Dat er sprake is van incompetentie bestrijd ik niet, maar jij brengt het alsof er sprake is van opzettelijk hogere dodenaantallen voorschotelen. Dat is gewoon een rare complottheorie.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ten eerste moet je al niet beginnen met dit soort desinformatie verspreiden. Als een of andere internetgebruiker het kan uitzoeken dan kunnen media dat ook.
Exact. Dat het niet werkt is dus onzin.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In maart werkte het omdat alles gesloten was, er waren nauwelijks nog verplaatsingen.
Maar we kunnen toch niet voor altijd thuisblijven?quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:38 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Exact. Dat het niet werkt is dus onzin.
Wie heeft het over 'voor altijd'?quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar we kunnen toch niet voor altijd thuisblijven?
Maar de schuldige is volkomen duidelijk. Wij. (wij als in alle mensen).quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:37 schreef galantis het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat er meer acceptatie mag wezen voor de huidige oplopende cijfers. Niet dat we ons erbij neerleggen. Maar ook niet continu dat gewijs met die vinger, zoekend naar een schuldige.
Jaartje of 1-2, totdat iedereen gevaccineeerd is. Valt mee toch, 0 gevolgen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Wie heeft het over 'voor altijd'?
We leven nu al meer dan een half jaar in een dystopische samenleving.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Wie heeft het over 'voor altijd'?
Overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We leven nu al meer dan een half jaar in een dystopische samenleving.
https://www.dagelijksesta(...)len-een-lijn-volgen/quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:38 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat er sprake is van incompetentie bestrijd ik niet, maar jij brengt het alsof er sprake is van opzettelijk hogere dodenaantallen voorschotelen. Dat is gewoon een rare complottheorie.
Prima. Maar ga jij maar door met krampachtig doen.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij verwacht een “Famke Louisetje” van een gerenomeerd dagblad?quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
https://www.dagelijksesta(...)len-een-lijn-volgen/
Tel daarbij op dat de meeste media tegenwoordig eerst kant kiezen en pas van daaruit hun lezers/kijkers 'informeren'. Dan vallen de foutjes doorgaans naar dezelfde kant uit.
Ik denk dat er scenario's bij dit virus of andere virussen mogelijk zijn waarbij je de R niet onder de 1 krijgt, hoe zwaar je ook gaat optreden of weet ik veel wat.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar de schuldige is volkomen duidelijk. Wij. (wij als in alle mensen).
Dat impliceert niet dat er straf moet komen of dat we veroordeeld moeten worden, het is gewoon een feit.
Ik dacht eerst dat dit sarcastisch was en wilde je een like geven. Maar toen zag ik je pohi en vrees dat je serieus bent.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volstrekte nonsens. Er zijn hier amper maatregelen geweest vergeleken met de rest vd wereld, en in het bijzonder de rest van Europa. En die beperkte maatregelen zijn sinds juni fors versoepeld.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus we nemen aan dat deze virus nu in Nederland onder ons is?quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is al vastgesteld in de VS hoewel de kwalificatie dodelijker een verzinsel is van de Telegraaf. Onderzoekers in de VS hebben al een onderzoek daarover geplubiceerd.
https://arstechnica.com/s(...)spread-more-readily/
Oh, ik stelde mij dat altijd voor als een variant op Fallout 4, de hond heb ik al.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Covid-19? Lijkt me wel he?quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:54 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dus we nemen aan dat deze virus nu in Nederland onder ons is?
Voor jouw wel. Als je bedrijf naar de knoppen ziet gaan, je baan verliest en 0 perspectief krijgt over hoe het in de toekomst gaat is het behoorlijk dystopisch.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:52 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit sarcastisch was en wilde je een like geven. Maar toen zag ik je pohi en vrees dat je serieus bent.
De tering man.Fucking aansteller
![]()
Ik kan nog bijna alles doen wat ik voorheen ook deed, dat bepaalde massabijeenkomsten nu eventjes niet kunnen betekent natuurlijk nog niet dat we in een dystopische samenleving leven.Damn, helemaal loco.
Nee, dat is een te grote aanname. Wel mogelijk omdat de grootste strain in de VS van origine Europees is. Maar dit onderzoek omvat alleen de VS en in de VS zijn er natuurlijk veel meer infecties dan in Europa dus het kan best zo zijn dat de mutatie beperkt is tot de VS.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:54 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dus we nemen aan dat deze virus nu in Nederland onder ons is?
Ja dat klopt, maar hij is al gemuteerd naar een besmettelijkere variant!quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Covid-19? Lijkt me wel he?
Nee, de mutatie van Covid waar in dat onderzoek van gesproken word.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Covid-19? Lijkt me wel he?
Dan is het vervelend, maar nog niet dystopisch natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:57 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De maakbare samenleving, zo moeilij om toe te zien dat het virus er 0 boodschap aan heeft. De besmettingen lopen door want de meeste mensen hebben nauwelijks of zwakke klachten
[..]
Voor jouw wel. Als je bedrijf naar de knoppen ziet gaan, je baan verliest en 0 perspectief krijgt over hoe het in de toekomst gaat is het behoorlijk dystopisch.
.
Solidariteit 1 kant op bedoel je. Beetje bejaarden en zwakkeren beschermen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:36 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat doet het wel, dat hebben we in maart gezien. Maar te veel mensen kiezen ervoor om zich onverantwoordelijk te gedragen, omdat ze denken dat het virus hun niet kan raken. Nou klopt dat sowieso al niet, maar het laat ook maar weer eens zien dat solidariteit een vies woord geworden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |