Zou niet goed zijn. De laatste keer dat ik checkte zat er nog een flamoes tussen mijn benen!quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Kreeg je een erectie?
Je mag een foto maken dan kan ik dit voor de zekerheid checken voor je. Ik heb er verstand vanquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:43 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn. De laatste keer dat ik checkte zat er nog een flamoes tussen mijn benen!
Ach wat lief! Mooi verhaalquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:31 schreef Korreltje-zout het volgende:
Zelf niet meegemaakt, maar ik moest bij het zien van dit topic direct denken aan het volgende fragment uit Hello Goodbye:
Aha het komt dus sowieso vaker voor! Ben wel benieuwd welk topic.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:27 schreef Lenny77 het volgende:
Dit topic komt me zeer bekend voor.. Lijkt zelfs bijna een kopie van een eerder topic?
Hahaha van morfine ga je iedereen leuk vindenquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:28 schreef Twiitch het volgende:
Ik was een tijdje heel erg verliefd op de verpleegster die me vol morfine pompte wegens gigantisch veel pijn na een zware sportblessure, maar dat kan ook de morfine geweest zijn.
Ja zo'n kapje moest ik ook op tijdens de narcose. Sowieso kans verkeken!quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:50 schreef Elpis het volgende:
Nou mijn chirurg van vanmiddag oogde ook wel lekker. Voor zover dat te zien was dan. Zo'n kapje over het haar bederft toch wel wat.
Maar verliefd... neuh. Daar is heel wat meer voor nodig.
Haha ja terwijl het in het echt toch verboden is. Misschien maakt het het daarom zo spannend..quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:34 schreef Bart2002 het volgende:
Ja dat is een klassiek thema. Vooral in de zogenaamde "doktersromans" was dat schering en inslag.
Dus het is niet gek.
Ik vind dat net vreselijk aantrekkelijk, niets zo sexy op de wereld dan een chirurg in OK-pakquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:50 schreef Elpis het volgende:
Nou mijn chirurg van vanmiddag oogde ook wel lekker. Voor zover dat te zien was dan. Zo'n kapje over het haar bederft toch wel wat.
Maar verliefd... neuh. Daar is heel wat meer voor nodig.
Het zal wel het OK-pak zijn geweest wat het hem deed, want net Facebook gecheckt en daar was hij maar meh.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind dat net vreselijk aantrekkelijk, niets zo sexy op de wereld dan een chirurg in OK-pak
Ja precies, je geeft je echt over aan diegene. En aan de anesthesist :pquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:55 schreef Lenny77 het volgende:
Een arts of chirurg heeft dan ook zo wat de hoogste macht of 'skill' die er bestaat. Ze kunnen je letterlijk in leven houden en komen letterlijk in het diepste van je. Geen wonder dat je daar een aparte aantrekkingskracht tot hebt.
Ja ik weet dat een bakker je ook in leven houdt en een boer enz, maar de chirurg gaat wel een stapje en een paar huidlagen verder
Leuke ervaring voor je hoor, gun het je van harte. Maar wat vond je van haar overige kwaliteiten, zoals de geleverde zorg, professionaliteit? Of beoordeel je alleen mannen daarop en zijn vrouwen per definitie al een lustobject en niet meer?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:12 schreef Watuntrik het volgende:
Vroeger waren dokters gewoon allemaal oude wijsgerige mannen... Veel later veranderde dat wel, kwamen wat meer vrouwen in dat vak... En lag toen eens met me ballen in het ziekenhuis met wat gebroken knoken. Kreeg me toen toch visite van een Lekker stuk van een vrouwelijke arts om pols hoogte over mijn situatie op te nemen. Ik had dat nog nooit gezien, kon m'n ogen niet geloven, een mooie jonge vrouwelijke arts, kon het ook niet laten en begon gelijk te flirten... Wat was dat een mooie sexy vrouw zeg, in dat doktersoutfitje
. Ze zei nog dat ze echt zo jong niet meer was... Het werd daardoor alleen nog maar spannender.
Was een bijzonder prettige ontmoeting. Vond het echt jammer dat ik haar maar 1 x gezien heb en ben haar ook nooit meer vergeten. Had echt wel verlieft op die DILF kunnen worden.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Of beoordeel je alleen mannen daarop en zijn vrouwen per definitie al een lustobject en niet meer?
Dit kan je ook aan TS @Sushilover vragen...quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Leuke ervaring voor je hoor, gun het je van harte. Maar wat vond je van haar overige kwaliteiten, zoals de geleverde zorg, professionaliteit? Of beoordeel je alleen mannen daarop en zijn vrouwen per definitie al een lustobject en niet meer?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:20 schreef Isabeau het volgende:
Verliefd, nee. Wel een keer als een bakvis staan stamelen toen een tv-serie uiterlijk chirurg zich een keer aan me voorstelde. Die kon zó als McDreamy in een medische film/serie
quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:23 schreef Avianflu het volgende:
, dit had ik bij de nieuwe co-assistent in mij huisartsenpraktijk.
Toen moest mijn broek ook nog uit
Weet het niet precies meer. Ik merkte wel dat hij zich ook wat ongemakkelijk voeldequote:Op zondag 18 oktober 2020 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik hoop dat je geen al te stupide dingen hebt gestameld
Dat kAn toch altijd nog? Misschien vond hij jou ook wel leuk.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:25 schreef Avianflu het volgende:
Weet het niet precies meer. Ik merkte wel dat hij zich ook wat ongemakkelijk voelde.
Ik dacht vooral, kak, waarom kom ik deze nieuwe dorpsgenoot niet gewoon in de kroeg tegen ofzo.
Haha, wie weet. Na de Corona.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:28 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dat kAn toch altijd nog? Misschien vond hij jou ook wel leuk.
Haha ja een voordeel komt nooit zonder nadelen helaasquote:Op maandag 19 oktober 2020 09:51 schreef Avianflu het volgende:
Haha, wie weet. Na de Corona.
Ik heb zo’n vermoeden dat er wel meer dames bij hem hebben staan stamelen.![]()
Het was echt een uiterlijk van niveau dr. Mc dreamy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |