Barbier voor de makkelijke etappes, Cimolai voor de lastigen.quote:
Bron?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Barbier voor de makkelijke etappes, Cimolai voor de lastigen.
Mijn hoofd, Cimolai is altijd meer van de lastigere etappes/sprints geweest.quote:
Omdat ie de snelheid mist bedoel je?quote:Op woensdag 30 september 2020 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn hoofd, Cimolai is altijd meer van de lastigere etappes/sprints geweest.
World-class lead-out trainquote:Op woensdag 30 september 2020 20:47 schreef Marcoss het volgende:
Ze hebben er zelfs een hele studie van gemaakt bij Israel
http://israelcyclingacade(...)lts-in-giro-ditalia/
Lees hun preview maar evenquote:
Bilbo is een leuke toevoeging.quote:The Team Bahrain McLaren 2020 Giro d’Italia squad comprises:
Yukiya Arashiro (Japan, 36, 3rd Giro)
Enrico Battaglin (Italy, 30, 9th Giro, 3 stage wins)
Pello Bilbao Lopez de Armentia (Spain, 30, 4th Giro, 2 stage wins)
Eros Capecchi (Italy, 34, 11th Giro, 1 stage win)
Domen Novak (Slovenia, 25, 2nd Giro)
Mark Padun (Ukraine, 24, 1st Giro)
Hermann Pernsteiner (Austria, 30, 1st Giro)
Jan Tratnik (Slovenia, 30, 2nd Giro)
Ja dat zou wel eens een rare giro kunnen worden (wat het al is natuurlijk in oktober).quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat zijn een hele hoop vrijbuitersploegen. Immens lastig te controleren deze Giro
Dus eigenlijk gaat je post niet op.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:31 schreef Chiappucci het volgende:
Ook opvallend: maar 6 Belgen tegen 17 in de Tour.
Maar dat heeft er natuurlijk ook mee te maken dat bijna alle Belgen de klassiekers willen rijden.
De Vuelta zal beter zijn met al die Tourgangersquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:46 schreef Beregd het volgende:
Vooral een opvallend matig deelnemersveld.
Dat is wel de conclusie inderdaad... Maar dat van de Australiaantjes blijf ik wel bijzonder vinden.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gaat je post niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |