Enkel als die Israëlische spits zou meespelen had ik het even opgezetquote:Op zondag 27 september 2020 14:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga ook weer ander voetbal kijken.
Als ik me op vorige week baseer, maakt Heracles ook weinig kans tegen PSV.
Je zou je ook eens met wat belangrijkere zaken kunnen bezighouden net als @Scrummie2.1 en ik, zoals de cultural appropriation van Roti. Maar dit culinaire kolonialisme zal wel te hoog gegrepen zijn voor je.quote:Op zondag 27 september 2020 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet gezien, sowieso mijn dosis voetbal wel weer gehad. Tijd om rustig in te dommelen met wielrennen op de achtergrond denk ik.
Noem je mij nou dom?quote:Op zondag 27 september 2020 14:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zou je ook eens met wat belangrijkere zaken kunnen bezighouden net als @:scrummie2.1 en ik, zoals de cultural appropriation van Roti. Maar dit culinaire kolonialisme zal wel te hoog gegrepen zijn voor je.
Als je maar onthoudt dat Roti ovenschotel racistisch is, dan ben ik tevreden.quote:Op zondag 27 september 2020 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem je mij nou dom?. Sorry hoor dat in Interstellar niet snapte.
Het voelt enigszins verwarrend aan maar de dag dat ik jou niet meer op je woord kan geloven maak ik een roti ovenschotelquote:Op zondag 27 september 2020 14:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je maar onthoudt dat Roti ovenschotel racistisch is, dan ben ik tevreden.
En hier kun je zien hoe woke Scrummie is!quote:Op zondag 27 september 2020 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het voelt enigszins verwarrend aan maar de dag dat ik jou niet meer op je woord kan geloven maak ik een roti ovenschotel
quote:Op zondag 27 september 2020 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snel gefloten voor buitenspel.
quote:Op zondag 27 september 2020 14:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En hier kun je zien hoe woke Scrummie is!
[ twitter ]
Sylvana Simons heeft dan ook heeeeel af en toe gelijk.quote:Op zondag 27 september 2020 14:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En hier kun je zien hoe woke Scrummie is!
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |