Moeten we deze dan zien als een Schöne zonder de vrije trap? Altijd een voldoende maar niet verwachten dat hij het verschil gaat maken.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is wel een slimme speler dus denk wel dat hij van nut gaat zijn, ik heb ook liever een tropische verrassing maar dit is degelijkheid.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
BILD zegt dat Ajax 12! miljoen biedt voor Klaassen
Ja maar op welke positie dan? Een 6 is hij ook niet echt dus hij kan niet op die plek van Alvarez, op 10 vind ik hem ook te matig en neemt hij de plek in van één van die aanvallers.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is wel een slimme speler dus denk wel dat hij van nut gaat zijn, ik heb ook liever een tropische verrassing maar dit is degelijkheid.
zoveel is dat toch nietquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Body gaat niet gebeuren. Heeft hij totaal de bouw niet voor, idem voor Ziyech.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voetballend talent heeft hij absoluut enorm. Hoop toch dat hij wat meer body gaat kweken.
ik heb hem echt al sinds z'n vertrek niet meer zien spelen op een paar keer Everton na dan, op basis van wat @SamCooke over hem zegt zou 6 dus wel kunnen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar op welke positie dan? Een 6 is hij ook niet echt dus hij kan niet op die plek van Alvarez, op 10 vind ik hem ook te matig en neemt hij de plek in van één van die aanvallers.
Positie bank genot.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb hem echt al sinds z'n vertrek niet meer zien spelen op een paar keer Everton na dan, op basis van wat @:SamCooke over hem zegt zou 6 dus wel kunnen.
Scheelde dat Ziyech nog redelijk lang is. Die was in duels ook best sterk. Unuvar is een beetje zoals Nouri denk ik(?). Hele goede speler, maar qua postuur wel echt een lichtgewicht.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Body gaat niet gebeuren. Heeft hij totaal de bouw niet voor, idem voor Ziyech.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
denk het niet, voordeel bij een speler van 27 is dat die dalen eruit zijn, daar moet een Gravenberch nog doorheenquote:
Gravenberch is zo mokergoed trouwens. Straks bij NLquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het niet, voordeel bij een speler van 27 is dat die dalen eruit zijn, daar moet een Gravenberch nog doorheen
hij lijkt wel stabieler dan vorig seizoen, toen vond ik hem niet echt bijzonder eerlijk gezegd, de vergelijking met Rijkaard vond ik iig niet opgaanquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gravenberch is zo mokergoed trouwens. Straks bij NL
Frenkie - Gravenberch - Taylor BOHHHHHHH
WANDJES STUCCEN
100% dat dat een topper gaat worden. Zo makkelijk met die mega passen van hem.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij lijkt wel stabieler dan vorig seizoen, toen vond ik hem niet echt bijzonder eerlijk gezegd, de vergelijking met Rijkaard vond ik iig niet opgaan
moet nog zien of Unuvar door gaat breken, is een leuke speler maar als je zo klein bent moet je echt supergoed zijn en dat is hij niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
100% dat dat een topper gaat worden. Zo makkelijk met die mega passen van hem.![]()
Moet overigens nog maar zien of Unuvar voor Nederland gaat kiezen. Denk het niet genot.
Kunnen we die Kudus geen Nederlander meer maken? Nee die heeft al voor zn eigen land gespeeld he. Was ook heerlijk geweest. Wat een concurrentie heeft Ajax eigenlijk. Krijg je straks Davy er nog bij ook. Stabiel hoor. Top team!quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
100% dat dat een topper gaat worden. Zo makkelijk met die mega passen van hem.![]()
Moet overigens nog maar zien of Unuvar voor Nederland gaat kiezen. Denk het niet genot.
Jawel dat is hij wel.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet nog zien of Unuvar door gaat breken, is een leuke speler maar als je zo klein bent moet je echt supergoed zijn en dat is hij niet.
Ik vond hem in de voorbereiding voor zover ik die heb gezien wel echt goed, vorig seizoen was ie inderdaad nog wat kleurloos.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij lijkt wel stabieler dan vorig seizoen, toen vond ik hem niet echt bijzonder eerlijk gezegd, de vergelijking met Rijkaard vond ik iig niet opgaan
Dit is trouwens 0 doelpunten, 1 assist.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gravenberch is zo mokergoed trouwens. Straks bij NL
Frenkie - Gravenberch - Taylor BOHHHHHHH
WANDJES STUCCEN
Gravenberch heeft best scorend vermogen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is trouwens 0 doelpunten, 1 assist.
Vooruit, 4 doelpunten 5 assists, maar het zijn alledrie geen vooruitgeschoven middenvelders.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gravenberch heeft best scorend vermogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |