Dat ben ik met je eens En dat geldt niet alleen voor de twintigers.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:44 schreef Xqtress het volgende:
[..]
In dat geval mag die hogere boete inclusief aantekening wel weer uit de kast gehaald worden.
Als je het expres opzoekt, mag je de gevolgen ook dragen.
Dat kan niet want Grapperhaus mocht geen aantekening op zijn strafblad krijgen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:44 schreef Xqtress het volgende:
[..]
In dat geval mag die hogere boete inclusief aantekening wel weer uit de kast gehaald worden.
Als je het expres opzoekt, mag je de gevolgen ook dragen.
In de huidige omstandigheden en met wat we nu weten mag die aantekening er wel komen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens En dat geldt niet alleen voor de twintigers.
Maar helaas heeft Grappenhaus dit middel zelf teniet gedaan.
Al heb ik nooit achter een aantekening kunnen staan.
Maar hoge boetes, schuif maar door.
Dan stapt hij maar op. Geloofwaardig is hij toch niet meer. In geen enkel opzicht.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat kan niet want Grapperhaus mocht geen aantekening op zijn strafblad krijgen.
Ja true maar dat doen ze niet dus is de stok ook nog eens weg.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:48 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Dan stapt hij maar op. Geloofwaardig is hij toch niet meer. In geen enkel opzicht.
Wat gij niet wil dat u geschiedt........
dat ie eens begint van dissel te ontslaanquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi die Rutte die constant de burgers de schuld geeft.
Misschien een keertje gaan handhaven als de mensen zich overduidelijk niet meer aan de regels houden?
Nou ja, er zijn nog wel de nodige verschillen tussen nu en maart, bijvoorbeeld qua gemiddelde ligtijd, maar heel hoopgevend is de huidige situatie niet.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zoals ik de beste man net bij 1 Vandaag hoorde gaan we nu net zo als in maart
Het was hier behoorlijk druk vandaag. Maar dat is vrijdag meestal zo.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:48 schreef Ebinas het volgende:
Vandaag viel me wel op dat in de supermarkt een groot aantal mensen weer ruim om elkaar heen passeren. Er wordt weer meer naar elkaar gekeken van waar ga jij heen? ok dan ga ik daar heen.
Maar goed dat was 1 supermarkt op 1 tijdstip. Maar hopelijk is het een beeld wat weer vaker gezien gaat worden.
Denk dat uiteindelijk iedereen z'n eigen afweging moet maken hoe groot de kans is dat hij of zij ernstig ziek wordt. Als je tot een risicogroep behoort moet je gewoon extreem voorzichtig zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Overvolle IC' s ook niet.....Welke keuze is juist?
Het kan grote gevolgen hebben voor mensen, zelfs met de dood als gevolg.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:47 schreef Xqtress het volgende:
[..]
In de huidige omstandigheden en met wat we nu weten mag die aantekening er wel komen.
Dat deze in eerste instantie lukraak zijn uitgeschreven was natuurlijk te zot voor woorden.
Maar het is wel duidelijk, er moet iets gebeuren want zo gaat het niet goed.
Precies, het zal mij benieuwen wat er komen gaat.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja true maar dat doen ze niet dus is de stok ook nog eens weg.
dat weet iedereenquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:23 schreef Ven1972 het volgende:
Ik ben bang dat aanvullende strengere regionale en lokale coronamaatregelen ook niet zullen helpen om getallen om laag te krijgen.
Mee eens.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het kan grote gevolgen hebben voor mensen, zelfs met de dood als gevolg.
Dus tja in dergelijke gevallen wellicht gerechtvaardigd.
Maar dan zullen alle regels helder moeten zijn, zodat ook handhaven duidelijk en inzichtelijk is voor iedereen.
Zolang dat niet het geval is en het recht onduidelijk is, dan vind ik het een kwalijk middel.
Verstandig. Ik ga ook weer minder snel op pad.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:50 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Het was hier behoorlijk druk vandaag. Maar dat is vrijdag meestal zo.
Nu is de super om de hoek en ga ik al snel voor een boodschapje die kant op, eigenlijk dagelijks.
Ik denk dat ik vanaf komende week maar weer voor meerdere dagen insla.
Ik ben ook aan het afwegen om weer wat minder sociale situaties op te zoeken.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:48 schreef Ebinas het volgende:
Vandaag viel me wel op dat in de supermarkt een groot aantal mensen weer ruim om elkaar heen passeren. Er wordt weer meer naar elkaar gekeken van waar ga jij heen? ok dan ga ik daar heen.
Maar goed dat was 1 supermarkt op 1 tijdstip. Maar hopelijk is het een beeld wat weer vaker gezien gaat worden.
Precies dat.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het afwegen om weer wat minder sociale situaties op te zoeken.
Even dat etentje bij een bevriend gezin laten schieten. En wat minder groepslessen op de sportclub.
Dat soort dingen heb ik als overweging in mijn hoofd.
Woon je alleen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Precies dat.
Zelf het risico minder opzoeken.
Al vind ik dat best pittig. Vooral omdat nu ook nog de lange donkere dagen aanbreken.
Daar denk ik ook wel eens aan. Lijkt me echt pittig.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Woon je alleen?
Dat lijkt me best heftig, als je dan ook nog thuis moet werken.
Valt mee. Nu heb ik wel katten.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Woon je alleen?
Dat lijkt me best heftig, als je dan ook nog thuis moet werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |