abonnement Unibet Coolblue
pi_195279403
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 01:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ricciardo een beetje beter? 53 punten vs 30 voor Ocon in dezelfde auto. Behoorlijk gat toch wel.

Wat betreft Alonso, we zullen het wel zien maar zijn McLaren tijd was nu niet bepaald een imago booster voor hem, als je dat wil vergelijken met Vettel de afgelopen jaren dan komt Vetter er toch wel flink beter uit, volgens mij.

Ik ben geen Vettel fan maar zo fantastisch heeft Alonso het de laatste jaren ook niet gedaan in de F1 en zijn gedrag richting het team en Honda in de McLaren jaren was nog wel een stukje meer drama queen dan Vettel ooit is geweest.
Dit is een schoolvoorbeeld van scorebordjournalistiek wat ik hier nu allemaal lees. Hoe had Alonso in de hopeloze McLaren-Honda met gemiddeld 20 plaatsen gridstraf per race nou meer punten kunnen halen dan Vettel in de Ferrari? Dat is toch onmogelijk? Toch reed Alonso vaak erg sterk in de McLaren-Honda wat in de openingsfases van races goed te zien was, waarna hij simpelweg op de rechte stukken weer door iedereen voorbij gereden werd. Vettel bakt er helemaal niets van.

Tussen Ricciardo en Ocon is helemaal geen 'behoorlijk' gat. Komt puur door de laatste race in Mugello waar Ocon, buiten zijn schuld om, uitviel met een technisch defect en Ricciardo vierde werd. Als Ricciardo een technisch defect had gehad ipv Ocon, dan had Ocon nu voor Ricciardo gestaan in het kampioenschap.

Je kunt niet blind naar de ranglijst kijken en allerlei wilde conclusies trekken zonder mee te nemen wat er daadwerkelijk op de baan gebeurt is. Anders zou je ook tot de conclusie kunnen komen dat Sainz 'gedeclasseerd' wordt door Norris, wat niet het geval is.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_195279405
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 08:04 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Vind 't wel beetje zwak van Ricciardo om alweer weg te gaan. Had dan toen meteen voor McLaren gekozen. Karma als Renault volgend jaar ook beter is dan Renault.
Het enige wat ik zwak vind is dat hij bij RB weg ging. Dat hij toen voor Renault koos was logisch omdat mclaren op dat moment nog minder was. Dat hij nu Mclaren kiest boven Renault snap ik ook wel omdat mclaren straks ook nog eens met mercedes motoren gaat rijden en je nu wel de conclussie kan trekken dat je met Renault geen kampioen gaat worden. Wat hij ook doet is zich zelf eventueel in de kijker houden van mercedes door zo veel mogelijk teamgenoten te verslaan. Straks heeft hij Hulkenberg, Ocon en volgend jaar misschien Norris verslagen. Dat ziet er beter uit consequent achter Max aan rijden.
pi_195279435
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 08:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dit is een schoolvoorbeeld van scorebordjournalistiek wat ik hier nu allemaal lees. Hoe had Alonso in de hopeloze McLaren-Honda met gemiddeld 20 plaatsen gridstraf per race nou meer punten kunnen halen dan Vettel in de Ferrari? Dat is toch onmogelijk? Toch reed Alonso vaak erg sterk in de McLaren-Honda wat in de openingsfases van races goed te zien was, waarna hij simpelweg op de rechte stukken weer door iedereen voorbij gereden werd. Vettel bakt er helemaal niets van.

Tussen Ricciardo en Ocon is helemaal geen 'behoorlijk' gat. Komt puur door de laatste race in Mugello waar Ocon, buiten zijn schuld om, uitviel met een technisch defect en Ricciardo vierde werd. Als Ricciardo een technisch defect had gehad ipv Ocon, dan had Ocon nu voor Ricciardo gestaan in het kampioenschap.

Je kunt niet blind naar de ranglijst kijken en allerlei wilde conclusies trekken zonder mee te nemen wat er daadwerkelijk op de baan gebeurt is. Anders zou je ook tot de conclusie kunnen komen dat Sainz 'gedeclasseerd' wordt door Norris, wat niet het geval is.
Ah ja, 9-1 in de kwalificatie, en 5-1 in races waar beiden gefinished zijn is natuurlijk geen gat. Leuke aanname dat als Ricciardo 4de finished Ocon dat ook had gedaan terwijl hij consequent achter Ricciardo rijdt. De enige keer dat Ocon ervoor finished was door een fout van Ricciardo, niet omdat Ocon sneller was.
pi_195279460
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 08:00 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

:') ja gat van 1,2sec is puur Albon inderdaad. Daarmee de langzaamste coureur in jaren!
Maar waarom is het wel puur Verstappen?
pi_195279476
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 08:19 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Maar waarom is het wel puur Verstappen?
Hij geeft iig aan dat hij hetzelf niet weet:
https://m.gpupdate.net/nl(...)verschil-verstappen/

Als er auto problemen waren was dit wel gemeld.
pi_195279486
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 08:22 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Hij geeft iig aan dat hij hetzelf niet weet:
https://m.gpupdate.net/nl(...)verschil-verstappen/

Als er auto problemen waren was dit wel gemeld.
Dus ligt het aan Albon?
  zondag 27 september 2020 @ 08:28:00 #157
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_195279502
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 08:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dit is een schoolvoorbeeld van scorebordjournalistiek wat ik hier nu allemaal lees. Hoe had Alonso in de hopeloze McLaren-Honda met gemiddeld 20 plaatsen gridstraf per race nou meer punten kunnen halen dan Vettel in de Ferrari? Dat is toch onmogelijk? Toch reed Alonso vaak erg sterk in de McLaren-Honda wat in de openingsfases van races goed te zien was, waarna hij simpelweg op de rechte stukken weer door iedereen voorbij gereden werd. Vettel bakt er helemaal niets van.

Tussen Ricciardo en Ocon is helemaal geen 'behoorlijk' gat. Komt puur door de laatste race in Mugello waar Ocon, buiten zijn schuld om, uitviel met een technisch defect en Ricciardo vierde werd. Als Ricciardo een technisch defect had gehad ipv Ocon, dan had Ocon nu voor Ricciardo gestaan in het kampioenschap.

Je kunt niet blind naar de ranglijst kijken en allerlei wilde conclusies trekken zonder mee te nemen wat er daadwerkelijk op de baan gebeurt is. Anders zou je ook tot de conclusie kunnen komen dat Sainz 'gedeclasseerd' wordt door Norris, wat niet het geval is.
Ben ik niet met je eens.
Ricc is echt wel een stuk beter dan Ocon.
In de Q staat het 9-1 voor Ricciardo.
En zijn gem. startpositie is dan ook bijna 2,5 plek beter dan Ocon.
Als telt niet in de sport, tot op heden finisht (als beide Renaults de finish halen) Ric. 5 van de 6 keer voor Ocon. En bij de laatste race die jij aanhaalt was dat ook weer het geval. Ocon had maar een paar rondjes gereden. Om hem dan maar 12 punten cadeau te geven om hem boven Ricciardo te krijgen slaat natuurlijk nergens op. Want voor aanvang van de race was het verschil tussen beide coureurrs al meer dan 10 punten. Ric. is al 3 keer 4e geworden en Ocon nooit beter dan 5e dit seizoen. Ik vind Ric. duidelijk de betere coureur van de 2.
pi_195279531
Renault was erg snel op Mugello. Ik ben ervan overtuigd dat Ocon ook als best of the rest had kunnen finishen als Ricciardo was uitgevallen ipv hem. Maar dat zullen we inderdaad nooit precies weten.

Ik zeg ook dat Ricciardo dit seizoen licht de overhand heeft maar ik zie hier continu termen als 'gedeclasseerd' en 'overklast' voorbij komen. Daar is geen enkele sprake van. Het snelheidsverschil is niet groot.

Albon, Vettel en Latifi worden overklast.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 27 september 2020 @ 08:35:48 #159
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_195279553
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 08:19 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Maar waarom is het wel puur Verstappen?
De auto is gebouwd voor Verstappen, dat kon je in de tijd dat Ric. z’n teamgenoot was na verloop van tijd ook merken. Na Monaco (2017?) kreeg de RB een flinke update maar die was toegespitst op de wensen van Verstappen. Het gaatje dat er al was tussen beide coureurs, werd alleen maar groter.
  zondag 27 september 2020 @ 08:41:26 #160
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_195279589
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 08:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Renault was erg snel op Mugello. Ik ben ervan overtuigd dat Ocon ook als best of the rest had kunnen finishen als Ricciardo was uitgevallen ipv hem. Maar dat zullen we inderdaad nooit precies weten.

Ik zeg ook dat Ricciardo dit seizoen licht de overhand heeft maar ik zie hier continu termen als 'gedeclasseerd' en 'overklast' voorbij komen. Daar is geen enkele sprake van. Het snelheidsverschil is niet groot.

Albon, Vettel en Latifi worden overklast.
Maar nu ga je in een race (Mugello) Ric. een DNF toedichten die hij niet had en Ocon een positie in de schoot werpen die hij nog nooit gehaald had.
Ook zonder de laatste race slaat de weegschaal behoorlijk door in het voordeel van Ricciardo. Er is een gat tussen beide heren en Ricciardo is in mijn optiek duidelijk de betere. Overklassen wil ik het niet noemen, maar een duidelijk verschil is er zeker.
pi_195279638
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 08:41 schreef tja77 het volgende:

[..]

Maar nu ga je in een race (Mugello) Ric. een DNF toedichten die hij niet had en Ocon een positie in de schoot werpen die hij nog nooit gehaald had.
Iemand stelde op basis van de ranglijst dat er een 'behoorlijk gat' tussen Ricciardo en Ocon zou bestaan terwijl de verklaring voor dat gat op de ranglijst een DNF van Ocon is in een race waarin hij goed had kunnen scoren. Dus dat probeerde ik uit te leggen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_195279731
quote:
“Pole position is hier niet echt de beste plek om te starten en je hebt dit jaar al kunnen zien dat onze auto’s voor meer slipstream zorgen dan in andere jaren”, legt Hamilton uit in de persconferentie na afloop van de kwalificatie. “Ik verwacht echt dat Verstappen of Bottas langs mij zullen vliegen op een moment tijdens de race”. De coureur van Mercedes verwacht dus veel nadeel te hebben aan zijn bandenstrategie.

Want Hamilton moet op de zachtste band starten, terwijl Valtteri Bottas en Max Verstappen beide op de mediums mogen beginnen. “Ik start zelf op de slechtste band om mee te starten, want het heeft de snelste degradatie. Het gaat dus enorm lastig worden”. De regerend wereldkampioen verwacht dus dat de race op zondag tussen Verstappen en Bottas zal gaan.

“Ik weet niet of de start op de zachtste band mij op een tweestopper zet, waarschijnlijk niet. Deze pitlane is enorm traag, dus ik moet waarschijnlijk goed om mijn banden gaan letten. Als deze twee mij inhalen, dan gaan ze ook uitlopen op mij. Dus we moeten goed gaan analyseren om te zien hoe ik moet gaan rijden om de voorste plek vast te houden”, besluit de Brit.
Kwalificeer dan op de hardere band; idioot.

Het is niet alsof dat voor Mercedes dan maar de vraag is of hij door Q2 komt met die betere band.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195279809
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 08:19 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Maar waarom is het wel puur Verstappen?
Je bracht de uitspraak dat Max het maximale uit de RB heeft gehaald in twijfel. Of het verschil met Albon nou puur genie van Max is of óók onkunde bij Albon doet er dan even niet toe. Zelfs een sub-par F1 coureur komt niet zomaar op 1,2 sec afstand. Dus als je in dit geval al niet meer kan stellen dat Max er het maximale uit heeft gehaald wanneer dan nog wel zeg.
pi_195279827
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 08:35 schreef tja77 het volgende:

[..]

De auto is gebouwd voor Verstappen, dat kon je in de tijd dat Ric. z’n teamgenoot was na verloop van tijd ook merken. Na Monaco (2017?) kreeg de RB een flinke update maar die was toegespitst op de wensen van Verstappen. Het gaatje dat er al was tussen beide coureurs, werd alleen maar groter.
Wat een onzin.
  zondag 27 september 2020 @ 09:10:33 #165
62913 Blik
The one and Only!
pi_195279828
quote:
82s.gif Op zondag 27 september 2020 09:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Kwalificeer dan op de hardere band; idioot.

Het is niet alsof dat voor Mercedes dan maar de vraag is of hij door Q2 komt met die betere band.
Hamilton heeft het iedere race weer over een lastige race en de forse concurrentie... leuke PR gimmick natuurlijk maar verder slaat het nergens op. Mercedes is weer .5-1 seconden sneller per rondje als de RBR. Dus wordt een makkelijke 1-2
pi_195279841
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:10 schreef Blik het volgende:

[..]

Hamilton heeft het iedere race weer over een lastige race en de forse concurrentie... leuke PR gimmick natuurlijk maar verder slaat het nergens op. Mercedes is weer .5-1 seconden sneller per rondje als de RBR. Dus wordt een makkelijke 1-2
Ik hoop dat Bottas eens zijn piemel uit zn broek haalt en zn ballen wil laten zien aan Lewis als hij hem inhaalt en dat ze dan allebei eraf tetsen.

:@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195279858
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 08:41 schreef tja77 het volgende:

[..]

Maar nu ga je in een race (Mugello) Ric. een DNF toedichten die hij niet had en Ocon een positie in de schoot werpen die hij nog nooit gehaald had.
Ook zonder de laatste race slaat de weegschaal behoorlijk door in het voordeel van Ricciardo. Er is een gat tussen beide heren en Ricciardo is in mijn optiek duidelijk de betere. Overklassen wil ik het niet noemen, maar een duidelijk verschil is er zeker.
En volgend jaar wordt Ocon afgedroogd door Alfons.

Daarna kan Ocon een goed stoeltje ook wel vergeten. Met zn grote bakkes. Pannenkoek.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 27 september 2020 @ 09:15:35 #168
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195279873
quote:
12s.gif Op zondag 27 september 2020 09:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik hoop dat Bottas eens zijn piemel uit zn broek haalt en zn ballen wil laten zien aan Lewis als hij hem inhaalt en dat ze dan allebei eraf tetsen.

:@
Leuke fantasie maar hij heeft geen ballen. Dus jammer.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_195279874
quote:
12s.gif Op zondag 27 september 2020 09:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik hoop dat Bottas eens zijn piemel uit zn broek haalt en zn ballen wil laten zien aan Lewis als hij hem inhaalt en dat ze dan allebei eraf tetsen.

:@
Bottas vraagt nog toestemming aan zowel Toto als Lewis of ie mag plassen joh.

Dat is wel een gebrek aan deze sport. Snelste team die expres voor een B-rijder kiest want beste recept voor succes als team. Maar dat betekent dan direct dat maar 1 kandidaat is voor de titel bij dominantie van de auto. Terwijl je in sport de beste tegen de beste wilt zien op het hoogste niveau. Ofwel Lewis vs Max in een Mercedes. Maar daar wordt dus stokje voor gestoken.
  zondag 27 september 2020 @ 09:18:20 #170
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195279907
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 08:22 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Hij geeft iig aan dat hij hetzelf niet weet:
https://m.gpupdate.net/nl(...)verschil-verstappen/

Als er auto problemen waren was dit wel gemeld.
Hij reed wel met een andere setup dan Verstappen. Met meer downforce, daar waar Verstappen op de zaterdag de setup had aangepast naar minder downforce. Daar kan ook een deel van het tijdsverschil in zitten.

https://racingnews365.nl/(...)der-downforce-dan-ik
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_195279950
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 09:18 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Hij reed wel met een andere setup dan Verstappen. Met meer downforce, daar waar Verstappen op de zaterdag de setup had aangepast naar minder downforce. Daar kan ook een deel van het tijdsverschil in zitten.

https://racingnews365.nl/(...)der-downforce-dan-ik
Het afstellen van je auto hoort in mijn ogen ook bij de kwaliteiten van een coureur.
pi_195279979
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 09:18 schreef Starflyer het volgende:
Daar kan ook een deel van het tijdsverschil in zitten.

Precies zoals je zegt. Een deel. Laat dat dan maximaal 0,7 seconden zijn. Wat mij al veel lijkt.
Dan nog heeft Max gewoon weer 0,5 te pakken op zn teamgenoot. Zoals hij eigenlijk altijd wel heeft.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195280210
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2020 09:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Precies zoals je zegt. Een deel. Laat dat dan maximaal 0,7 seconden zijn. Wat mij al veel lijkt.
Dan nog heeft Max gewoon weer 0,5 te pakken op zn teamgenoot. Zoals hij eigenlijk altijd wel heeft.
Was dat het verschil tussen Sainz en Verstappen?
pi_195280223
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 09:40 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Was dat je verschil tussen Sainz en Verstappen?
Nee tussen Max en Albon. Structureel een halve seconde. Iets meer zelfs.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 27 september 2020 @ 09:53:06 #175
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_195280390
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:10 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Weerleg het dan.
Een auto kan de ene coureur beter liggen dan de andere coureur. De ene coureur heeft andere voorkeuren wensen dan de andere coureur. Als jij denkt dat Albon net zoveel in de melk te brokkelen heeft als Verstappen, dan ben je erg naïef.
pi_195280407
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:09 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Je bracht de uitspraak dat Max het maximale uit de RB heeft gehaald in twijfel. Of het verschil met Albon nou puur genie van Max is of óók onkunde bij Albon doet er dan even niet toe. Zelfs een sub-par F1 coureur komt niet zomaar op 1,2 sec afstand. Dus als je in dit geval al niet meer kan stellen dat Max er het maximale uit heeft gehaald wanneer dan nog wel zeg.
Het ging mij om meer dan het maximale. Die overdrijving irriteerde mij.

Ik denk dat hij het maximale eruit heeft gehaald.
pi_195280414
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2020 09:41 schreef vosss het volgende:

[..]

Nee tussen Max en Albon. Structureel een halve seconde. Iets meer zelfs.
Ah zo. :)
pi_195280425
Ik had eigenlijk Alonso wel naast Verstappen willen zien.
pi_195280431
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 09:53 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Het ging mij om meer dan het maximale. Die overdrijving irriteerde mij.

Ik denk dat hij het maximale eruit heeft gehaald.
Er is volgens mij ook geen overtreffende trap van het maximale toch? Of is dat dat maximalerder of wat? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195280439
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 09:22 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Het afstellen van je auto hoort in mijn ogen ook bij de kwaliteiten van een coureur.
het afstellen opzich niet vind ik, dat kan prima een engineer over meedenken. Het omgaan met andere afstelling zodat je sneller bent kenmerrkt dan wel weer een goede coureur ten opzichte van een matige :P
hardcoholic
pi_195280458
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 09:55 schreef potjecreme het volgende:
Ik had eigenlijk Alonso Hamilton wel naast Verstappen willen zien.
Fixed :+
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_195280486
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:56 schreef Ferdii het volgende:

[..]

het afstellen opzich niet vind ik, dat kan prima een engineer over meedenken. Het omgaan met andere afstelling zodat je sneller bent kenmerrkt dan wel weer een goede coureur ten opzichte van een matige :P
Ik neem aan dat je zelf wel snapt dat ze niet zelf met een steeksleutel aan de gang gaan.

Maar voor afstellen heb je feedback nodig. Daar in kun je als coureur echt wel verschil maken.
pi_195280515
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 09:58 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je zelf wel snapt dat ze niet zelf met een steeksleutel aan de gang gaan.

Maar voor afstellen heb je feedback nodig. Daar in kun je als coureur echt wel verschil maken.
feedback gaat met name over persoonlijke voorrkeuren, balans ed kan een hele hoop uit data gehaald worden, waarbij de engineer adviezen kan geven
hardcoholic
  zondag 27 september 2020 @ 10:01:12 #184
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195280529
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 09:55 schreef potjecreme het volgende:
Ik had eigenlijk Alonso wel naast Verstappen willen zien.
Ik niet.
Ik hoop dat die zak hooi zo snel mogelijk weer uit de F1 verdwenen is :W
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_195280536
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:01 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ik niet.
Ik hoop dat die zak hooi zo snel mogelijk weer uit de F1 verdwenen is :W
Ziedend!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195280549
quote:
11s.gif Op zondag 27 september 2020 10:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Ziedend!!
Nee, viesmad :{w
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_195280561
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Nee, viesmad :{w
Ook dat ja. Goedemorgen :*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195280592
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:00 schreef Ferdii het volgende:

[..]

feedback gaat met name over persoonlijke voorrkeuren, balans ed kan een hele hoop uit data gehaald worden, waarbij de engineer adviezen kan geven
Als ze alleen op data afgaan hadden beide coureurs wel de zelfde afstelling. Als Verstappen zegt dat hij voor meer of minder vleugel wil, dan krijgt hij dat. En natuurlijk gaat dat in overleg met je engineer, maar je hebt coureurs die elk verschil merken en coureurs die niet eens weten dat ze lekker band hebben.
  zondag 27 september 2020 @ 10:05:32 #189
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_195280599
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:00 schreef Ferdii het volgende:

[..]

feedback gaat met name over persoonlijke voorrkeuren, balans ed kan een hele hoop uit data gehaald worden, waarbij de engineer adviezen kan geven
Het gaat niet alleen om de afstelling van de auto, maar vooral om de ontwikkeling van de auto. Het opbouwen van chassis, ophanging, rake enz. gaat ook in samenspraak met de coureur. En ja, daarin heeft Max meer in te brengen dan Albon.
  zondag 27 september 2020 @ 10:11:03 #190
80382 manny
30 is best veel
pi_195280692
Ok Max. No fancy stuff bij de start. Hou de handel heel.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_195280780
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 10:05 schreef BroesWillems het volgende:
maar je hebt coureurs die elk verschil merken en coureurs die niet eens weten dat ze lekker band hebben.
Vond met Jos toen mooi toen hij die LMP2 Porsche voor het eerst reed als test voordat ze meededen aan het WEC samen met van Merkensteijn.

Toen hadden de monteurs van Porsche expres 5 dingen niet optimaal afgesteld, zodat de coureurs rustig konden wennen aan de auto.

Jos reed 3 rondjes, kwam binnen en zei dit dat zo en zo moet aangepast worden. En dat bleken dus precies die 5 punten te zijn.

_O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 27 september 2020 @ 10:15:18 #192
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195280797
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2020 10:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Vond met Jos toen mooi toen hij die LMP2 Porsche voor het eerst reed als test voordat ze meededen aan het WEC samen met van Merkensteijn.

Toen hadden de monteurs van Porsche expres 5 dingen niet optimaal afgesteld, zodat de coureurs rustig konden wennen aan de auto.

Jos reed 3 rondjes, kwam binnen en zei dit dat zo en zo moet aangepast worden. En dat bleken dus precies die 5 punten te zijn.

_O_
Jos had een erg goed wagengevoel en was goed in de regen idd.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_195280829
Beste klapper in de F2 weer :X
  zondag 27 september 2020 @ 10:22:28 #194
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_195280934
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2020 10:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Vond met Jos toen mooi toen hij die LMP2 Porsche voor het eerst reed als test voordat ze meededen aan het WEC samen met van Merkensteijn.

Toen hadden de monteurs van Porsche expres 5 dingen niet optimaal afgesteld, zodat de coureurs rustig konden wennen aan de auto.

Jos reed 3 rondjes, kwam binnen en zei dit dat zo en zo moet aangepast worden. En dat bleken dus precies die 5 punten te zijn.

_O_
Z’n losse handjes en opvliegerige gedrag buiten beschouwing latende, maar Jos is/was wel een baasje hoor. Heeft ook veel kennis overgedragen op zoonlief. En ontiegelijk veel tijd en energie in de carriere van Max gestoken.
pi_195281041
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 10:22 schreef tja77 het volgende:

[..]

Z’n losse handjes en opvliegerige gedrag buiten beschouwing latende, maar Jos is/was wel een baasje hoor. Heeft ook veel kennis overgedragen op zoonlief. En ontiegelijk veel tijd en energie in de carriere van Max gestoken.
Dat betaalt zich nu uit
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_195281081
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 10:22 schreef tja77 het volgende:

[..]

Z’n losse handjes en opvliegerige gedrag buiten beschouwing latende, maar Jos is/was wel een baasje hoor. Heeft ook veel kennis overgedragen op zoonlief. En ontiegelijk veel tijd en energie in de carriere van Max gestoken.
Zeker. Overwinning in Spanje toen met Jos erbij was voor mij het sportmoment van het jaar. Zo trots als een pauw als Jos was. En terecht. _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195281091
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 10:05 schreef tja77 het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om de afstelling van de auto, maar vooral om de ontwikkeling van de auto. Het opbouwen van chassis, ophanging, rake enz. gaat ook in samenspraak met de coureur. En ja, daarin heeft Max meer in te brengen dan Albon.
Daarom spreekt het ook niet in het voordeel van Vettel dat hij in jaar zes van zijn dienstverband bij Ferrari een auto heeft waar hij niet mee overweg kan.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 27 september 2020 @ 10:33:33 #198
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195281132
twitter
pi_195281142
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:16 schreef Mothzor het volgende:
Beste klapper in de F2 weer :X
Poh wat een klap. F2 race wordt niet eens meer hervat zo erg zijn de barriers beschadigd.
  zondag 27 september 2020 @ 10:34:26 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195281154
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Daarom spreekt het ook niet in het voordeel van Vettel dat hij in jaar zes van zijn dienstverband bij Ferrari een auto heeft waar hij niet mee overweg kan.
ook daar zie je wel het verschil tussen Kimi als teammaat of Leclerc
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')