abonnement Unibet Coolblue
pi_195254190
Ik ben deze week geopereerd en ik zit opeens de hele tijd aan mijn arts te denken. Toen ik hem voor het eerst zag voelde ik al zo'n klein vonkje en kriebels in mijn buik, maar uiteraard niets laten merken.

En nu vooral na mijn operatie krijg ik hem niet uit mijn hoofd. Ik weet dat dit eigenlijk geen verliefdheid is, maar komt door de 'relatie arts-patiënt' en dat er sprake is van een machtsverhouding. Als patiënt ben je namelijk afhankelijk van je arts omdat deze iets te bieden heeft, namelijk hulp. Dus het is een stukje kwetsbaarheid, overgave/vertrouwen, dankbaarheid, etc.

Ik zie hem volgende week weer en ben nu al zenuwachtig. Slaat helemaal nergens op dit gevoel! Ik ben nieuwsgierig naar hem, naar wie hij is buiten zijn werk om enzo. Hopelijk gaat dit gevoel snel weg, ik voel me heel triest namelijk :')

Ben benieuwd of iemand anders hier dit ook eens geeft gevoeld? Brand los! :)
  vrijdag 25 september 2020 @ 18:16:06 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195254244
Kreeg je een erectie?
pi_195254396
Zelf niet meegemaakt, maar ik moest bij het zien van dit topic direct denken aan het volgende fragment uit Hello Goodbye:
pi_195254577
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 18:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Kreeg je een erectie?
Zou niet goed zijn. De laatste keer dat ik checkte zat er nog een flamoes tussen mijn benen!
pi_195254617
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 18:43 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Zou niet goed zijn. De laatste keer dat ik checkte zat er nog een flamoes tussen mijn benen!
Je mag een foto maken dan kan ik dit voor de zekerheid checken voor je. Ik heb er verstand van
pi_195254748
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 18:31 schreef Korreltje-zout het volgende:
Zelf niet meegemaakt, maar ik moest bij het zien van dit topic direct denken aan het volgende fragment uit Hello Goodbye:
Ach wat lief! Mooi verhaal
pi_195255175
Ik wil wel doktertje met je spelen anders hoor.

Dat is niet waar trouwens probeer gewoon een lollige opmerking te maken.

Visie.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_195255284
Dit topic komt me zeer bekend voor.. Lijkt zelfs bijna een kopie van een eerder topic?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195255308
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:27 schreef Lenny77 het volgende:
Dit topic komt me zeer bekend voor.. Lijkt zelfs bijna een kopie van een eerder topic?
Aha het komt dus sowieso vaker voor! Ben wel benieuwd welk topic.
pi_195255418
Ja dat is een klassiek thema. Vooral in de zogenaamde "doktersromans" was dat schering en inslag.

Dus het is niet gek.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 25 september 2020 @ 19:50:35 #12
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_195255692
Nou mijn chirurg van vanmiddag oogde ook wel lekker. Voor zover dat te zien was dan. Zo'n kapje over het haar bederft toch wel wat.
Maar verliefd... neuh. Daar is heel wat meer voor nodig.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_195257607
Verzonnen topics :')
pi_195262305
Nee mijn artsen zijn altijd 50+
  zaterdag 26 september 2020 @ 08:28:14 #15
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_195262381
Ik was een tijdje heel erg verliefd op de verpleegster die me vol morfine pompte wegens gigantisch veel pijn na een zware sportblessure, maar dat kan ook de morfine geweest zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Twiitch op 26-09-2020 09:19:19 ]
pi_195262890
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 september 2020 08:28 schreef Twiitch het volgende:
Ik was een tijdje heel erg verliefd op de verpleegster die me vol morfine pompte wegens gigantisch veel pijn na een zware sportblessure, maar dat kan ook de morfine geweest zijn.
Hahaha van morfine ga je iedereen leuk vinden
pi_195262901
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:50 schreef Elpis het volgende:
Nou mijn chirurg van vanmiddag oogde ook wel lekker. Voor zover dat te zien was dan. Zo'n kapje over het haar bederft toch wel wat.
Maar verliefd... neuh. Daar is heel wat meer voor nodig.
Ja zo'n kapje moest ik ook op tijdens de narcose. Sowieso kans verkeken!
pi_195262911
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:34 schreef Bart2002 het volgende:
Ja dat is een klassiek thema. Vooral in de zogenaamde "doktersromans" was dat schering en inslag.

Dus het is niet gek.
Haha ja terwijl het in het echt toch verboden is. Misschien maakt het het daarom zo spannend..
pi_195263130
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:50 schreef Elpis het volgende:
Nou mijn chirurg van vanmiddag oogde ook wel lekker. Voor zover dat te zien was dan. Zo'n kapje over het haar bederft toch wel wat.
Maar verliefd... neuh. Daar is heel wat meer voor nodig.
Ik vind dat net vreselijk aantrekkelijk, niets zo sexy op de wereld dan een chirurg in OK-pak :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195263164
Boh ik had wel een tijdje een erg leuke tandarts.
  zaterdag 26 september 2020 @ 10:02:49 #21
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_195263286
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 09:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik vind dat net vreselijk aantrekkelijk, niets zo sexy op de wereld dan een chirurg in OK-pak :@
Het zal wel het OK-pak zijn geweest wat het hem deed, want net Facebook gecheckt en daar was hij maar meh. :@
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 26 september 2020 @ 11:18:30 #22
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195264354
Nee :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195267914
Vroeger waren dokters gewoon allemaal oude wijsgerige mannen... Veel later veranderde dat wel, kwamen wat meer vrouwen in dat vak... En lag toen eens met me ballen in het ziekenhuis met wat gebroken knoken. Kreeg me toen toch visite van een Lekker stuk van een vrouwelijke arts om pols hoogte over mijn situatie op te nemen. Ik had dat nog nooit gezien, kon m'n ogen niet geloven, een mooie jonge vrouwelijke arts, kon het ook niet laten en begon gelijk te flirten... Wat was dat een mooie sexy vrouw zeg, in dat dokters :P outfitje :9. Ze zei nog dat ze echt zo jong niet meer was... Het werd daardoor alleen nog maar spannender. :9~ Was een bijzonder prettige ontmoeting. Vond het echt jammer dat ik haar maar 1 x gezien heb en ben haar ook nooit meer vergeten. Had echt wel verlieft op die DILF kunnen worden. :D
pi_195268553
Een arts of chirurg heeft dan ook zo wat de hoogste macht of 'skill' die er bestaat. Ze kunnen je letterlijk in leven houden en komen letterlijk in het diepste van je. Geen wonder dat je daar een aparte aantrekkingskracht tot hebt.

Ja ik weet dat een bakker je ook in leven houdt en een boer enz, maar de chirurg gaat wel een stapje en een paar huidlagen verder :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195268897
Na dat ongeluk had ik gesprek met huisarts en die verwees me door naar de Psychologe in huis om daar ook eens mee te praten. Baat het niet schaad het niet... En dat was ook zo'n piepjong lekker ding :P ... Maar dat was ook gelijk een anticlimax. :D

The woes of life, oprecht te bespreken met zo'n piepkuiken dat net uit het ei is gekropen. En die moet je dan even met al haar vergaarde wijsheden adviseren hoe je het leven weer hoort op te pakken met een nieuwe ik met beetje PTSS. :')

:* Dat ging 'm toch niet worden... Was eerder een afknapper... Maar ze was wel mooi...
pi_195268951
Verliefd, nee. Wel een keer als een bakvis staan stamelen toen een tv-serie uiterlijk chirurg zich een keer aan me voorstelde. Die kon zó als McDreamy in een medische film/serie _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195269737
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:55 schreef Lenny77 het volgende:
Een arts of chirurg heeft dan ook zo wat de hoogste macht of 'skill' die er bestaat. Ze kunnen je letterlijk in leven houden en komen letterlijk in het diepste van je. Geen wonder dat je daar een aparte aantrekkingskracht tot hebt.

Ja ik weet dat een bakker je ook in leven houdt en een boer enz, maar de chirurg gaat wel een stapje en een paar huidlagen verder :P
Ja precies, je geeft je echt over aan diegene. En aan de anesthesist :p
pi_195271273
Nee, gelukkig niet. Ze zijn wel aardig en zo en ben blij dat ze er zijn maar hoef er niet verliefd op te worden
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_195272138
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:12 schreef Watuntrik het volgende:
Vroeger waren dokters gewoon allemaal oude wijsgerige mannen... Veel later veranderde dat wel, kwamen wat meer vrouwen in dat vak... En lag toen eens met me ballen in het ziekenhuis met wat gebroken knoken. Kreeg me toen toch visite van een Lekker stuk van een vrouwelijke arts om pols hoogte over mijn situatie op te nemen. Ik had dat nog nooit gezien, kon m'n ogen niet geloven, een mooie jonge vrouwelijke arts, kon het ook niet laten en begon gelijk te flirten... Wat was dat een mooie sexy vrouw zeg, in dat dokters :P outfitje :9. Ze zei nog dat ze echt zo jong niet meer was... Het werd daardoor alleen nog maar spannender. :9~ Was een bijzonder prettige ontmoeting. Vond het echt jammer dat ik haar maar 1 x gezien heb en ben haar ook nooit meer vergeten. Had echt wel verlieft op die DILF kunnen worden. :D
Leuke ervaring voor je hoor, gun het je van harte. Maar wat vond je van haar overige kwaliteiten, zoals de geleverde zorg, professionaliteit? Of beoordeel je alleen mannen daarop en zijn vrouwen per definitie al een lustobject en niet meer?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2020 19:43:35 ]
pi_195272639
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 19:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Of beoordeel je alleen mannen daarop en zijn vrouwen per definitie al een lustobject en niet meer?
:D Prachtig die vraag! _O- _O_

Ze was in een woord geweldig! Zeer welbespraakt, totaal niet zelf ingenomen nam zelfs mijn geflirt als een compliment op en bleef Cool!! En professioneel maar ook zeer vriendelijk tegelijk. De tijd was te kort om haar als arts te kunnen beoordelen, maar als vrouw en bovenal mens kreeg ze een 10 met een griffel.

En ik draai er verder geen doekjes omheen. Ik ben er heilig van overtuigt dat voor iedereen hetzelfde geldt man of vrouw maakt niet uit. Het eerste wat je ziet is uiterlijk en dan zie je en denk je als eerste meteen "Fuckable of niet?" Indien ja, dan kijk je eens verder of het klikt en ook fuckable blijft. Enzo ben ik toch al echt na 3 woorden wisselen totaal afgeknapt op verwaande leeghoofdige super moddels. ^O^ Indien nou nee is het al voorgevallen dan na een paar ontmoetingen van bij nader inzien toch echt wel.

Maakt dit een vrouw voor mij per definitie een lustobject? Als ik er wat bij voel wel ja... Hoe goed het ook klikt als de seks niet werkt dan wordt het niets. Werkt de seks wel en het klikt ook nog eens, dan is zelfs al het delen na de seks en nog grotere lust. :*
pi_195708828
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 19:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Leuke ervaring voor je hoor, gun het je van harte. Maar wat vond je van haar overige kwaliteiten, zoals de geleverde zorg, professionaliteit? Of beoordeel je alleen mannen daarop en zijn vrouwen per definitie al een lustobject en niet meer?
Dit kan je ook aan TS @Sushilover vragen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195709227
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:20 schreef Isabeau het volgende:
Verliefd, nee. Wel een keer als een bakvis staan stamelen toen een tv-serie uiterlijk chirurg zich een keer aan me voorstelde. Die kon zó als McDreamy in een medische film/serie _O_
_O- , dit had ik bij de nieuwe co-assistent in mij huisartsenpraktijk.
Toen moest mijn broek ook nog uit _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 18 oktober 2020 @ 15:57:47 #33
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195715123
Verliefd nee, al heb ik wel een knappe huisarts. :P Ze is ergens in de 40.
soooo, da's mooi!
pi_195716537
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:23 schreef Avianflu het volgende:

_O- , dit had ik bij de nieuwe co-assistent in mij huisartsenpraktijk.
Toen moest mijn broek ook nog uit _O-
:D ik hoop dat je geen al te stupide dingen hebt gestameld :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195717125
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 16:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D ik hoop dat je geen al te stupide dingen hebt gestameld :D
Weet het niet precies meer. Ik merkte wel dat hij zich ook wat ongemakkelijk voelde :D .
Ik dacht vooral, kak, waarom kom ik deze nieuwe dorpsgenoot niet gewoon in de kroeg tegen ofzo.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195725478
Ik heb wel eens een leuke fysio gehad, maar verder dan wat kijken gaat zoiets niet.
pi_195725543
Ik heb wel eens positieve overdrachtsgevoelens gehad voor een psychiater
(niet verliefd trouwens, maar meer hem als een plaatsvervangende vader zien)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195725638
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:25 schreef Avianflu het volgende:
Weet het niet precies meer. Ik merkte wel dat hij zich ook wat ongemakkelijk voelde :D .
Ik dacht vooral, kak, waarom kom ik deze nieuwe dorpsgenoot niet gewoon in de kroeg tegen ofzo.
Dat kAn toch altijd nog? Misschien vond hij jou ook wel leuk. :P
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_195725864
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 09:28 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat kAn toch altijd nog? Misschien vond hij jou ook wel leuk. :P
Haha, wie weet. Na de Corona.
Ik heb zo’n vermoeden dat er wel meer dames bij hem hebben staan stamelen. :D
Het was echt een uiterlijk van niveau dr. Mc dreamy :P
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195726039
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 09:51 schreef Avianflu het volgende:
Haha, wie weet. Na de Corona.
Ik heb zo’n vermoeden dat er wel meer dames bij hem hebben staan stamelen. :D
Het was echt een uiterlijk van niveau dr. Mc dreamy :P
Haha ja een voordeel komt nooit zonder nadelen helaas :N maar wie weet na de corona idd zou leuk zijn
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')