Oh, dat kon ook...als je het wilt kan je een TR aanmaken.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:03 schreef Domme_Gans het volgende:
Waarom niet Ganzenstad, #GLM. Ganzen Lives Matter!
Nee dat doe jij, ik ga jou teringzooi niet opruimen. Kom nou!quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, dat kon ook...als je het wilt kan je een TR aanmaken.
Wat kwam er in je op om het in deze volgorde te doenquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:01 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik ben een klein gansje van maar 162 cms, heb iemand nodig die langer is om bij bovenste keukenkastjes te komen enzo. Of lampjes te verwisselen, dat heb ik trouwens mijn ex geflikt. Eerst lampje laten verwisselen in de badkamer en daarna uitgemaakt
Nou nou zeg...het was jouw idee hoor...quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:04 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nee dat doe jij, ik ga jou teringzooi niet opruimen. Kom nou!
Lampje in de badkamer moest verwisseld worden, ik kom daar ook met een trapje niet bij. En ik was hem zatquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat kwam er in je op om het in deze volgorde te doen
Kijk je altijd hoe functioneel iemand kan zijn?quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:06 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Lampje in de badkamer moest verwisseld worden, ik kom daar ook met een trapje niet bij. En ik was hem zat![]()
Ik ben praktisch ingesteld verder.
Ik heb geen ' niffo's 'quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb jij niffo's die Kwik, Kwek en Kwak heten? Of niffa's die Juultje, Babetje en Lizzy heten?
Als ik klaar met ze ben wel jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Kijk je altijd hoe functioneel iemand kan zijn?
Je hebt het over de familie van @Boze_Eend he!quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb jij niffo's die Kwik, Kwek en Kwak heten? Of niffa's die Juultje, Babetje en Lizzy heten?
Duivelsquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:11 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Als ik klaar met ze ben wel ja
Ik ken alleen Gijs Gans die die arme oma Duck keihard laat werken...quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:12 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Je hebt het over de familie van @:Boze_Eend he!
Die geef ik met liefde zo een harde trap onder zijn reet, dat mijn voetafdruk nog maanden op zijn dikke luie kont te zien zal zijn. Oma Duck houdt me tegen helaas, misschien kan @Boze_Eend haar van gedachten doen veranderen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ken alleen Gijs Gans die die arme oma Duck keihard laat werken...
Klein voor een gans ik ben een uit de kluiten gewassen eend van 185 cm.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:01 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik ben een klein gansje van maar 162 cms, heb iemand nodig die langer is om bij bovenste keukenkastjes te komen enzo. Of lampjes te verwisselen, dat heb ik trouwens mijn ex geflikt. Eerst lampje laten verwisselen in de badkamer en daarna uitgemaakt
Jij mag mij laten zoeken naar een heerlijk stukje sla en daarna zeggen dat je er geen zin in hebt en het niet meer hoeft. Dat is echte liefde.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:11 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Als ik klaar met ze ben wel ja
Mag ik ook dat stukje sla in je gezicht smijten ?quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Jij mag mij laten zoeken naar een heerlijk stukje sla en daarna zeggen dat je er geen zin in hebt en het niet meer hoeft. Dat is echte liefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |