020 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voelt toch wel als gerechtigheid ofzo
Loopt veel beter met Narsingh dan met Linssen
Misschien kan je het beter bij de 500 meter schaatsen houdenquote:Op zondag 27 september 2020 13:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, er is contact hoe weinig het ook is, dus penalty
Welk contact? Er is nul contact. Ga lekker autoracen kijken Max.quote:Op zondag 27 september 2020 13:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, er is contact hoe weinig het ook is, dus penalty
drink er nog een paar, vertroebelt je zicht nog wat meer!quote:Op zondag 27 september 2020 13:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Welk contact? Er is nul contact. Ga lekker autoracen kijken Max.
Daar kunnen mensen genoemd Max ook al niets klaarspelen...quote:Op zondag 27 september 2020 13:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Welk contact? Er is nul contact. Ga lekker autoracen kijken Max.
Ze zoeken het maar uit, ik kijk niet naar die onzin. Ene Hamilton die amper zwart is en allerlei onzin roept over de politie in de VS.quote:Op zondag 27 september 2020 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daar kunnen mensen genoemd Max ook al niets klaarspelen...
En nog zie ik beter dan jou. Apart, of ben je Stevie Wonder.quote:Op zondag 27 september 2020 13:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
drink er nog een paar, vertroebelt je zicht nog wat meer!
Ja, we zijn het niet eens en jij begint met ga maar lekker autoracenquote:Op zondag 27 september 2020 13:49 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
En nog zie ik beter dan jou. Apart, of ben je Stevie Wonder.
Idd, dat is sws geniaal grappig... Een Brit met die enkel privileges heeft gekend, die iets zegt over hoe negers in de ghetto het leven ervarenquote:Op zondag 27 september 2020 13:48 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar uit, ik kijk niet naar die onzin. Ene Hamilton die amper zwart is en allerlei onzin roept over de politie in de VS.
Ja die doet het primaquote:Op zondag 27 september 2020 13:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Teixera balt aanvallend lekker mee. Verdedigen is alleen nog niet echt zn hobby.
Gaan we nog welwat lol aan beleven.
Zit ik er ver naast Max23?quote:Op zondag 27 september 2020 13:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, we zijn het niet eens en jij begint met ga maar lekker autoracen
Triest
Beetje als dit topic dus. Iedereen is tegen Feyenoord en dan vooral de corrupte scheidsrechters.quote:Op zondag 27 september 2020 13:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, dat is sws geniaal grappig... Een Brit met die enkel privileges heeft gekend, die iets zegt over hoe negers in de ghetto het leven ervaren
In mijn ogen dus wel Duveldrinker?quote:
Hooguit Blom, Higler is gewoon incompetent. Kan ook gewoon een fout van Blom zijn, de pingel. Het overdoen is helaas 100% terecht.quote:Op zondag 27 september 2020 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje als dit topic dus. Iedereen is tegen Feyenoord en dan vooral de corrupte scheidsrechters.
Nee dat je een Max fan bent.quote:Op zondag 27 september 2020 13:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
In mijn ogen dus wel Duveldrinker?
Maar blijkbaar mag ik het niet anders zien en is jouw mening 100% goed
Ging een hele poos best wel aardig, Ado kwam niet in het verhaal voor. Nu veel balverlies.quote:Op zondag 27 september 2020 13:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
??? Welke wedstrijd kijk jij? Of bedoel je dat die fase al 80 minuten duurt?
Blom is openlijk Ajax fan.quote:Op zondag 27 september 2020 13:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hooguit Blom, Higler is gewoon incompetent. Kan ook gewoon een fout van Blom zijn, de pingel. Het overdoen is helaas 100% terecht.
Nee, heb dit account 7 jaar geleden gemaakt omdat mijn overleden hond Max heette.quote:Op zondag 27 september 2020 13:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee dat je een Max fan bent.
Gecondoleerd.quote:Op zondag 27 september 2020 13:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, heb dit account 7 jaar geleden gemaakt omdat mijn overleden hond Max heette.
Ik volg wel Formule, maar ben geen fanboy of zo.
Gecondoleerd dan, nu weer on topic.quote:Op zondag 27 september 2020 13:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, heb dit account 7 jaar geleden gemaakt omdat mijn overleden hond Max heette.
Kommissar Rexquote:Op zondag 27 september 2020 13:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Lijkt me een strak planquote:Op zondag 27 september 2020 13:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Ook geen pingel
[..]
Gecondoleerd dan, nu weer on topic.
Kan het niet zien, maar RRijnmond vind het terecht. En zij zijn, wonderwel, doorgaans objectief over beslissingen.quote:
Veel downers hier vandaagquote:Op zondag 27 september 2020 13:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee dat je een Max fan bent.
Jaquote:Op zondag 27 september 2020 13:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens de nieuwe regels is dit toch gewoon hands?
Wie zegt dat dan?quote:Op zondag 27 september 2020 13:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Speelt Berghuis ruk. En dan gewoo 1 goal en 2 assists op zn naam.
Nee, we hebben Berghuis niet nodig.
Wie zegt dat dan? Zonder Berghuis is er niks aan dit elftal.quote:Op zondag 27 september 2020 13:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Speelt Berghuis ruk. En dan gewoo 1 goal en 2 assists op zn naam.
Nee, we hebben Berghuis niet nodig.
Ja hij is tergend traag voor een buitenspeler zeg ik. Niet dat hij weg moet.quote:Op zondag 27 september 2020 14:01 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
VBL / Het grote Feijenoordtopic #2435: Gewoon je bek houden.
quote:Op zondag 27 september 2020 14:06 schreef Boussaadia het volgende:
ADO had in de eerste drie wedstrijden 0 schoten op doel.
Dat zegt wel wat over Feyenoord.
Neem nog een slok.quote:Op zondag 27 september 2020 14:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja hij is tergend traag voor een buitenspeler zeg ik. Niet dat hij weg moet.
En als hij nu blijkbaar voor 8 miljoen weg mag, dan had je hem beter vorig jaar voor 15 kunnen verkopen.
Gewoon partijdig.quote:Op zondag 27 september 2020 14:10 schreef RvLaak het volgende:
En weer een voorbeeld van de incompetentie van Higler, Haps had daar best geel voor mogen krijgen
Dat is knap met 2 wedstrijden gespeeld.quote:Op zondag 27 september 2020 14:06 schreef Boussaadia het volgende:
Het doet niks af aan het doelpunt maar Koopmans kijkt de bal echt schitterend naquote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Senesi
Lekkerrrquote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Senesi
Wie?quote:Op zondag 27 september 2020 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het doet niks af aan het doelpunt maar Koopmeinders kijkt de bal echt schitterend na
Dat is negen van 10 keer bij een omhaal.quote:Op zondag 27 september 2020 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het doet niks af aan het doelpunt maar Koopmans kijkt de bal echt schitterend na
Misschien dat Feyenoord makkelijk goals tegen krijgt, maar zo scoren ook erg makkelijk.quote:Op zondag 27 september 2020 14:06 schreef Boussaadia het volgende:
Zeer knap.quote:Op zondag 27 september 2020 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is knap met 2 wedstrijden gespeeld.
Wat zijn dit voor praktijken johquote:
Jawel, het gaat om vier mensen die zingen. Dat moet je aanpakken.quote:Op zondag 27 september 2020 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In de onderste video hoor je ook echt iets van vier mensen zingen.
Gaat echt nergens om
quote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Senesi
Levenslang stadionverbodquote:Op zondag 27 september 2020 14:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel, het gaat om vier mensen die zingen. Dat moet je aanpakken.
Bel de wouten!quote:Op zondag 27 september 2020 14:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel, het gaat om vier mensen die zingen. Dat moet je aanpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |