abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! vrijdag 25 september 2020 @ 19:09:37 #276
367000 roos94
pi_195255008
Rotterdom?
pi_195255009
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Woon je alleen?
Dat lijkt me best heftig, als je dan ook nog thuis moet werken.
Ik woon ook alleen en werk alle dagen thuis. Maar ik kan het prima hebben. M'n reistijd is normaal 3 uur per dag. Dat is in wintertijd vroeg op en je huis bij daglicht, op het weekend na, niet zien. Nu kan ik langer slapen, overdag in de pauze rondje dorp, muziek aan met werk (kan al jaren niet meer op kantoor, kantoortuin) dus ik persoonlijk vind het na maanden nog steeds goed vol te houden. Scheelt dat het huis meer dan ruim is en zo. Wel zoek ik buren bijvoorbeeld meer op als soort vervanging van de collega's.
pi_195255021
Coronapatient leest de doodsverwensingen in het ziekenhuis. 'Je wordt betaald door het RIVM'

https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter

Die viruswappies zijn compleet van de pot gerukt. Wanneer wordt hier tegen opgetreden?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195255022
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:08 schreef MoreDakka het volgende:
Ik vind het ronduit verbazingwekken dat steden als Amsterdam en Rotterdom niet op slot zitten. Iedereen doet niet alsof die tweede golf een feit is en een totale lockdown onvermijdelijk.
Was het laatst Zaanstad niet wat aangaf dat er inmiddels zoveel Amsterdammers daar kwamen om de Corona-regels te ontlopen. Want steden op slot gooien is niet veel meer dan het probleem verplaatsen.
Nederland is maar klein en heeft volop reizende studenten.
pi_195255030
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:10 schreef Xqtress het volgende:

[..]

Was het laatst Zaanstad niet wat aangaf dat er inmiddels zoveel Amsterdammers daar kwamen om de Corona-regels te ontlopen. Want steden op slot gooien is niet veel meer dan het probleem verplaatsen.
Nederland is maar klein en heeft volop reizende studenten.
Op slot betekent dan ook op slot. Geen gereis meer.
pi_195255035
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Woon je alleen?
Dat lijkt me best heftig, als je dan ook nog thuis moet werken.
Ik behoor tot een risicogroep en beperk contactmogelijkheden nu al veel.
Maar ik zal nu weer toch weer op 0,0 afstevenen.
pi_195255047
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:11 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Op slot betekent dan ook op slot. Geen gereis meer.
Hoe ga je dat handhaven?
pi_195255048
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:11 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Ik behoor tot een risicogroep en beperk contactmogelijkheden nu al veel.
Maar ik zal nu weer toch weer op 0,0 afstevenen.
Ontzettend naar om te lezen. Heel veel sterkte. :{
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195255068
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:12 schreef Xqtress het volgende:

[..]

Hoe ga je dat handhaven?
Net zoals in de hele wereld lokale lockdowns gehandhaafd worden.

Alles is geoordloofd om een nieuwe landelijke lockdown te voorkomen. Het is schandalig dat de rest van het land moet boeten voor wat er mis gaat in de randstad.
pi_195255077
Rutte: scholen zo lang mogelijk open houden in de telegraaf vandaag.

We willen alles zolang mogelijk open houden. Logisch toch!

Alleen denk ik niet dat het gaat werken dat de scholen open blijven. Kans op besmettingen blijft groot. Ook nemen leerlingen en studenten die besmettingen weer mee naar huis. Zo zal het aantal corona besmettingen blijven toenemen.

Scholen open, maar met de Kerst en Oud en Nieuw geen feestje en ook niet naar opa en oma toe. Tja, als iedereen daarvoor gaat. Dat wordt een saaie kerst en Oud en Nieuw voor onze opa's en oma's.
pi_195255092
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:14 schreef LowLands2304 het volgende:
Rutte: scholen zo lang mogelijk open houden in de telegraaf vandaag.

We willen alles zolang mogelijk open houden. Logisch toch!

Alleen denk ik niet dat het gaat werken dat de scholen open blijven. Kans op besmettingen blijft groot. Ook nemen leerlingen en studenten die besmettingen weer mee naar huis. Zo zal het aantal corona besmettingen blijven toenemen.

Scholen open, maar met de Kerst en Oud en Nieuw geen feestje en ook niet naar opa en oma toe. Tja, als iedereen daarvoor gaat. Dat wordt een saaie kerst en Oud en Nieuw voor onze opa's en oma's.
It’s gonna be a cold and lonely Christmas 🎄
pi_195255100
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Ontzettend naar om te lezen. Heel veel sterkte. :{
Weet je ik heb nog een keus en heb nog internet, skype, netflix, boeken etc.
Maar mensen in de zorg, mensen die naasten ziek zien worden of erger.
Dat is pas echt naar.
Zolang ik de zorg niet voor dit virus nodig heb ben ik al heel tevreden.
pi_195255137
:'( kutzooi
  Miss 200.000.000! vrijdag 25 september 2020 @ 19:23:02 #290
367000 roos94
pi_195255202
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:14 schreef LowLands2304 het volgende:
Dat wordt een saaie kerst en Oud en Nieuw voor onze opa's en oma's.
Tegen die tijd zijn de meesten toch al de pijp uit
pi_195255228
Scholen open houden is van levensbelang.
  Miss 200.000.000! vrijdag 25 september 2020 @ 19:25:24 #292
367000 roos94
pi_195255241
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:24 schreef MoreDakka het volgende:
Scholen open houden is van levensbelang.
Hogescholen en uni's ook natuurlijk. Die arme stakkers kunnen online les niet verdragen ;(
pi_195255262
In de klas ook niet. Social media of in slaap vallen
pi_195255272
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:25 schreef roos94 het volgende:

[..]

Hogescholen en uni's ook natuurlijk. Die arme stakkers kunnen online les niet verdragen ;(
Ik werk ook pas 8 maanden thuis ;(
pi_195255282
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:23 schreef roos94 het volgende:

[..]

Tegen die tijd zijn de meesten toch al de pijp uit
Hangt ervan af of ze afstand houden.
I'll give you something to do
pi_195255323
Scholen kunnen ook gewoon lessen volgen via online lessen. Nu vallen er veel lessen uit en zijn er veel tussenuren. Als een docent verkouden is dan kan hij gewoon les geven. Als een leerling verkouden is dan kan hij/zij gewoon les volgen. Nu komen er meer achterstanden, doordat er meer docenten of leerlingen thuis zitten en geen les van dat vak kunnen volgen, terwijl dit simpel op te lossen is. Gewoon thuis.
pi_195255359
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:29 schreef LowLands2304 het volgende:
Scholen kunnen ook gewoon lessen volgen via online lessen. Nu vallen er veel lessen uit en zijn er veel tussenuren. Als een docent verkouden is dan kan hij gewoon les geven. Als een leerling verkouden is dan kan hij/zij gewoon les volgen. Nu komen er meer achterstanden, doordat er meer docenten of leerlingen thuis zitten en geen les van dat vak kunnen volgen, terwijl dit simpel op te lossen is. Gewoon thuis.
School gaat natuurlijk om veel meer dan lessen alleen.
zie email 27 oktober
pi_195255360
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:25 schreef roos94 het volgende:

[..]

En gelijk hebben ze. Kwaliteit van het onderwijs is om te huilen online. Ik volg een post-master opleiding naast mijn werk en ik was als een kind zo blij dat ik weer naar de universiteit mocht.
pi_195255415
Nou ik ken geen leerlingen die graag naar school gaan. Ik hoor alleen maar berichten van saai.
pi_195255460
Ik krijg steeds meer het gevoel dat onze regering gelooft in een plan dat helemaal niet werkt op lang termijn. Daarvan is niet uitgegaan van de ongeduldige burgers die de regels steeds moeilijker kan opvolgen. Een groot deel lukt nog maar het deel slinkt af en na mate de maanden verstrijken wordt dit alleen maar erger. De overheid heeft een groot plan nodig mocht de Vaccin niet werken. Deel Nederland op in twee gebieden, de veilige zone en de vrije zone en stuur alle ouderen, kwetsbaren en bange mensen naar de veilige zone, stuur de jongeren, werkenden en vluchtelingen naar de vrije zone waar gewerkt mag worden. De veilige zone houdt de intelligente lockdown of maatregelen. De vrije zone bouwt een groepsimmuniteit op. De corona zieken doe je in corona ziekenhuizen, en de reguliere zorg scheid je af van de corona ziekenhuizen. Het is een groot project, maar ik denk dat de regering op die manier er naar moet gaan kijken. in plaats van noodverordeningen en noodmaatregelen dat werkt als een doekje voor het bloeden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')