Maar PSV laat Ihatarren toch nooit gaan voor minder dan 30 miljoen en zeker niet aan Ajax.quote:Op maandag 28 september 2020 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens maar als er een buitenkans is moet je die niet laten lopen
ik zie het ook niet gebeuren hoor maar de speler ben ik wel gecharmeerd van en met Raiola weet je het nooitquote:Op maandag 28 september 2020 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar PSV laat Ihatarren toch nooit gaan voor minder dan 30 miljoen en zeker niet aan Ajax.
Als hij gratis was geweest of maar tot 10 miljoen had moeten kosten was het een buitenkans, nu gewoon te duur. En zeker aangezien Ajax blijkbaar niet teveel wil uitgeven kunnen ze beter andere prioriteiten stellen.
Alleen totaal niet nodigquote:Op maandag 28 september 2020 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie het ook niet gebeuren hoor maar de speler ben ik wel gecharmeerd van en met Raiola weet je het nooit
Moest even denken wie dat ook alweer was maar doe dan maar een type El Ahmadiquote:Op maandag 28 september 2020 11:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen totaal niet nodig
Liever een type vilhena
Daar hebben we excuus een al.quote:Op maandag 28 september 2020 12:51 schreef Simmertje het volgende:
Groningen uit en Higler als scheidsrechter, dat wordt weer oog aids dus.
quote:Op maandag 28 september 2020 12:51 schreef Simmertje het volgende:
Oja en ook nog eens 12:15 uur. Drie ingrediënten voor puntverlies.quote:Op maandag 28 september 2020 12:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar hebben we excuus een al.
Het is geen 2008 meer.quote:Op maandag 28 september 2020 12:55 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Oja en ook nog eens 12:15 uur. Drie ingrediënten voor puntverlies.
Van tevoren al klagen over de scheidsrechterquote:Op maandag 28 september 2020 12:51 schreef Simmertje het volgende:
Klopt het is allemaal bagger en de var maakt het alleen nog maar ergerquote:Op maandag 28 september 2020 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van tevoren al klagen over de scheidsrechter
die Higler valt toch wel mee, Nijhuis vind ik echt een eikelquote:Op maandag 28 september 2020 12:51 schreef Simmertje het volgende:
Niet realistisch gezien zijn huidige salaris.quote:Op maandag 28 september 2020 11:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik blijf vinden dat Ajax Thomas Delaney moet proberen te halen. Dat kan echt een missing link zijn.
Wel jammer, maar ik snap het ergens wel. In het stadion zelf kun je het wel vrij goed handhaven, maar het zorgt voorafgaand en daarna wel voor een grote groep mensen die zich verplaatst. Ik snap dat ze dat willen inperken...quote:Op maandag 28 september 2020 17:39 schreef manny het volgende:
Zonder publiek weer verder lijkt het....
Wel mee eens hoor maar een kerk mag nog welquote:Op maandag 28 september 2020 17:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel jammer, maar ik snap het ergens wel. In het stadion zelf kun je het wel vrij goed handhaven, maar het zorgt voorafgaand en daarna wel voor een grote groep mensen die zich verplaatst. Ik snap dat ze dat willen inperken...
Ja dat had van mij ook niet gehoeven inderdaadquote:Op maandag 28 september 2020 19:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wel mee eens hoor maar een kerk mag nog wel
Ik had gehoopt dat Ajax dit niveau van spelers een beetje was ontstegen.quote:Op maandag 28 september 2020 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Klaassen en Klaiber![]()
De tijden van Drank herleven weer zo
Het is tegenwoordig eerder de vraag wie de VAR is.quote:Op maandag 28 september 2020 12:51 schreef Simmertje het volgende:
Kolere wat een middelmaat.quote:Op maandag 28 september 2020 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Klaassen en Klaiber![]()
De tijden van Drank herleven weer zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |