abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2020 @ 22:57:48 #151
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_195317291
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Ten Hag kent hem goed .

Ah wat herkenbaar weer van onze kale gek
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 28 september 2020 @ 22:57:50 #152
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_195317292
Davy Klaassen wordt de nieuwe Siem de Jong, zo'n matige boerenkoolvoetballer die tot zijn 35ste als clubmascotte mag blijven aankloten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_195317300
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 22:56 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik zie het eigenlijk wel zitten om taylor wat meer te gaan testen in ajax 1. Was vorig jaar al sterkhouder in jong en is dat nu weer.
Die zag ik gewoon als back-up voor die rechts controleur positie achter een goede spelverdeler daar.

Niet Klaassen...
Oh.
pi_195317321
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Davy Klaassen wordt de nieuwe Siem de Jong, zo'n matige boerenkoolvoetballer die tot zijn 35ste als clubmascotte mag blijven aankloten.
Klaassen heeft een zesde zintuig voor wanneer de camera op hem staat. Dan trekt hij een geweldige frons, wijst en schreeuwt iets en staan we allemaal op de banken omdat we een aanvoerder met GIF hebben.
pi_195317335
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:57 schreef Mani89 het volgende:
27 ook nog maar, daar zijn we dan voor jaren nog niet vanaf.
Oh.
pi_195317340
quote:
9s.gif Op maandag 28 september 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die zag ik gewoon als back-up voor die rechts controleur positie achter een goede spelverdeler daar.

Niet Klaassen...
Klaassen en Klaiber zijn wel prima om op de bank te hebben in een druk seizoen, maar daar zijn die veel te duur voor en we hebben directe verst ekringen nodig.
pi_195317342
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kutargument dit :') ga gewoon voor kwaliteit ipv nationaliteit bij aankopen. De eigen talenten komen er vanzelf wel aan.

En als voetballiefhebber kan je je toch beter identificeren met iemand als Kudus ipv boerderijhoofd Klaassen.
De vraag is natuurlijk of dit echt de reden is...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195317380
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 22:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Klaassen en Klaiber zijn wel prima om op de bank te hebben in een druk seizoen, maar daar zijn die veel te duur voor en we hebben directe verst ekringen nodig.
Ik snap dit argument nooit, waarom zijn ze prima om op de bank te hebben als ze het niveau niet hebben (in elk geval Klaiber)? Daar kan je toch nooit op terugvallen zonder meteen een duidelijke zwakke plek te hebben, anders kan je elke willekeurige supporter ook op de bank zetten voor de breedte van de selectie.

Je moet daar gewoon een talent voor halen die potentie heeft om daadwerkelijk basisspeler te worden of een directe versterking van het kaliber Tagliafico.
Oh.
pi_195317401
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik snap dit argument nooit, waarom zijn ze prima om op de bank te hebben als ze het niveau niet hebben (in elk geval Klaiber)? Daar kan je toch nooit op terugvallen zonder meteen een duidelijke zwakke plek te hebben, anders kan je elke willekeurige supporter ook op de bank zetten voor de breedte van de selectie.

Je moet daar gewoon een talent voor halen die potentie heeft om daadwerkelijk basisspeler te worden of een directe versterking van het kaliber Tagliafico.
Ook wel mee eens hoor.
pi_195317408
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik probeer het voor mezelf te relativeren gewoon een beetje voor ik in een diepe depressie raak van dit nieuws.
pi_195317448
Klaiber zie ik niet perse zitten, maar ik snap ergens wel dat je Mazraoui niet in de weg gaat zitten. Sowieso zijn backs die beter zijn dan Mazraoui, zelf willen en financieel haalbaar zijn nu niet te vinden.
pi_195317471
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 23:03 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik probeer het voor mezelf te relativeren gewoon een beetje voor ik in een diepe depressie raak van dit nieuws.
Ik snap dit echt niet aan zo'n Overmars, dacht je dat hij met de aankopen van Antony en Kudus in de goede vijver zat te vissen maar dan valt hij toch altijd weer terug in dit segment.

Haal dan maar gewoon niks.
Oh.
  maandag 28 september 2020 @ 23:08:39 #163
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_195317476
Voor de breedte op zich niks mis mee.
pi_195317500
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Klaiber zie ik niet perse zitten, maar ik snap ergens wel dat je Mazraoui niet in de weg gaat zitten. Sowieso zijn backs die beter zijn dan Mazraoui, zelf willen en financieel haalbaar zijn nu niet te vinden.
Daar heb je toch een scouting voor? En als je dan geen geschikte kandidaat kan vinden (wat ik raar zou vinden aangezien er al iets van een halfjaar reuring was rondom Dest) dan kan je nog beter niks halen ipv een nutteloze aankoop doen en hopen dat er de komende maanden zich nog een goede optie aandient.
Oh.
  maandag 28 september 2020 @ 23:10:53 #165
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_195317502
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik snap dit echt niet aan zo'n Overmars, dacht je dat hij met de aankopen van Antony en Kudus in de goede vijver zat te vissen maar dan valt hij toch altijd weer terug in dit segment.

Volgend jaar zal die wel komen met Willem Janssen voor de ervaring achterin en Bartje Ramselaar voor wat extra 'concurrentie'
RED ONS HENNIEGOD
pi_195317503
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De optie Klaiber als een backup voor Mazraoui is natuurlijk altijd beter dan helemaal geen backup.

Misschien was PSV ook wel met 'm bezig ;)
  maandag 28 september 2020 @ 23:11:32 #167
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_195317515
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

De optie Klaiber als een backup voor Mazraoui is natuurlijk altijd beter dan helemaal geen backup.

Net als toen PSV bezig was met Alvarez ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_195317530
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee hoor, dan maar een talent de kans geven daar.

Je kan toch niet met Klaiber de CL in zo.
Oh.
pi_195317536
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daar heb je toch een scouting voor? En als je dan geen geschikte kandidaat kan vinden (wat ik raar zou vinden aangezien er al iets van een halfjaar reuring was rondom Dest) dan kan je nog beter niks halen ipv een nutteloze aankoop doen en hopen dat er de komende maanden zich nog een goede optie aandient.
Misschien krijgen ze dat nu niet meer geregeld, je weet niet wat er daadwerkelijk speelt. Als je last-minute een back uit Z-Amerika moet halen bijvoorbeeld betaal je je scheel nu...
pi_195317550
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2020 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee hoor, dan maar een talent de kans geven daar.

Je kan toch niet met Klaiber de CL in zo.
Die zijn er toch niet op die positie?
pi_195317555
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Misschien krijgen ze dat nu niet meer geregeld, je weet niet wat er daadwerkelijk speelt. Als je last-minute een back uit Z-Amerika moet halen bijvoorbeeld betaal je je scheel nu...
Klaiber kost ook gewoon een transfersom hoor.
Oh.
pi_195317565
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klaiber kost ook gewoon een transfersom hoor.
Uiteraard, maar waarschijnlijk minder dan zo'n Zuid-Amerikaans talent met 10 zaakwaarnemers. Je ziet al hoeveel moeite het halen van Antony kostte
pi_195317569
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die zijn er toch niet op die positie?
In geval van nood dan maar eens Timber daar neerzetten of die Rensch voor die paar wedstrijden.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat er aankoop moet komen voor die plek maar dan wel een versterking of een talent. Breedteaankopen hebben geen zin, dat heb je zo vaak gezien bij Ajax en altijd dezelfde teksten dat het goed is als back-up e.d. maar uiteindelijk mag hij over een jaar gewoon uitkijken naar een andere club omdat blijkt dat hij er niks van kan. Joh.
Oh.
pi_195317581
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Uiteraard, maar waarschijnlijk minder dan zo'n Zuid-Amerikaans talent met 10 zaakwaarnemers. Je ziet al hoeveel moeite het halen van Antony kostte
Maar zou je dan niet liever die paar maanden extra wachten om het dan in januari te strikken, voor iets meer geld maar wel kwaliteit. Ik weet wel wat ik liever heb hoor.
Oh.
pi_195317644
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar zou je dan niet liever die paar maanden extra wachten om het dan in januari te strikken, voor iets meer geld maar wel kwaliteit. Ik weet wel wat ik liever heb hoor.
Nee ik heb dan nu al liever Klaiber op de bank zitten. Als Mazraoui geblesseerd raakt speel je namelijk nog best veel potjes met een noodverband tot het januari is.

En zulke slechte statistieken heeft Klaiber niet eens voor een aanvallende back, 4 assists en 4 goals vorig seizoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')