Denk niet dat Heerenveen dit het hele seizoen volhoudt, dus ik zeg en puntje of 15.quote:Op zondag 27 september 2020 18:40 schreef Generationalpha het volgende:
Met hoeveel punten verschil worden jullie kampioen?
Dat denk ik al jaren, maar dat "met de kerst zijn we kampioen" komt nooit uit. Niet eens in de buurt 🤣quote:Op zondag 27 september 2020 21:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Denk niet dat Heerenveen dit het hele seizoen volhoudt, dus ik zeg en puntje of 15.
Wel mee eens. Al denk ik wel dat Ajax minimaal 6e zal worden in Italie. Overigens als Ajax langer in een competitie als Italie of Engeland komt te spelen zouden ze daar automatisch aan wennen, en het beter doen. Alleen in het begin is het waarschijnlijk zwaar om elke week weer alles te moeten geven. Aan de andere kant, als ze geen Europees hoeven te spelen gaat dat misschien wel ^^quote:Op zondag 27 september 2020 11:31 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
De sterkte van de Italiaanse competitie is toch niet te vergelijken met de Nederlandse competitie joh. Als ik realistische ben dan zou Ajax daar in de middenmoot spelen. Het is gewoon keihard daar.
Waar heb je die statistiek 80 - 25 vandaan. Naar mijn idee heeft ajax juist heel veel spelers gehaald de afgelopen 5 jaar.
quote:Op zondag 27 september 2020 18:32 schreef manny het volgende:
[..]
Bovendien speelde hij na die goal helemaal niet goed en liet zich uit zijn spel halen en was alleen met bijzaken bezig.
Dat was niet heel serieus. Ik verwacht niet echt dat Heerenveen een concurrent voor de titel is.quote:Op zondag 27 september 2020 22:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat denk ik al jaren, maar dat "met de kerst zijn we kampioen" komt nooit uit. Niet eens in de buurt 🤣
Feyenoord is toch ook subtop?quote:Op zondag 27 september 2020 16:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Geen idee maar hij is een stuk beter dan die 2. Zie hem nog wel terugkeren bij PSV of Feyenoord.
Cufre in?quote:Op zondag 27 september 2020 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil een BREAKING met inkomend transfernieuws.
Dat is een linksback, en Nico blijft wel dus dat is niet nodig.quote:
Alleen een halfbakken update van Mike over Dest helaas.quote:Op zondag 27 september 2020 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil een BREAKING met inkomend transfernieuws.
Mike heeft niet meer zoveel ingangen binnen Ajax ben ik bang.quote:Op maandag 28 september 2020 00:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Alleen een halfbakken update van Mike over Dest helaas.
Over een RB horen we helemaal niks. Zal wel een colombiaanse of Argentijnse verassing worden danquote:Op maandag 28 september 2020 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een linksback, en Nico blijft wel dus dat is niet nodig.
Nee gewoon een controlerende middenvelder en een rechtsback uiteraard nu Dest weg is.
Of Timothy Fosu-Mensah.quote:Op maandag 28 september 2020 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over een RB horen we helemaal niks. Zal wel een colombiaanse of Argentijnse verassing worden dan
Ik zou het een saaie transfer vinden, net zoals wanneer Klaassen komt (al past die vooral qua type niet bij wat Ajax nu mist)quote:
Dat is toch ook geen back die Ajax nodig heeft, zie jij TFM al opstormen zoals Dest, Nico of Nous?quote:Op maandag 28 september 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het een saaie transfer vinden, net zoals wanneer Klaassen komt (al past die vooral qua type niet bij wat Ajax nu mist)
Nee maar Nous staat dan toch basis en TFM kan dan lekker back-up spelen voor drie posities (daar houden ze van bij Ajax), dus ik zie dat wel gebeuren ipv een of ander jong Zuid-Amerikaans talent.quote:Op maandag 28 september 2020 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch ook geen back die Ajax nodig heeft, zie jij TFM al opstormen zoals Dest, Nico of Nous?
TMF zit tegen een basisplek aan bij Man U... dus ik denk niet dat ie van de ene bank naar de andere gaat verhuizen... en hij zal best wat moeten kosten.quote:Op maandag 28 september 2020 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar Nous staat dan toch basis en TFM kan dan lekker back-up spelen voor drie posities (daar houden ze van bij Ajax), dus ik zie dat wel gebeuren ipv een of ander jong Zuid-Amerikaans talent.
Ajax heeft toch zo'n goede band met Man Utd? Tenminste dat hoor je altijd als een speler daaraan verkocht wordt.quote:Op maandag 28 september 2020 08:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
TMF zit tegen een basisplek aan bij Man U... dus ik denk niet dat ie van de ene bank naar de andere gaat verhuizen... en hij zal best wat moeten kosten.
Moet toch een keer goed komen. 0-3 tenzij de VAR weer gaat kloten.quote:Op zondag 27 september 2020 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
Groningen-uit wordt gewoon weer kut, hoor. Daar heeft Ajax in de afgelopen tien jaar alleen in 2012/13 met verve gespeeld.
Laten we hopen dat Robben nog niet fit is, dat scheelt toch een slok op een borrelquote:Op maandag 28 september 2020 10:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Moet toch een keer goed komen. 0-3 tenzij de VAR weer gaat kloten.
En waarom zouden we hem zo goedkoop laten gaanquote:Op maandag 28 september 2020 10:28 schreef Simmertje het volgende:
Ik verwacht toch ergens deze dagen nieuws over Onana en Tagliafico. Benieuwd wat ze gaan doen met de contracten, aangezien ze anders volgende zomer nog maar één jaar hebben. Al zou je met Tagliafico kunnen afspreken dat hij volgend jaar dan weg kan voor een zacht prijsje (lees 10-15 miljoen), uiteindelijk hebben we hem toentertijd ook maar voor 4,8 miljoen ofzo gekocht.
liever wel fit want dan spelen ze aanvallenderquote:Op maandag 28 september 2020 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Robben nog niet fit is, dat scheelt toch een slok op een borrel
Bij een zacht prijsje mag je toch eerder aan het dubbele denken.quote:Op maandag 28 september 2020 10:28 schreef Simmertje het volgende:
Ik verwacht toch ergens deze dagen nieuws over Onana en Tagliafico. Benieuwd wat ze gaan doen met de contracten, aangezien ze anders volgende zomer nog maar één jaar hebben. Al zou je met Tagliafico kunnen afspreken dat hij volgend jaar dan weg kan voor een zacht prijsje (lees 10-15 miljoen), uiteindelijk hebben we hem toentertijd ook maar voor 4,8 miljoen ofzo gekocht.
Als iemand nog maar één jaar contract heeft dan ga je sowieso niet de hoofdprijs kunnen vragen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij een zacht prijsje mag je toch eerder aan het dubbele denken.
denk ook niet dat het echt aan de prijs ligt, de clubs die misschien interesse hadden zijn voor hem waarschijnlijk minder interessant.quote:Op maandag 28 september 2020 11:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Als iemand nog maar één jaar contract heeft dan ga je sowieso niet de hoofdprijs kunnen vragen.
Nee joh, daar krijg je volgend jaar misschien nog hoogstens 10-12 miljoen voor.quote:Op maandag 28 september 2020 11:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij een zacht prijsje mag je toch eerder aan het dubbele denken.
Plus corona, denk dat zonder alle ellende clubs wel sneller voor Tagliafico en Onana hadden aangeklopt. Je ziet toch dat veel clubs alleen broodnodige aankopen doen, geen gokjes deze zomer.quote:Op maandag 28 september 2020 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk ook niet dat het echt aan de prijs ligt, de clubs die misschien interesse hadden zijn voor hem waarschijnlijk minder interessant.
Hoeft van mij niet zo, naast dat hij niet gaat komen en je er de hoofdprijs voor moet betalen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou hem wel op 10 willen zien hoor
Als hij door wanpresteren op de tribune belandt ja.quote:Op maandag 28 september 2020 11:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee joh, daar krijg je volgend jaar misschien nog hoogstens 10-12 miljoen voor.
Nee, een back van 29 uit de eredivisie gaat echt geen gouden bergen meer opleveren.quote:Op maandag 28 september 2020 11:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Als hij door wanpresteren op de tribune belandt ja.
De tijd zal het uitwijzen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, een back van 29 uit de eredivisie gaat echt geen gouden bergen meer opleveren.
misschien maar hij speelt ook nog voor Argentinië dus zal niet snel naar een Brighton gaan en de topclubs in de diverse competities hebben waarschijnlijk geen interessequote:Op maandag 28 september 2020 11:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Plus corona, denk dat zonder alle ellende clubs wel sneller voor Tagliafico en Onana hadden aangeklopt. Je ziet toch dat veel clubs alleen broodnodige aankopen doen, geen gokjes deze zomer.
Eens.quote:Op maandag 28 september 2020 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben een 6 nodig, geen Ihattaren.
Ik blijf vinden dat Ajax Thomas Delaney moet proberen te halen. Dat kan echt een missing link zijn.quote:
eens maar als er een buitenkans is moet je die niet laten lopenquote:Op maandag 28 september 2020 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben een 6 nodig, geen Ihattaren.
29 en 20+ miljoen waarschijnlijk, dat kan Ajax zich niet permitterenquote:Op maandag 28 september 2020 11:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik blijf vinden dat Ajax Thomas Delaney moet proberen te halen. Dat kan echt een missing link zijn.
Ik denk dat hij voor 20-22 op te pikken zou moeten zijn en hij heeft ook wel leiderschapskwaliteiten, maar je zult hem inderdaad over 3/4 jaar volledig moeten afschrijven.quote:Op maandag 28 september 2020 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
29 en 20+ miljoen waarschijnlijk, dat kan Ajax zich niet permitteren
ook wat zware blessures gehad zie ikquote:Op maandag 28 september 2020 11:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor 20-22 op te pikken zou moeten zijn en hij heeft ook wel leiderschapskwaliteiten, maar je zult hem inderdaad over 3/4 jaar volledig moeten afschrijven.
Vorig seizoen inderdaad, en dreigt nu bij Borussia een beetje buiten de boot te vallen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook wat zware blessures gehad zie ik
zo'n speler zou je dan misschien nog kunnen hurenquote:Op maandag 28 september 2020 11:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vorig seizoen inderdaad, en dreigt nu bij Borussia een beetje buiten de boot te vallen.
Ken hem niet zo goed.quote:Op maandag 28 september 2020 11:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik blijf vinden dat Ajax Thomas Delaney moet proberen te halen. Dat kan echt een missing link zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |