SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers:
De favoriete dames zullen vrijwel allemaal wel aan de start staan, voor de mannen is dit wat lastiger. De tijdrit en wegrace zijn een paar dagen na de finish van de Tour de France op de Champs-Élysées (als we dat halen).
Voorlopige startlijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zien we hier Mathieu van der Poel en/of Tom Dumoulin starten voor Nederland? Gaat Wout ook hier schroeien? Hoe kan Annemiek van Vleuten hier niet winnnen?![]()
Cippo hoefde niet eens meer te trappen na die 7 trapsraket in de sprintvoorbereiding.quote:Op zondag 27 september 2020 12:15 schreef Mani89 het volgende: [..] Er waren op dat klimmetje in de laatste ronde nog een paar meelijwekkende aanvallen, die allemaal ongeveer strandden toen ze bij de 3 na voorste Italiaan in de trein waren aanbeland.
Jack does it in real time...![]()
12 renners per land was achteraf gezien geen briljant idee voor de WK. Zeker op wat vlakkere parcoursen.quote:Op zondag 27 september 2020 12:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Cippo hoefde niet eens meer te trappen na die 7 trapsraket in de sprintvoorbereiding.![]()
Sprinters mogen van mij eens in de 20 jaar ook wel een kans krijgen om WK kampioen te worden.quote:Op zondag 27 september 2020 12:22 schreef Szura het volgende:
Ach Cipo was een prima wereldkampioen toch?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
![]()
(Vanaf 26:00)
Sprintje even terug gekeken nog, mama mia. Ze komen niet eens op het wiel...Jack does it in real time...![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Kleine aanpassing.quote:Op zondag 27 september 2020 12:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sprinters mogen van mij eens in de 200 jaar ook wel een kans krijgen om WK kampioen te worden.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Het leuke was dat er een "prima" podium stond met Cipo-McEwen-Zabel. Daarna was het echter wel droefnis troef met twee Slovenen op 4 en 5 (Hauptman-Klemencic), Jimmy Casper, Kirsipuu, Teutenberg .;.quote:Op zondag 27 september 2020 12:22 schreef Szura het volgende:
Ach Cipo was een prima wereldkampioen toch?![]()
Als renner verdiende hij die trui wel, maar de koers was niet om aan te gluren. Ik kan me herinneren dat we als Team NL nog moesten hopen op een top 20 notering van Stefan van Dijk.quote:Op zondag 27 september 2020 12:22 schreef Szura het volgende:
Ach Cipo was een prima wereldkampioen toch?![]()
Peter van Petegem eerste Belg als 18e, niet echt een chauvinistisch parcourtje.quote:Op zondag 27 september 2020 12:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als renner verdiende hij die trui wel, maar de koers was niet om aan te gluren. Ik kan me herinneren dat we als Team NL nog moesten hopen op een top 20 notering van Stefan van Dijk.![]()
Het zou afbreuk zijn aan de trui als renners als Cipollini en Cavendish geen enkele kans maakten op de wereldtitel.Put these foolish ambitions to rest.![]()
quote:Romāns Vain¨teins
26 SEPTEMBER 2020 OM 21:17
Joris blijft gewoon. Die leest zich steeds beter in, vergroot met de dag zijn parate kennis, valt nooit stil, zegt nooit eh en is als commentator voor het grote nos publiek de ideale man om naar te luisteren. Eigenlijk heeft hij exact dezelfde stijl en rol als Dijkstra, hij is de aangever en katalysator, niet het meesterbrein, dat pretendeert hij ook niet![]()
Boh die beurt van sprintvoorbereider Petacchi ookquote:Op zondag 27 september 2020 12:24 schreef DeeBee het volgende:
Sprintje even terug gekeken nog, mama mia. Ze komen niet eens op het wiel....
![]()
Italiaantjes juichen al als Cipo de kop paktquote:Op zondag 27 september 2020 12:24 schreef DeeBee het volgende:
Sprintje even terug gekeken nog, mama mia. Ze komen niet eens op het wiel...
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Arme Rubens Bertogliati, hij kwam nog net 5 meter lang over de Italiaanse trein heen.quote:Op zondag 27 september 2020 12:24 schreef DeeBee het volgende:
Sprintje even terug gekeken nog, mama mia. Ze komen niet eens op het wiel...Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Aan de andere kant als je nu het Spaanse team bekijkt hadden er nog wel wat outsiders bij gekund.quote:Op zondag 27 september 2020 12:20 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
12 renners per land was achteraf gezien geen briljant idee voor de WK. Zeker op wat vlakkere parcoursen.![]()
Je moet sowieso nooit meer meer dan 5 man van 1 land of ploeg in een koers moeten toelaten, op die manier kunnen de Caleb Ewan's nooit meer een koers winnen, wie wil dat nou niet?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die won eerder dat jaar compleet verrassend de eerste etappe in de Tour.quote:Op zondag 27 september 2020 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Arme Rubens Bertogliati, hij kwam nog net 5 meter lang over de Italiaanse trein heen.![]()
Eens. Mag best variatie in zitten. Ze zouden ook eens 60 km naar de Mount Fuji moeten doenquote:Op zondag 27 september 2020 12:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Het zou afbreuk zijn aan de trui als renners als Cipollini en Cavendish geen enkele kans maakten op de wereldtitel.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ach nee, Martijn Tusveld.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Meer aanvallende renners per land is niet zo erg, maar dan krijg je er ook een hoop extra 'controleurs' gratis bij. Dan hoeft het voor mij niet.quote:Op zondag 27 september 2020 12:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aan de andere kant als je nu het Spaanse team bekijkt hadden er nog wel wat outsiders bij gekund.![]()
Petacchi in je trein is ook wel een ongelooflijke luxe.quote:Op zondag 27 september 2020 12:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Boh die beurt van sprintvoorbereider Petacchi ook.
Citius, Altius, Fortius.![]()
Mooie jeugdherinnering ja.quote:Op zondag 27 september 2020 12:33 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die won eerder dat jaar compleet verrassend de eerste etappe in de Tour.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Satire.quote:Op zondag 27 september 2020 12:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Het zou afbreuk zijn aan de trui als renners als Cipollini en Cavendish geen enkele kans maakten op de wereldtitel.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oei, Pogchamp als voorlaatste over de streep. Snel uit de poultjes halen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Tommeke Tommeke wat doe je nu
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Geniaal, Mark Uyterhoeven die de overenthousiaste RTBF-commentatoren moet corrigeren die Philippe Gilbert zagen winnenquote:![]()
![]()
Een tegenwoordige maximum van acht is prima zat.quote:Op zondag 27 september 2020 12:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aan de andere kant als je nu het Spaanse team bekijkt hadden er nog wel wat outsiders bij gekund.
Vroeger had je al veel afstappers vroeg in het WK omdat ze er geen zin in hadden.![]()
Dat is wel enigszins geromanticeerd. Moerenhout zat in die groep met Vino en Boogerd. Reed in de laatste ronde een klein stuk op kop met Stangelj, na een demarrage toen het even stil viel.quote:Op zondag 27 september 2020 12:38 schreef Evertjan het volgende:
was toch het WK dat Koos Moerenhout nog een goede demarrage had?![]()
De demarrages van Terpstra en Leezer waren gevaarlijker.quote:Op zondag 27 september 2020 12:40 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat is wel enigszins geromanticeerd. Moerenhout zat in die groep met Vino en Boogerd. Reed in de laatste ronde een klein stuk op kop met Stangelj, na een demarrage toen het even stil viel.![]()
Ook Petacchi die de sprint aan moet trekken. Wel bizar dat in het voorste peloton alleen maar Italiaantjes en sprinters zitten. Waarom zat er niemand vooraan op de Bilderberg?quote:Op zondag 27 september 2020 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Arme Rubens Bertogliati, hij kwam nog net 5 meter lang over de Italiaanse trein heen.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Die waren er echt bijnaquote:Op zondag 27 september 2020 12:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De demarrages van Terpstra en Leezer waren gevaarlijker.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Op je hoogtepunt stoppen.quote:Op zondag 27 september 2020 12:43 schreef Mani89 het volgende:
Koos had ook wel een leuk carrierepad.
[ afbeelding ]Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Toen het peloton was uitgelachen moesten ze 1 keer aanzetten om Lazer weg te blazen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tom Leezer wereldkampioen, ik had het echt willen meemaken.quote:Op zondag 27 september 2020 12:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De demarrages van Terpstra en Leezer waren gevaarlijker.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Zonder Troels Korset wordt Leezer wereldkampioen.quote:Op zondag 27 september 2020 12:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen het peloton was uitgelachen moesten ze 1 keer aanzetten om Lazer weg te blazen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Het echte wereldkampioenschap begint straks natuurlijk pas, tegen de klok van kwart voor vijf.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Hugo Houle heeft de rol van Astanamongool met verve overgenomen van Trols.quote:Op zondag 27 september 2020 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zonder Troels Korset wordt Leezer wereldkampioen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 27 september 2020 12:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hugo Houle heeft de rol van Astanamongool met verve overgenomen van Trols.
Toetertjes voor Hugo vandaag![]()
![]()
Matje is bang om weer vernederd te worden door Wout.quote:Op zondag 27 september 2020 12:52 schreef daniela_007 het volgende:
Reuze jammer dat Van der Poel niet meedoet. Hij heeft toch een goeie kans om WK te winnen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Prachtige leeftijd om er mee te stoppen.quote:Op zondag 27 september 2020 12:53 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Toetertjes voor Hugo vandaagReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Best een mooie jongen. Snap die fascinatie van Mani een stuk beter.quote:Op zondag 27 september 2020 12:53 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Toetertjes voor Hugo vandaag![]()
Nou niet echt hier, te veel klimmen voor hem waarschijnlijk daarom doet hij niet mee en de Wout natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2020 12:52 schreef daniela_007 het volgende:
Reuze jammer dat Van der Poel niet meedoet. Hij heeft toch een goeie kans om WK te winnen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Mathieu wil liever de Binkie Bonkie Tour winnen, dat snap ik wel.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Het is nu wachten op het WK van 1996quote:Op zondag 27 september 2020 12:36 schreef The_Undertone het volgende:
Ach, dat hebben we lang kunnen ophouden, het wk 2005![]()
Gelukkig niet bedoel je.quote:Op zondag 27 september 2020 12:52 schreef daniela_007 het volgende:
Reuze jammer dat Van der Poel niet meedoet. Hij heeft toch een goeie kans om WK te winnen.
Gaat het in ieder geval niet de hele tijd over hem.![]()
En die Bonkie Bonkie tour, gaat die eigenlijk wel door?quote:Op zondag 27 september 2020 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mathieu wil liever de Binkie Bonkie Tour winnen, dat snap ik wel.![]()
Urenlang voorbeschouwen op de strijd tussen landgenoot Wout en ONZE Mathieu, ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 27 september 2020 12:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig niet bedoel je.
Gaat het in ieder geval niet de hele tijd over hem.Citius, Altius, Fortius.![]()
Ook wel OP, Petacchi als sprintvoorbereider.quote:Op zondag 27 september 2020 12:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Boh die beurt van sprintvoorbereider Petacchi ook.
Heerlijke beelden, als een straaljager die vertrekt.quote:Op zondag 27 september 2020 12:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Italiaantjes juichen al als Cipo de kop paktJack does it in real time...![]()
GAS Boetes= Gemeentelijke administratieve sanctiesIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zingen ze daar altijd over bij Feyenoord?quote:Op zondag 27 september 2020 13:02 schreef Belg het volgende:
GAS Boetes= Gemeentelijke administratieve sancties![]()
Pidcock mag volgend jaar trouwens gewoon nog starten bij de beloften op het wereldkampioenschap, als hij daar zin in heeft (denk het niet, want hij heeft een hekel gekregen aan kasseien). Hij, en anderen (ik noem Bagio), hebben dispensatie gekregen omdat er dit jaar geen beloftenkoers is.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit is wel een nuttige toevoeging, ik vroeg me al af waar ze het over hadden.quote:Op zondag 27 september 2020 13:02 schreef Belg het volgende:
GAS Boetes= Gemeentelijke administratieve sanctiesHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Mugisha toch nog in beeld vandaag. Het was nochtans de bedoeling dat hij voor de exotenvlucht zou gaan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Prachtige jongen.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Die stapt straks in de bevoorradingszone uit de koers.quote:Op zondag 27 september 2020 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mugisha toch nog in beeld vandaag. Het was nochtans de bedoeling dat hij voor de exotenvlucht zou gaan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Verwacht je nog iets van Amanuel?quote:Op zondag 27 september 2020 13:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die stapt straks in de bevoorradingszone uit de koers.![]()
DNF.quote:Op zondag 27 september 2020 13:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verwacht je nog iets van Amanuel?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Werkilul heeft mij nog niet overtuigd dit seizoen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Zwaar gevallen in Gran Piemonte, zijn eerste koers na de lockdown. Dat was geen feestje.quote:Op zondag 27 september 2020 13:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Werkilul heeft mij nog niet overtuigd dit seizoen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Competitors sorted by most victories this season.
# RIDER VICTORIES
1 POGAČAR Tadej 9
2 ROGLIČ Primo¸ 6
3 ANIOŁKOWSKI Stanisław 6
4 VAN AERT Wout 6
@Rellende_Rotscholier![]()
quote:Op zondag 27 september 2020 13:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
We schakelen over naar Portugal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsja, die wielrenners ...Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niermannquote:Op zondag 27 september 2020 13:32 schreef groenen het volgende:
Snor van Van Baarle is wereldkampioen waardig.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Aniolgodskiquote:Op zondag 27 september 2020 13:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Competitors sorted by most victories this season.
# RIDER VICTORIES
1 POGAČAR Tadej 9
2 ROGLIČ Primo¸ 6
3 ANIOŁKOWSKI Stanisław 6
4 VAN AERT Wout 6
@:rellende_rotscholierHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
1mMost top-10s this season of all competitors
# RIDER TOP10S
1 ANIOŁKOWSKI Stanisław 25
2 GROSU Eduard-Michael 23
3 POGAČAR Tadej 22
4 ULISSI Diego 22
5 PORTE Richie 17
@Rellende_Rotscholier![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Zou Meintjes in elkaar geslagen worden als hij niet in het laatste wiel zit?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wanneer komt de onvermijdelijke aankondiging van BORA voor Tobias Bayer?Put these foolish ambitions to rest.![]()
zal wel naar Movistar gaan.quote:Op zondag 27 september 2020 13:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Wanneer komt de onvermijdelijke aankondiging van BORA voor Tobias Bayer?![]()
Waarom rijdt Aniolkowski nog steeds zijn wedstrijdjes voor het CCC Development Team maar is Savva Novikov aan het schroeien in .2 wedstrijdjes in Turkije voor allerlei halfgare clubteams?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Altijd tegen Poetin.quote:Op zondag 27 september 2020 13:36 schreef Mani89 het volgende:
Waarom rijdt Aniolkowski nog steeds zijn wedstrijdjes voor het CCC Development Team maar is Savva Novikov aan het schroeien in .2 wedstrijdjes in Turkije voor allerlei halfgare clubteams?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Waarom zijn op het oog prachtige wedstrijden als de Grand Prix World's Best High Altitude, nergens te volgen? Novikov, Gonev, Smirnov en senior Ovechkin tegen alle die oude Oekrainse rotskoppen. Ik wil dat zien.quote:Op zondag 27 september 2020 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Altijd tegen Poetin.
Ik zit met veel vragen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Denk dat we een crowdfunding moeten starten.quote:Op zondag 27 september 2020 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zijn op het oog prachtige wedstrijden als de Grand Prix World's Best High Altitude, nergens te volgen? Novikov, Gonev, Smirnov en senior Ovechkin tegen alle die oude Oekrainse rotskoppen. Ik wil dat zien.
Ik zit met veel vragen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Liever niet.quote:Op zondag 27 september 2020 13:44 schreef Jason22 het volgende:
U kunt nu terecht voor de heer Joris van den Berg op NPO1!You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
In the foodsteps of the romans klinkt als een goede race.quote:Op zondag 27 september 2020 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zijn op het oog prachtige wedstrijden als de Grand Prix World's Best High Altitude, nergens te volgen? Novikov, Gonev, Smirnov en senior Ovechkin tegen alle die oude Oekrainse rotskoppen. Ik wil dat zien.
Ik zit met veel vragen.![]()
Klinkt als een goed restaurantquote:Op zondag 27 september 2020 13:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In the foodsteps of the romans klinkt als een goede race.![]()
Je kan best een leuk ploeg je starten meet gasten van 22/23 die genegeerd worden omdat al die ploegen voor minderjarigen gaan.quote:Op zondag 27 september 2020 13:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat we een crowdfunding moeten starten.![]()
quote:Op zondag 27 september 2020 13:44 schreef Jason22 het volgende:
U kunt nu terecht voor de heer Joris van den Berg op NPO1!![]()
Een half uur geleden was iemand anders commentaar aan het geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |