Daar ga ik niet op in vanwege privacy, maar laten we zo zeggen ik ben nogal avontuurlijk ingesteld.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Duivels
Heb je nooit een doksa of doksi (mannelijke en vrouwelijke eend) gehad naast een gans?
Ik eet geen vogels maar kan mijn geaardheid niet verloochenenquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:26 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Oei! Zit het pluimvee op FOK! nu in de gevaren zone?
Dat is lievquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik eet geen vogels maar kan mijn geaardheid niet verloochenen
Oh ik bedoelde als huisdier zoals je een gans had. Maar hoeft niet hoor als je niet wilt antwoorden!quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:19 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Daar ga ik niet op in vanwege privacy, maar laten we zo zeggen ik ben nogal avontuurlijk ingesteld.
Wat is dit dan?quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik eet geen vogels maar kan mijn geaardheid niet verloochenen
Ja erg is dit hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:15 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Die geef ik met liefde zo een harde trap onder zijn reet, dat mijn voetafdruk nog maanden op zijn dikke luie kont te zien zal zijn. Oma Duck houdt me tegen helaas, misschien kan @:Boze_Eend haar van gedachten doen veranderen.
@puzziepie mooie foto daaroquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:29 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Wat is dit dan?
[ afbeelding ]
Ik ben speciaalquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:29 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Wat is dit dan?
[ afbeelding ]
Ik voel me onheus bejegendquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:31 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Als in jij eet dat niet, of wat?
Ben een klein Gansje van 162 cms, moet beducht zijn op mijn natuurlijk vijanden. Hoe poeslief ze ook zijn, kijk mocht je ware aard ooit naar boven komen. Dan duw ik @Boze_Eend in je klauwenquote:
ik ben een kittige katquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:36 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ben een klein Gansje van 162 cms, moet beducht zijn op mijn natuurlijk vijanden. Hoe poeslief ze ook zijn, kijk mocht je ware aard ooit naar boven komen. Dan duw ik @:Boze_Eend in je klauwen
Ooh, mag ik je aaien.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik ben een kittige kat
Maar ik ben pacifist in hart en ziel
Hoe doe je dat? Met je vleugels?quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:41 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ooh, mag ik je aaien.
* Domme_Gans steekt voorzichtig een vleugel uit...
Ja heb zachte witte veren!quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Met je vleugels?
En een heerlijke witte ganzen kontquote:
Ooeh waar, ben best wle discreet namelijkquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En een heerlijke witte ganzen kont
Zag ik van de week ergens
Dit is wel ernstigquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:48 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ooeh waar, ben best wle discreet namelijk
Altijd fijn om te horenquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als iemand je wat doet krijgen ze ruzie met mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |