abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195265935
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 12:54 schreef Lariekoek het volgende:
Verhuurders hebben het waarschijnlijk dringend nodig voor eigen gebruik.

Begin maar alvast met wat anders te zoeken...
Ja nou is het plan ook wel. Alleen ff met geld niet handige optie. Maar dsat is wel het idee idd
Do what you love, love what you do!
pi_195266004
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 12:54 schreef Lariekoek het volgende:
Verhuurders hebben het waarschijnlijk dringend nodig voor eigen gebruik.

Begin maar alvast met wat anders te zoeken...
Ook voor dringend eigen gebruik kun je een huurder er niet binnen 3 maanden uitzetten of hem dwingen een nieuwe contract te tekenen.
Bovendien zijn het nieuwe eigenaren en volgens mij geldt voor dringend eigen gebruik sinds kort dat eigenaren er minstens 2 jaar moeten wonen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195266005
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 12:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, je hebt een huurcontract. Dan kun je dus blijven wonen.
Technisch klopt dat ja. Maar als verhuurders hem per se weg willen hebben (en dat hebben ze al aangegeven), dan krijgen ze hem natuurlijk wel weg (en ook daar hebben ze al mee gedreigd). En erg vreemd is dat allemaal niet natuurlijk.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_195266035
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ook voor dringend eigen gebruik kun je een huurder er niet binnen 3 maanden uitzetten of hem dwingen een nieuwe contract te tekenen.
Bovendien zijn het nieuwe eigenaren en volgens mij geldt voor dringend eigen gebruik sinds kort dat eigenaren er minstens 2 jaar moeten wonen.
Nou kijk is beetje lastige. Volgens mij gaat gewoon oude contract nl nog door. En nu is er hier geen drama ofzo hoor. Maar ik ben beetje bang iets nieuws te tekenen wat mij in het nadeel gaat brengen.
Do what you love, love what you do!
pi_195266049
Ze zeggen wel is einde contract pver een maand. Maar for shure volgens mij mag dat echt niet zo
Do what you love, love what you do!
pi_195266071
Nieuwe eigenaar: huurcontract loopt door
Ook een nieuwe verhuurder moet de huur opzeggen als hij de huur wil beëindigen. Het huurcontract eindigt namelijk niet als de woning wordt verkocht. De nieuwe eigenaar zet het bestaande huurcontract voort. Als hij het huurcontract wil beëindigen is hij gebonden aan wettelijke regels voor opzegging.

Wil de nieuwe eigenaar de woning zelf gebruiken (dringend eigen gebruik), dan kan hij de huur niet meteen opzeggen. Dit kan pas 3 jaar nadat hij de huurder schriftelijk gemeld heeft dat hij de nieuwe eigenaar is.


Bron
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 26 september 2020 @ 13:08:04 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195266078
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:04 schreef kree het volgende:

[..]

Nou kijk is beetje lastige. Volgens mij gaat gewoon oude contract nl nog door. En nu is er hier geen drama ofzo hoor. Maar ik ben beetje bang iets nieuws te tekenen wat mij in het nadeel gaat brengen.
Je gaat dus niks nieuws tekenen, laat dat duidelijk zijn.

Ik vermoed wel dat ze dit willen om je eruit te krijgen. Dus de kans is aanwezig dat ze een andere manier gaan zoeken om dat voor elkaar te krijgen. Maar hier hoef je niet aan mee te werken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_195266093
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:06 schreef kree het volgende:
Ze zeggen wel is einde contract pver een maand. Maar for shure volgens mij mag dat echt niet zo
Gooi anders je huidige contract hier in een spoiler, met de namen en adressen zwart gemaakt.
  zaterdag 26 september 2020 @ 13:08:54 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195266096
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:06 schreef kree het volgende:
Ze zeggen wel is einde contract pver een maand. Maar for shure volgens mij mag dat echt niet zo
Waar baseren ze dat op, dat dit contract zou aflopen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_195266132
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Nieuwe eigenaar: huurcontract loopt door
Ook een nieuwe verhuurder moet de huur opzeggen als hij de huur wil beëindigen. Het huurcontract eindigt namelijk niet als de woning wordt verkocht. De nieuwe eigenaar zet het bestaande huurcontract voort. Als hij het huurcontract wil beëindigen is hij gebonden aan wettelijke regels voor opzegging.

Wil de nieuwe eigenaar de woning zelf gebruiken (dringend eigen gebruik), dan kan hij de huur niet meteen opzeggen. Dit kan pas 3 jaar nadat hij de huurder schriftelijk gemeld heeft dat hij de nieuwe eigenaar is.


Bron
Ok nou is het zo dat ik dacht ook. Maar het laatste is niet van toepassing hier. Ze willen wel dikke huur verhoging. En dat mag ook volgens mij al weer niet
Do what you love, love what you do!
pi_195266152
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je gaat dus niks nieuws tekenen, laat dat duidelijk zijn.

Ik vermoed wel dat ze dit willen om je eruit te krijgen. Dus de kans is aanwezig dat ze een andere manier gaan zoeken om dat voor elkaar te krijgen. Maar hier hoef je niet aan mee te werken.
Nouja thanks Maar is ook wel waarom ik het vraag he. Want ok kan heel goede elektro monteur zijn Maar hier weet ik dus geen reet van. Maar ok iig genoeg om er al twijfels bij te hebben.
Do what you love, love what you do!
pi_195266176
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 12:07 schreef Fok-it het volgende:
Lijkt me dat nieuwe verhuurders ook nieuwe eisen mogen stellen
Nee dat mogen ze niet. Koop breekt geen huur.
pi_195266210
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:06 schreef kree het volgende:
Ze zeggen wel is einde contract pver een maand. Maar for shure volgens mij mag dat echt niet zo
Misschien heeft de makelaar ze wel op het verkeerde been gezet met kopen waardoor ze dat nu denken. Uitgangspunt is gewoon je huurcontract voor onbepaalde tijd.

Zo lang jij niks tekent is dat het geldige contract en is er geen 'nieuw' contract.
pi_195266211
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee dat mogen ze niet. Koop breekt geen huur.
A;s huurder heb je best veel rechten. Wat ze allemaal zijn is vraag 2 En boeit me niet want ik hou liever de lieve vrede. Maargoed ok nog niet nodig Maar ik ga alvast in verzekerijng toestand enzo voor de zekerheid
Do what you love, love what you do!
pi_195266226
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:12 schreef kree het volgende:

[..]

Ok nou is het zo dat ik dacht ook. Maar het laatste is niet van toepassing hier. Ze willen wel dikke huur verhoging. En dat mag ook volgens mij al weer niet
Huurverhoging conform contract. Ze mogen wel een poging doen tot marktconforme herziening, maar daar zitten nog wel wat haken en ogen aan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195266260
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Huurverhoging conform contract. Ze mogen wel een poging doen tot marktconforme herziening, maar daar zitten nog wel wat haken en ogen aan.
Er is nooit wat afgesproken bij mij....? Wel verhoogt trouwens vn 350 naar 460 En is in 8 jaar
Do what you love, love what you do!
pi_195266261
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:18 schreef kree het volgende:

[..]

A;s huurder heb je best veel rechten. Wat ze allemaal zijn is vraag 2 En boeit me niet want ik hou liever de lieve vrede. Maargoed ok nog niet nodig Maar ik ga alvast in verzekerijng toestand enzo voor de zekerheid
Het lijkt me een goed idee om rustig op zoek te gaan naar een nieuw optrekje, want het woont waarschijnlijk niet aangenaam op het erf van mensen die je liever kwijt dan rijk zijn en dat zorgt voor onnodige stress.

Maar totdat je een definitief contract hebt voor een ander huurhuis, moet je bij je huidige verhuurder niks tekenen om je huidige onderkomen te behouden, want anders loop je inderdaad risico dakloos te raken.

Stond je voor sociale huur nog ergens ingeschreven?
pi_195266291
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:23 schreef Chia het volgende:

[..]

Het lijkt me een goed idee om rustig op zoek te gaan naar een nieuw optrekje, want het woont waarschijnlijk niet aangenaam op het erf van mensen die je liever kwijt dan rijk zijn en dat zorgt voor onnodige stress.

Maar totdat je een definitief contract hebt voor een ander huurhuis, moet je bij je huidige verhuurder niks tekenen om je huidige onderkomen te behouden, want anders loop je inderdaad risico dakloos te raken.

Stond je voor sociale huur nog ergens ingeschreven?
Eens Contract moet ik nog krijgen he. Althans de nieuwe. Maar voor de rest idd rustig aan doen.
Do what you love, love what you do!
pi_195266466
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 12:27 schreef kree het volgende:

[..]

Mou kijk heb rechtsbijstand gebeld eerst en die zeggen kan never nooit niet je eruit zetten Ja na 3 jaar ofzo. Maar ik lees toch wat anders als ik zelf zoek.
Waar? op facebook?

Rechtbijstand geeft aan dat niet kan, die hebben mensen die zich erin verdiept hebben.

"Dringend eigen gebruik" mag pas 3 jaar nadat nieuwe eigenaar, schriftelijk aangegeven heeft nieuwe eigenaar is.
Met opzeg termijn is dat dus 3jaar en 3 maanden.
En dan nog moet rechter erin meegaan.


Het is geheel afhankelijk welke argumenten verhuurder heeft.

Je hebt nu contract voor onbepaalde tijd, van voor 2016, dus sta je sterker, als jij nieuw contract tekent sta je er gelijk stuk minder rooskleurig voor.

Ze mogen je een nieuw huur contract aanbieden maar die moet redelijk zijn.

zorg dat je rechtsbijstand op orde is dan kan je profesionele hulp krijgen mocht het fout lopen.

Linkje:
https://www.rijksoverheid(...)uurcontract-opzeggen

[ Bericht 8% gewijzigd door spoorrails op 26-09-2020 13:43:33 (Linkje erbij) ]
pi_195266507
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:41 schreef spoorrails het volgende:

[..]

Waar? op facebook?

Rechtbijstand geeft aan dat niet kan, die hebben mensen die zich erin verdiept hebben.

"Dringend eigen gebruik" mag pas 3 jaar nadat nieuwe eigenaar, schriftelijk aangegeven heeft nieuwe eigenaar is.
Met opzeg termijn is dat dus 3jaar en 3 maanden.
En dan nog moet rechter erin meegaan.

Het is geheel afhankelijk welke argumenten verhuurder heeft.

Je hebt nu contract voor onbepaalde tijd, van voor 2016, dus sta je sterker, als jij nieuw contract tekent sta je er gelijk stuk minder rooskleurig voor.

Ze mogen je een nieuw huur contract aanbieden maar die moet redelijk zijn.

zorg dat je rechtsbijstand op orde is dan kan je profesionele hulp krijgen mocht het fout lopen.

Linkje:
https://www.rijksoverheid(...)uurcontract-opzeggen
Rechtsbijstand geefde jhet aan ja... maar is teleofon pipo die zijn scriopt afwerkte voor telefoon.

Toen ik daarna toch zef ff ging zoeken kwam ik heel wat anders tegen.
Do what you love, love what you do!
pi_195266537
Weet het dus nog niet nu. Naja.
Do what you love, love what you do!
pi_195266600
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:44 schreef kree het volgende:

[..]

Rechtsbijstand geefde jhet aan ja... maar is teleofon pipo die zijn scriopt afwerkte voor telefoon.

Toen ik daarna toch zef ff ging zoeken kwam ik heel wat anders tegen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:46 schreef kree het volgende:
Weet het dus nog niet nu. Naja.
Als je rechtsbijstand niet vertrouwt en de antwoorden hier van een heleboel mensen die allemaal hetzelfde zeggen, dan weet je dus nog niets.

Op deze manier ben je niet te helpen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195266603
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:44 schreef kree het volgende:

[..]

Rechtsbijstand geefde jhet aan ja... maar is teleofon pipo die zijn scriopt afwerkte voor telefoon.

Toen ik daarna toch zef ff ging zoeken kwam ik heel wat anders tegen.
Wat is jouw bron? Hoe betrouwbaar is dat?
pi_195266630
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:52 schreef spoorrails het volgende:

[..]

Wat is jouw bron? Hoe betrouwbaar is dat?
Mijn bron is gewoon verzekering Indeed in dit geval. En voor de rest is het vragen
Do what you love, love what you do!
pi_195266656
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:55 schreef kree het volgende:

[..]

Mijn bron is gewoon verzekering Indeed in dit geval. En voor de rest is het vragen
De verzekering zegt dat het niet kan wat ze willen. Dus weet je genoeg, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195266705
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De verzekering zegt dat het niet kan wat ze willen. Dus weet je genoeg, toch?
Jawel we gaan alweer redelijk off-topic Dus zal me maar inhouden. Maar mij ga je echt niet zo snel oplichten. Testerker nog ga erop ijn alsof ik een nono ben en ga ze zelf oplichten gewoon. Ha
Do what you love, love what you do!
  Moderator zaterdag 26 september 2020 @ 14:01:38 #77
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195266732
Goed. Niet doordraven Kree. Daarmee ga je het niet winnen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_195266772
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:01 schreef Rene het volgende:
Goed. Niet doordraven Kree. Daarmee ga je het niet winnen.
Ach gaat mij niet om winnen hoor.:) Maar om ff wart persoonlijke verhaaltjes te vertellen enzo ;)
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 26 september 2020 @ 14:33:23 #79
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_195267179
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 12:28 schreef kree het volgende:

[..]

Nou rechtsbijstand heb ik wel. Dus die kan ik bellen en vragen. Lol echt ook half jaar geleden afgesloten omdat ik al problemen zag komen zo. Naja Ok nog geen ruzie hier hoor. Maar ok jongens wil niet onder een brug slapen
Mooi. Klaar.

Flikker alles wat ze je toesturen naar die rechtsbijstand, en verwijs ze ernaar als ze wat van je willen.

Je veder als goed huurder gedragen, betalen en afspraken nakonen, en lekker blijven zitten.

En niks tekenen natuurlijk.
Dum de dum
  zaterdag 26 september 2020 @ 15:29:38 #80
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_195268232
@kree waarop baseert je verhuurder het feit dat je huurcontract gaat aflopen? Staat er een einddatum in je huidige huurcontract?
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_195268653
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:29 schreef Sodeknetters het volgende:
@:kree waarop baseert je verhuurder het feit dat je huurcontract gaat aflopen? Staat er een einddatum in je huidige huurcontract?
Ja goeie vraag wss nog op die oude die ik had maar waar nooit over gepraat is dus met vorige verhuurders. Dus neem aan per jaar ofzo auto verlengde. Maar die schijnt dus nu af te lopen volgende maand dan volgens nieuwe verhuurders. En het is niet dat ik ze niet mag ofzo hoor want valt wel mee. Maar wel dat ik ff moet oppassen wat ik tekenen ga wel denk ik.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 26 september 2020 @ 16:05:45 #82
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_195268707
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:02 schreef kree het volgende:

[..]

Ja goeie vraag wss nog op die oude die ik had maar waar nooit over gepraat is dus met vorige verhuurders. Dus neem aan per jaar ofzo auto verlengde. Maar die schijnt dus nu af te lopen volgende maand dan volgens nieuwe verhuurders. En het is niet dat ik ze niet mag ofzo hoor want valt wel mee. Maar wel dat ik ff moet oppassen wat ik tekenen ga wel denk ik.
Ik zou gewoon even helemaal niks tekenen tot je zekerheid hebt dat het goed zit.
Maar begrijp ik het goed dat je huidige contract een jaarcontract is dat steeds stilzwijgend verlengd is?
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_195268708
Ik hoor jullie al vragen, Wat staat er dan in je contract kree. Hahaha. Ok zal hem even opzoeken de originele dan van jaren terug ook.
Do what you love, love what you do!
pi_195268761
Toch wel mooi om te zien hoe iemand hier advies inwint, alles in de wind slaat en vervolgens zichzelf een oor aan naait.

Kree,
Volgens mij heb je niet in de gaten dat wij je hier helpen en de nieuwe verhuurders je proberen van alles wijs te maken en je daarbij naaien.

Een tijdelijk contract dat afloopt, maar je blijft huren word zonder nieuw contract een onbepaalde tijd contract.
pi_195268784
Ik weet niet bv regel wat ze nu zeggen he want ik kan me niet herinneren het ooit gelezen te hebben in het huurcontract. Van je moet wel werk hebben enzo. Ja wtf. Volgens mij staat het er niet in hoor. En als bhet er in staat dan is het heel fucked up
Do what you love, love what you do!
pi_195268794
Wat hij zegt ^^
En zeker na 8 jaar is dat overgegaan in een huurovereenkomst voor onbepaalde tijd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195268833
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:11 schreef miss_sly het volgende:
Wat hij zegt ^^
En zeker na 8 jaar is dat overgegaan in een huurovereenkomst voor onbepaalde tijd.
Nouja dat dacht ik ook. Maar toch als ik ga zoeken erover dan lijkt het weer drie maanden te zijn door werts wijziging van niet heel lang terug. Tsja. Nu wil ik altijd drama voorkomen he want haat ze niet nieuwe mensen. Maargoed wil ook niet onder een brug terecht komen.
Do what you love, love what you do!
pi_195268856
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:14 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja dat dacht ik ook. Maar toch als ik ga zoeken erover dan lijkt het weer drie maanden te zijn door werts wijziging van niet heel lang terug. Tsja. Nu wil ik altijd drama voorkomen he want haat ze niet nieuwe mensen. Maargoed wil ook niet onder een brug terecht komen.
Waar is de bron waaruit jij opmaakt dat ze een opzegtermijn van drie maanden hebben en jij er binnenkort uit ligt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 26 september 2020 @ 16:16:15 #89
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_195268877
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:14 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja dat dacht ik ook. Maar toch als ik ga zoeken erover dan lijkt het weer drie maanden te zijn door werts wijziging van niet heel lang terug. Tsja. Nu wil ik altijd drama voorkomen he want haat ze niet nieuwe mensen. Maargoed wil ook niet onder een brug terecht komen.
Is het huidige contract nou voor bepaalde tijd of niet? Zo ja, wat is de termijn?
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_195268887
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waar is de bron waaruit jij opmaakt dat ze een opzegtermijn van drie maanden hebben en jij er binnenkort uit ligt?
Gewoon zoeken en bron is overheid in dat geval.
Do what you love, love what you do!
pi_195268912
Moet het ff terugzoeken dan maar staat er letterlijk drie maanden. En is efht overheid site enzo dus geen random iets ding. Kan het mss verkeerd begrijpen. Maarja dat gebeurt wel meer he. :)
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 26 september 2020 @ 16:22:29 #92
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_195268986
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:16 schreef kree het volgende:

[..]

Gewoon zoeken en bron is overheid in dat geval.
Doe eens linkjes dan.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_195268995
Mu klinkt dat heel kut. Maar denk dat ze het een heel stuk slechter kunnen treffen met een huurder als mij.

Maargoed daarom voor ik iets teken wil ik ff mijn recht weten ook. En vooralsnog is het onduidelijk.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 26 september 2020 @ 16:24:18 #94
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_195269009
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:18 schreef kree het volgende:
Moet het ff terugzoeken dan maar staat er letterlijk drie maanden. En is efht overheid site enzo dus geen random iets ding. Kan het mss verkeerd begrijpen. Maarja dat gebeurt wel meer he. :)
Allemaal wel leuk en aardig, maar is dat van toepassing op jouw situatie? Daar valt of staat alles mee.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_195269012
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:18 schreef kree het volgende:
Moet het ff terugzoeken dan maar staat er letterlijk drie maanden. En is efht overheid site enzo dus geen random iets ding. Kan het mss verkeerd begrijpen. Maarja dat gebeurt wel meer he. :)
Als je dit bedoelt:
https://www.rijksoverheid(...)der-de-huur-opzeggen

Moet er nog steeds een wettelijke reden zijn. Is die er, DAN is 3 maanden de termijn.
  zaterdag 26 september 2020 @ 16:24:48 #96
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_195269020
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:16 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Is het huidige contract nou voor bepaalde tijd of niet? Zo ja, wat is de termijn?
Kun je hier antwoord op geven @kree ?
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_195269046
quote:
80s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:24 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Als je dit bedoelt:
https://www.rijksoverheid(...)der-de-huur-opzeggen

Moet er nog steeds een wettelijke reden zijn. Is die er, DAN is 3 maanden de termijn.
Ok ja komt daarvandaan idd. Maar dan nog. Kijk je wil geen ruzie met je verhuurders want dan is het nog meer drama. Maar hun denken dus dat ze wel gewoon contract kunnen maken en me als ze willen binnen 3 maanden op straat zetten. Ok hoe leg ik uit dat dat een soort no way is?
Do what you love, love what you do!
pi_195269049
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:26 schreef kree het volgende:

[..]

Ok ja komt daarvandaan idd. Maar dan nog. Kijk je wil geen ruzie met je verhuurders want dan is het nog meer drama. Maar hun denken dus dat ze wel gewoon contract kunnen maken en me als ze willen binnen 3 maanden op straat zetten. Ok hoe leg ik uit dat dat een soort no way is?
Hebben ze dit letterlijk zo tegen je gezegd of is dat een aanname?
  zaterdag 26 september 2020 @ 16:27:42 #99
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_195269055
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:24 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Kun je hier antwoord op geven @:kree ?
Onmogelijk een tijdelijk contract, wat wettelijk geldig is, als TS er al 8 jaar zit.
Dum de dum
pi_195269068
quote:
80s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:27 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Hebben ze dit letterlijk zo tegen je gezegd of is dat een aanname?
Letterlijk wel. En heb nog geen nieuw contract hoor op het moment. Maar zo is het wel gezegd en mee gedrijgd zelfs beetje.
Do what you love, love what you do!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')