abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 september 2020 @ 17:03:01 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195269693
Kree, zoek dat contract eerst eens op.
The love you take is equal to the love you make.
pi_195269713
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:03 schreef Lienekien het volgende:
Kree, zoek dat contract eerst eens op.
Heb ik wel digitaal ook en moet dat eigenlijk ff posten hier. Maar momet ff namen wegstrepen enzo dan.
Do what you love, love what you do!
pi_195269724
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:00 schreef kree het volgende:

[..]

Geen flauw idee dus. Volgens mijh loopt ie gewoon nog door er staat nl geen eind datum in ofzo. Wel sdat het jaar contract idee was. Dus per jaar verlengd wss zonder dat er ooit over gepraat is. Maar nieuwe verhuurders denken dat ze alles aan kunnen passen enzo. En volgens mij heb ik gewoon nog recht als huurder. Contract of niet.
Een idee van een jaarcontract maar geen einddatum? Het wordt er niet duidelijker op. :')
Zet je contract anders even in een spoiler in dit topic nadat je het geanonimiseerd hebt. Zal waarschijnlijk een hoop verduidelijken.
pi_195269726
quote:
80s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:33 schreef F.Sinatra het volgende:
Je hebt in de geschetste situatie gelijk.
Dat krijg je ook te horen van een rechter.
Neem je je gelijk en blijf je er zitten is de vraag wat je woongenot dan nog gaat zijn.
Dat laatste hebben de buren ook gewoon (letterlijk) duidelijk gemaakt aan hem. Dus dan is inderdaad de vraag wat je gelijk halen nog waard is, ook gezien de strapatsen die hij al met verhuurders heeft uitgehaald.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_195269752
Ik neem aan dat jij daar ook je eigen post krijgt? En je staat daar ook al die tijd al ingeschreven?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_195269760
Kan je niet ergens anti-kraak huren in Katwijk en omstreken kree? Of ben je überhaupt wel gebonden aan Katwijk?
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_195269761
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:04 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Een idee van een jaarcontract maar geen einddatum? Het wordt er niet duidelijker op. :')
Zet je contract anders even in een spoiler in dit topic nadat je het geanonimiseerd hebt. Zal waarschijnlijk een hoop verduidelijken.
Nee haha het is natuurlijk ook totaal niet duidelijk anders had ik niet hoeven vragen hier. Er is 1x een contract getekend 8 jaar terug. En daarna eentje op verzoek voor overdracht borg. En van nieuwe verhuurders heb ik nog niks nu
pi_195269766
Fuck it ik snap er ook geen reet meer van.
pi_195269798
Het is dat het voor nu beste optie is. Maar zal de dag prijzen dat ik hier weg ben en geen last meer heb van particuliere verhuurders die je een poot uit draaien
pi_195269800
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:04 schreef kree het volgende:

[..]

Heb ik wel digitaal ook en moet dat eigenlijk ff posten hier. Maar momet ff namen wegstrepen enzo dan.
Ga dat eens eerst doen, ipv hier te blijven reageren ;)
pi_195269839
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:09 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Ga dat eens eerst doen, ipv hier te blijven reageren ;)
Owg ik zal hem wel ff digitaal voor jullie maken. Wie weet krijg ik nog wat handige tips voor de nieuwe komt :)
pi_195269849
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:06 schreef kree het volgende:

[..]

Nee haha het is natuurlijk ook totaal niet duidelijk anders had ik niet hoeven vragen hier. Er is 1x een contract getekend 8 jaar terug. En daarna eentje op verzoek voor overdracht borg. En van nieuwe verhuurders heb ik nog niks nu
Als er alleen 8 jaar geleden een huurcontract getekend is en daarna niets meer, dan is dat contract leidend. Een verzoek tot overdracht van borg staat daar los van.
Oke. Dat is nu duidelijk.

Dat contract van acht jaar geleden. Was dat een contract voor een bepaalde tijd, of voor een onbepaalde tijd?

Maar met de informatie die ik nu van je heb lijkt het er op dat je redelijk safe zit. Zolang je maar geen nieuwe contracten gaat tekenen.
pi_195269889
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:11 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Als er alleen 8 jaar geleden een huurcontract getekend is en daarna niets meer, dan is dat contract leidend. Een verzoek tot overdracht van borg staat daar los van.
Oke. Dat is nu duidelijk.

Dat contract van acht jaar geleden. Was dat een contract voor een bepaalde tijd, of voor een onbepaalde tijd?

Maar met de informatie die ik nu van je heb lijkt het er op dat je redelijk safe zit. Zolang je maar geen nieuwe contracten gaat tekenen.
Nou dat dacht ik dus ook. Maar kunnen ze zo nieuw contract maken waarin staat per 3 maanden enzo.??? Volgens mij niet. En vorige had 2 mnd opzeg termijn wat ook volgens mij al niet eens kan. Dikke twijfels erover het oude contract die 8 jaar loopt zonder probleem En de nieuwe die ik nog moet krijgen.
pi_195269920
Hmmm geen handtekening van mij ff nog. Maar ok snap dit is onduidelijk. Ga vanavond ff oude countract opzoeken en doorstrepen aan namen. Maar mss snapt iemand het dan.
pi_195269930
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:13 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dat dacht ik dus ook. Maar kunnen ze zo nieuw contract maken waarin staat per 3 maanden enzo.??? Volgens mij niet. En vorige had 2 mnd opzeg termijn wat ook volgens mij al niet eens kan. Dikke twijfels erover het oude contract die 8 jaar loopt zonder probleem En de nieuwe die ik nog moet krijgen.
Er MOET geen nieuwe overeenkomst komen. Zij willen dat, omdat ze je eruit willen werken. Maar er is geen enkele reden voor een nieuw contract, uitgaande van jouw woorden dat er een geldig getekend contract ligt van 8 jaar geleden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195269947
quote:
84s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:15 schreef kree het volgende:
Hmmm geen handtekening van mij ff nog. Maar ok snap dit is onduidelijk. Ga vanavond ff oude countract opzoeken en doorstrepen aan namen. Maar mss snapt iemand het dan.
Doe dat doorstrepen niet op het papieren contract dat je hebt. Doe dat doorstrepen digitaal!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195269974
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er MOET geen nieuwe overeenkomst komen. Zij willen dat, omdat ze je eruit willen werken. Maar er is geen enkele reden voor een nieuw contract, uitgaande van jouw woorden dat er een geldig getekend contract ligt van 8 jaar geleden.
Ja zoiets he. Maarja ze lullen mij zo weg omdat ik niet gelijk alles weet qua werk en recht. Dus goed ben niet op mijn achterhoofd gevallen ook natuurlijk. Dus in feite als ik gewoon niks doe en niks teken ben ik wss het beste af Hahaha
pi_195269990
quote:

[..]

Ze kunnen zoveel nieuwe contracten maken als ze willen, maar die betekenen niks als jij je handtekening er niet onder zet.

En welk contract bedoel je met 'vorige contract'?
pi_195269991
quote:

[..]

Ze kunnen elk contract opstellen dat ze willen.
Maaaarrrr... zodra ze daar 1. niet de wet mee overtreden, of 2. Jij niks tekent, hebben zij in principe geen poot om op te staan.

Maar om echt een goed advies te kunnen geven is het dus nodig te weten wat er in het huidig geldende contract staat.
pi_195269994
Denk beste plan ff iig.
pi_195270005
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Doe dat doorstrepen niet op het papieren contract dat je hebt. Doe dat doorstrepen digitaal!
@kree dit is ook een advies dat je niet in de wind moet slaan.
pi_195270066
Tja moet ff jhet oude contract laten zien denk. En nu is er daar nooit een probleem mee geweest met verhuurders ook niet Tis klein beetje qua huur omhoog gegaan. Maargoed is ook euro of 50 max. Allemaal ok mee want all incl

Nu met nieuwe Ok energie appart wat dus een verkapte huurverhoging is. Nu zal het meevallen met 2 spaarlampen een tv en boieler en koelkast. Maar nog gaat zo weer 10% verder he En dat is flink. Laat staan nog met 3 maanden Dus oftewel zeggen ze 2 maanden en ben je hier pleite en moet je wat anders hebben..... wtff Volgens mij werkt het zo niet helemaal.
pi_195270092
Volgens mij als je daar al 8 jaar zonder veel gezeik huurt maakt het niet eens zo heel veel meer uit wat er in het contract staat. Ik dacht dat zelfs die opzegtermijn van een paar maanden in zo'n geval niet afdwingbaar is. Kan iemand met verstand van zaken hier iets over zeggen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2020 17:26:55 ]
pi_195270154
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:26 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Volgens mij als je daar al 8 jaar zonder veel gezeik huurt maakt het niet eens zo heel veel meer uit wat er in het contract staat. Ik dacht dat zelfs die opzegtermijn van een paar maanden in zo'n geval niet afdwingbaar is. Kan iemand met verstand van zaken hier iets over zeggen?
Klopt Maar het is dus nogal onduidelijk he over wat precies nu de regels zijn.

Kijk er is nooit drama geweest altijd netjes de huur etc. Dus dat is het punt niet punt is wel kunnen hun zo zeggemn opzechtermijn 3 maanden. Het lijkt er namelijk op van wel. Maar volgens oude regels mag dat totaal niuet en huurders bescherming. En nu de vraag moet ik een nieuw contract wel tekenen enzo. Als ik die krijg. Want nog niet binnen he maar komt volgende maand. Zit daar hard ff over te twijfelen al.
  zaterdag 26 september 2020 @ 17:32:39 #150
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195270188
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:29 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt Maar het is dus nogal onduidelijk he over wat precies nu de regels zijn.

Kijk er is nooit drama geweest altijd netjes de huur etc. Dus dat is het punt niet punt is wel kunnen hun zo zeggemn opzechtermijn 3 maanden. Het lijkt er namelijk op van wel. Maar volgens oude regels mag dat totaal niuet en huurders bescherming. En nu de vraag moet ik een nieuw contract wel tekenen enzo. Als ik die krijg. Want nog niet binnen he maar komt volgende maand. Zit daar hard ff over te twijfelen al.
Je hebt huurbescherming. Zo simpel is het.

En je tekent geen nieuw contract.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')