Hola Rabbitquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
Kan er hier nog een beetje goed gebaggerd worden?
quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:34 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
* Domme_Gans voert je het worteltje van @:Boze_Eend ...
Dat moet wel, als ik niet genoeg eet gaat mijn godenlijf achteruitquote:
Ga jij anders ff lekker een rondje zwemmen in een vijver in de buurt of zoquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:58 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Van teveel rust wordt je lui. Een beetje zweten mag je wel.
Goed zo, dat is taalgebruik dat hij kan waarderen! Ga zo door!quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ga jij anders ff lekker een rondje zwemmen in een vijver in de buurt of zo
Soms moet je gewoon ff duidelijk zijnquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:02 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Goed zo, dat is taalgebruik dat hij kan waarderen! Ga zo door!
Dat moet je altijd zijn!quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon ff duidelijk zijn
Behalve bij vrouwen, daar moet je onduidelijk bij zijn om duidelijk te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Behalve bij vrouwen, daar moet je onduidelijk bij zijn om duidelijk te zijn.
Nog leuke plannen dit weekend?quote:
Beetje aan het wijnen ,muziek luisteren en op FOK! rondhangenquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog leuke plannen dit weekend?
Fokken met wijn en muziek op de achtergrond isquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje aan het wijnen ,muziek luisteren en op FOK! rondhangen![]()
Gewoon genieten
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fokken met wijn en muziek op de achtergrond is![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat het nu wel slechter weer word.quote:
Ik vind het niet zo heel ergquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat het nu wel slechter weer word.
Waarom vind je het niet erg?quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo heel erg![]()
Volgend jaar misschien wel weer ,
Heb je vooral last van warmte of van kou?quote:
Dit jaar was alles anders ,ik had overal last vanquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je vooral last van warmte of van kou?
Ah op die manier. Dan snap ik wel dat je er even klaar mee bent.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit jaar was alles anders ,ik had overal last van![]()
Ik bedoel : ik loop hier soms misschien wel de clown uit te hangen en dom te lullen maar ik heb gewoon en kut jaar gehad wat dat betreft.
Lullen kut clown. Ik zie een thema in deze postquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit jaar was alles anders ,ik had overal last van![]()
Ik bedoel : ik loop hier soms misschien wel de clown uit te hangen en dom te lullen maar ik heb gewoon en kut jaar gehad wat dat betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |