Ik vind het persoonlijk ook nogal vreemd dat alle wielerwedstrijden hier nu opeens worden afgelast, zeker in Zeeland enzo. Totaal niet nodig als de Tour ook door kon gaan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
het kan zomaar gebeuren dat de Giro voortijdig stopgezet kan worden ivm corona, want ik lees net dat NK tijdrijden afgelast is
Sneeuw schuiven, gewoon fietsen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
Die Stelvio kan echt niet doorgaan lijkt me: er ligt daar nu al sneeuw en het is er de komende 2 weken elke dag amper boven het vriespunt overdag. En dan is het nog 2 weken verder..
U gaat door voor de koelkast.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verrassend inderdaad.
De eerste gedachte is dan tegenwoordig toch corona.
Dat wisten we toch al? Carapaz heeft een week geleden zelf aangegeven naar de Vuelta te gaan.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:28 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
De gazzettenjonges zaten mis.
in de jaren 80 deden ze niet moeilijk daaroverquote:Op woensdag 30 september 2020 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sneeuw schuiven, gewoon fietsen.
Richie heeft dit jaar al meer gezegd, Gazzetta had het gisteren zelfs op de voorpagina staan.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al? Carapaz heeft een week geleden zelf aangegeven naar de Vuelta te gaan.
En uiteindelijk blijkt Richard gelijk te hebben over Richard. 🤷🏻♀quote:Op woensdag 30 september 2020 11:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Richie heeft dit jaar al meer gezegd, Gazzetta had het gisteren zelfs op de voorpagina staan.
Ja dus? Gaan we iets niet meer posten als de pers iets anders beweert dan de atleet zelf?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En uiteindelijk blijkt Richard gelijk te hebben over Richard. 🤷🏻♀
Hier zit ik zometeen weer drie weken mee in een Discord. #prayquote:Op woensdag 30 september 2020 12:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja dus? Gaan we iets niet meer posten als de pers iets anders beweert dan de atleet zelf?
Je hebt je ontslagbrief nog niet ontvangen?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hier zit ik zometeen weer drie weken mee in een Discord. #pray
Nu Mikkel Bjerg ook niet meer kan tijdrijden, wat moeten ze bij UAE 🇦🇪 de komende 2 jaar met hem?quote:
Is Wales onafhankelijk tegenwoordig? Die BoJo maakt er ook maar een rommeltje van zeg.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:28 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
De gazzettenjonges zaten mis.
Dat doen ze bij Sky/Ineos al een tijdje, bij Poels stond bijvoorbeeld de Limburgse vlagquote:Op woensdag 30 september 2020 13:55 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Is Wales onafhankelijk tegenwoordig? Die BoJo maakt er ook maar een rommeltje van zeg.
quote:Op woensdag 30 september 2020 14:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat doen ze bij Sky/Ineos al een tijdje, bij Poels stond bijvoorbeeld de Limburgse vlag
quote:ALEX ARANBURU MOET GIRO D’ITALIA MISSEN NA POSITIEVE CORONATEST
WOENSDAG 30 SEPTEMBER 2020 OM 15:24
Alex Aranburu moet Giro d’Italia missen na positieve coronatest
Alex Aranburu zou zaterdag normaal gesproken voor het eerst van start gaan in de Giro d’Italia, maar de puncheur van Astana moet de etappekoers noodgedwongen overslaan. Een positieve coronatest blijkt de boosdoener.
Het is de Baskische krant El Diario Vasco die het nieuws bekendmaakte. Aranburu liet zich op 24 september testen op het coronavirus en twee dagen later bleek dat de Spanjaard positief getest was. Maar dinsdag bleek zijn tweede test, van maandag, negatief. Goed nieuws, maar niet goed genoeg om de Ronde van Itali te mogen rijden, want er zijn namelijk twee negatieve tests nodig na n positieve om akkoord te krijgen.
Aranburu was van plan om gisteren naar Itali te reizen, maar na een gesprek met de ploeg werd besloten dat hij de drieweekse ronde zou overslaan. “Ik zou nog een negatieve test nodig hebben, maar gezien het feit dat de reis dinsdag was en ik de fiets de afgelopen week niet heb aangeraakt hebben we besloten dat ik me nu rustig houd, ik twee weken ga trainen en vervolgens de Vuelta Espaa rijd. Alles is anders dit jaar”, aldus de Spanjaard.
Inmiddels heeft Astana de selectie bekendgemaakt voor de Giro d’Italia. De Kazachse ploeg zet vol in op een goed klassement. Jakob Fuglsang zal als kopman beginnen aan de Italiaanse ronde, maar de ploeg rekent ook op de zeer beloftevolle Aleksandr Vlasov.
https://www.wielerflits.n(...)ositieve-coronatest/
Barbier voor de makkelijke etappes, Cimolai voor de lastigen.quote:
Bron?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Barbier voor de makkelijke etappes, Cimolai voor de lastigen.
Mijn hoofd, Cimolai is altijd meer van de lastigere etappes/sprints geweest.quote:
Omdat ie de snelheid mist bedoel je?quote:Op woensdag 30 september 2020 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn hoofd, Cimolai is altijd meer van de lastigere etappes/sprints geweest.
World-class lead-out trainquote:Op woensdag 30 september 2020 20:47 schreef Marcoss het volgende:
Ze hebben er zelfs een hele studie van gemaakt bij Israel
http://israelcyclingacade(...)lts-in-giro-ditalia/
Lees hun preview maar evenquote:
Bilbo is een leuke toevoeging.quote:The Team Bahrain McLaren 2020 Giro d’Italia squad comprises:
Yukiya Arashiro (Japan, 36, 3rd Giro)
Enrico Battaglin (Italy, 30, 9th Giro, 3 stage wins)
Pello Bilbao Lopez de Armentia (Spain, 30, 4th Giro, 2 stage wins)
Eros Capecchi (Italy, 34, 11th Giro, 1 stage win)
Domen Novak (Slovenia, 25, 2nd Giro)
Mark Padun (Ukraine, 24, 1st Giro)
Hermann Pernsteiner (Austria, 30, 1st Giro)
Jan Tratnik (Slovenia, 30, 2nd Giro)
Ja dat zou wel eens een rare giro kunnen worden (wat het al is natuurlijk in oktober).quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat zijn een hele hoop vrijbuitersploegen. Immens lastig te controleren deze Giro
Dus eigenlijk gaat je post niet op.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:31 schreef Chiappucci het volgende:
Ook opvallend: maar 6 Belgen tegen 17 in de Tour.
Maar dat heeft er natuurlijk ook mee te maken dat bijna alle Belgen de klassiekers willen rijden.
De Vuelta zal beter zijn met al die Tourgangersquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:46 schreef Beregd het volgende:
Vooral een opvallend matig deelnemersveld.
Dat is wel de conclusie inderdaad... Maar dat van de Australiaantjes blijf ik wel bijzonder vinden.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gaat je post niet op.
Jij kent The Mighty Ducks toch wel?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:55 schreef Slobeend het volgende:
Schitterend, maar wat is het idee achter de eenden?
Nope.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij kent The Mighty Ducks toch wel?
Ik ook niet hoor. Maar ik heet dan ook geen SlobEEND.quote:
Hoe kan jij hier vragen bij stellen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:55 schreef Slobeend het volgende:
Schitterend, maar wat is het idee achter de eenden?
Blijkbaar niet. Mighty Ducks, Cool Runnings, Home Alone, typische kinderfilms die in 1999 ook nog cool waren dacht ik. Die eend is via Palace neem ik aan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is dat zo gek? In 1992 was ik 1. Tevens snap ik niet wat het met EF Education te maken heeft.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:35 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wie staan er op die mouwen geportretteerd?
Is juist omdat het EF-shirt anders teveel zou lijken op het rozequote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:33 schreef franklop het volgende:
Dacht dat het een leidersshirt was van iets
Ik ben ouderquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan wel merken dat ik inmiddels een van de oudste users ben hier.
En toen hebben ze iemand met LSD op de opdracht gegeven voor het design?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is juist omdat het EF-shirt anders teveel zou lijken op het roze
Welke van de opties wil je?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:59 schreef Momo het volgende:
[..]
En toen hebben ze iemand met LSD op de opdracht gegeven voor het design?
Wat moet het worden? Ja weet niet zolang het niet op de roze trui lijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Paints die we elk jaar in elkaar flansen voor de FPCL leveren oprecht minder wanstaltige shirts op dan deze.quote:
Het blijft toch een merkwaardige man he, die Karsten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Interview met Karsten (Volkskrant)
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Karsten R de Vriesquote:En als ik aan het werk ben, ga ik vaak even naar buiten tijdens de reclame. Bijvoorbeeld om twintig push-ups te doen.’
Ik zou je mond maar houdenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:04 schreef Steven184 het volgende:
Technische natuurkunde. Dan weet je dat er wel een hoekje af is.
Karstenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:34 schreef TargaFlorio het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:04 schreef Steven184 het volgende:
Technische natuurkunde. Dan weet je dat er wel een hoekje af is.
Zou @Faraday01 dit leuke grappen vinden?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:54 schreef Fretwork het volgende:
TNers zijn vooral leuk als je toevallig een hele rits Schrdingergrappen hebt.
Zolang we het hem niet vragen welquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou @:faraday01 dit leuke grappen vinden?
Schermt hij zich hier voor af?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zolang we het hem niet vragen wel
kooitje nodig?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Schermt hij zich hier voor af?
Die vind ik juist fantastischquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou je mond maar houden
Gevoelige snaar jongens?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |