Dag kansen op de arbeidsmarkt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
op dit tempo ben ik een neger als ik terug kom
quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dag kansen op de arbeidsmarkt.
je hebt slechtere accomodaties in griekenland waar veel negers zittenquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
op dit tempo ben ik een neger als ik terug kom
Gewoon naar Omroep Zwart.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dag kansen op de arbeidsmarkt.
Wordt ze straks afgevoerd naar Moria.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt slechtere accomodaties in griekenland wwar veel negers zitten
noj daar dacht ik nog over na. begrijp niet waarom ze allemaal door willen reizenquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt slechtere accomodaties in griekenland waar veel negers zitten
moria bitterballenquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt ze straks afgevoerd naar Moria.
Ja maar een eenpersoonskamer voor twee a drie weken is echt ontzettend duur. Ik heb wel twee keer mazzel gehad. Bij de eerste reis waren er maar twee die een kamer wilde delen en bij de tweede reis ging het gewoon op alfabetische volgorde. Als het echt niet klikte ofzo kon je wel gewoon ruilen maar er is beide keren geen gezeik geweest.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Kamer delen tijdens een groepsreis lijkt me echt de hel.
Maar we zijn al weer verder, zie ik
Griekenland is wel een negervriendelijk land ja.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou dan toch liever alleen reizen, vrees ikquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar een eenpersoonskamer voor twee a drie weken is echt ontzettend duur. Ik heb wel twee keer mazzel gehad. Bij de eerste reis waren er maar twee die een kamer wilde delen en bij de tweede reis ging het gewoon op alfabetische volgorde. Als het echt niet klikte ofzo kon je wel gewoon ruilen maar er is beide keren geen gezeik geweest.
Liever Moraquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja welkom buiten de randstadquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
je ziet hier trouwens echt vrijwel geendonkere mensen hier in hotel zitten 2 donkere meisjes maar op straat nog geen 1 gezien
nog meer OV dat KO gaatquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
trouwens goed nieuws :
Bruinsie die KO ging als minister is nu directeur van de HTM (haagse tram maatschappij)
Mijn tante had begin jaren negentig een Surinaamse vriend. Die werd in Hongarije aangekeken alsof hij van Mars kwam. Mensen kwamen echt serieus voelen aan zijn huidquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Griekenland is wel een negervriendelijk land ja.
echt niet?quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie hier ook nooit donkere mensen
Sterker nog, ik ken er ook geen
quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn tante had begin jaren negentig een Surinaamse vriend. Die werd in Hongarije aangekeken alsof hij van Mars kwam. Mensen kwamen echt serieus voelen aan zijn huid
Jullie hebben toch wel Turken en Marokkanen in Ede?quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die zijn getint. M'n snackbar hiernaast wordt gerund door een Vietnamees. Maar Surinaams ofzo, nope.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie hebben toch wel Turken en Marokkanen in Ede?
kan ik mij niks bij voorstellen maar okequote:Op vrijdag 25 september 2020 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken sowieso weinig mensen, maar nee
In Polen gooien ze rotte eieren naar die mensen, Japan ook trouwens, die kijken echt met pure walging naar negersquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn tante had begin jaren negentig een Surinaamse vriend. Die werd in Hongarije aangekeken alsof hij van Mars kwam. Mensen kwamen echt serieus voelen aan zijn huid
M'n opa was een racist johquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je eens naar EuroDisney gaan, enige zwarte mensen zijn degenen die in het hotel werkten. Niet in het park zelf, maar als schoonmaakster ofzo. Echt erg.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:38 schreef bitterbal het volgende:
het valt mij gelijk op als ik ergens geen donkere mensen zie.
TOen ik op de bruifloft was van een vriendin in zuid afrika had ik ook verwacht veel donkere mensen te zien. he afrika. nah er waren er 2 die alleen voor het foto moment kwamen en toen weer weg zijn gegaan omdat alles en iedereen blank was.
zit je in fucking afrika.
die vriendin kende veel donkere zuid afrikanen, ook uitgenodigt maar ze wilde niet komen
Ik ken er wel wat, maar de meesten hier in het dorp heb ik al jarenlang niet meer gesproken omdat ik ze misschien 2x per jaar toevallig een keertje tegenkom bij de AH. Op de basisschool zat ik voor begrippen hier in een redelijk 'gekleurde' klas. Was een klas van 10 waarvan er eentje vluchteling uit Zaïre was waar het toen oorlog was (heeft nu kinders met een blond meisje uit het dorp) en een adoptiemeisje uit Sri-Lanka die al was geadopteerd voordat ze kon praten.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt de VS wel.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je eens naar EuroDisney gaan, enige zwarte mensen zijn degenen die in het hotel werkten. Niet in het park zelf, maar als schoonmaakster ofzo. Echt erg.
geen donkere gasten gezien?quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je eens naar EuroDisney gaan, enige zwarte mensen zijn degenen die in het hotel werkten. Niet in het park zelf, maar als schoonmaakster ofzo. Echt erg.
In Tokyo niet opgevallen dat de uitsmijters allemaal negers zijn en dat er verder in heel Japan geen neger te bekennen is, ja in speciale donkere restaurants in Yokohama voor US marinepersoneel.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de VS kom ik ook nauwelijks donkere mensen tegen, zeker niet in de Nationale Parken.quote:
Ook geen Marokkanen gezien daar en de blanken waren toerist. Japan is echt een eiland.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Tokyo niet opgevallen dat de uitsmijters allemaal negers zijn en dat er verder in heel Japan geen neger te bekennen is, ja in speciale donkere restaurants in Yokohama voor US marinepersoneel.
maar japan heeftook geen geschiedenis toch met afrika?quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Tokyo niet opgevallen dat de uitsmijters allemaal negers zijn en dat er verder in heel Japan geen neger te bekennen is, ja in speciale donkere restaurants in Yokohama voor US marinepersoneel.
Moet je eens naar New Orleans gaan of Memphis.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de VS kom ik ook nauwelijks donkere mensen tegen, zeker niet in de Nationale Parken.
je mag daar volgens mij niet zo maar naar toe emigrerenquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook geen Marokkanen gezien daar en de blanken waren toerist. Japan is echt een eiland.
Ja in het oosten en zuiden zal dat vast anders zijn, maar ik ga naar het westen/noorden waar het sowieso al vrij dun bevolkt is.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je eens naar New Orleans gaan of Memphis.
In Japan zijn ze niet zo dol op de islamquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook geen Marokkanen gezien daar en de blanken waren toerist. Japan is echt een eiland.
Zuidenquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in het oosten en zuiden zal dat vast anders zijn, maar ik ga naar het westen/noorden waar het sowieso al vrij dun bevolkt is.
Noordwestenquote:
Nee maar ze vinden uitsmijters een te laag beroep en het past ook niet bij de publieke Japanse volksaard, oplossing negers.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar japan heeftook geen geschiedenis toch met afrika?
Chinezen zijn ook vrij racistisch.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:45 schreef CherryLips het volgende:
In Shanghai trouwens ook alleen maar Aziaten gezien, ook vrijwel geen blanken.
volgens mij is dta iets aziatisch, thai ook namelijkquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Chinezen zijn ook vrij racistisch.
Vriend van me had een Chinese vriend. Man man man.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Nee valt mee, ze vinden bijvoorbeeld blanken onbegrijpelijk en lomp alleen maar ze zijn niet xenofoob, Japanners zijn dat wel extreem, vergeleken daarmee waren onze 40-45 vriendjes nog maar amateurs.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Richting blanken zijn Aziaten vaak nog wel 'vriendelijk' omdat die geld binnenbrengen, maar alles met een tintje donkerder dan gemiddeld is daar niet gewenstquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee valt mee, ze vinden bijvoorbeeld blanken onbegrijpelijk en lomp alleen maar ze zijn niet xenofoob, Japanners zijn dat wel extreem, vergeleken daarmee waren onze 40-45 vriendjes nog maar amateurs.
Ja ik weet niet wat ze achter m'n rug om allemaal zeiden, maar ze waren allemaal ontzettend behulpzaam.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Richting blanken zijn Aziaten vaak nog wel 'vriendelijk' omdat die geld binnenbrengen, maar alles met een tintje donkerder dan gemiddeld is daar niet gewenst
Kun je geen pizza bestellen en op je hotelkamer laten bezorgen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:58 schreef bitterbal het volgende:
ga vanaaf maar niet van het buffet eten
Ik kan niet over Japan oordelen want nooit geweest. Wel een jaar in China gewoond en die zijn dus echt wel racistisch. Ouders wouden gewoon geen donkere leraar voor hun kinderen. Die hadden moeite met vinden van werk terwijl ik wekelijks wel ergens een aanbod kreeg.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee valt mee, ze vinden bijvoorbeeld blanken onbegrijpelijk en lomp alleen maar ze zijn niet xenofoob, Japanners zijn dat wel extreem, vergeleken daarmee waren onze 40-45 vriendjes nog maar amateurs.
geen ideequote:Op vrijdag 25 september 2020 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je geen pizza bestellen en op je hotelkamer laten bezorgen?
Ook geen zin gehad eigenlijk.quote:
Utrecht gaat ook niet echt lekker. Als ze daar nu ook gewoon ingrijpen kunnen ze het nog een beetje indammen, anders zitten ze daar zo ook over de 300.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:03 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
Kans op extra maatregelen in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag
Het kabinet heeft aan het Outbreak Management Team gevraagd om maandag met een extra advies te komen over de situatie in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Het aantal besmettingen loopt daar flink op en de kans op extra maatregelen in die grote steden is volgens Rutte "serieus aanwezig".
Over de bijeenkomst met honderden voetbalsupporters in Tilburg zei Rutte dat het "buitengewoon onverstandig" is wat daar is gebeurd. "Ik denk dat Tilburg goed moet evalueren wat daar gebeurd is." Hij benadrukt wel dat het de verantwoordelijkheid is van de mensen zelf is om zich aan de coronamaatregelen te houden.
Gewoon helemaal afsluiten
Donkere leraren zijn dat ook erg schaars, die zijn weer goed in andere dingen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan niet over Japan oordelen want nooit geweest. Wel een jaar in China gewoond en die zijn dus echt wel racistisch. Ouders wouden gewoon geen donkere leraar voor hun kinderen. Die hadden moeite met vinden van werk terwijl ik wekelijks wel ergens een aanbod kreeg.
Goeie kans voor Akwasi om eens een echte uitdaging te krijgen. Ipv NL wat al hartstikke vriendelijk en vooruitstreven jegens negers.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan niet over Japan oordelen want nooit geweest. Wel een jaar in China gewoond en die zijn dus echt wel racistisch. Ouders wouden gewoon geen donkere leraar voor hun kinderen. Die hadden moeite met vinden van werk terwijl ik wekelijks wel ergens een aanbod kreeg.
wie?quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:15 schreef Karzai het volgende:
Even langs de appie en moeke geweest
[ afbeelding ]
De vrouw die hem de wereld in heeft geperst.quote:
Daar heb ik geen medelijden mee hoor...quote:
Eigenlijk al de hele week zin in. Maar gisteren is mijn salaris gestort, dus nu pas aangedurfd.quote:
Soms vraag je je echt af wat je nu weer leestquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:38 schreef UitStraling het volgende:
_!
https://www.telegraaf.nl/(...)dt-door-rivm-betaald
Krijg wel de schijtzemel van dat volk, gaat echt een probleem worden de komende tijd al die gestoorden.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soms vraag je je echt af wat je nu weer leest
Zo iemand die dat denkt zou toch moeten worden opgenomen
Ja vind dat ook wel zorgwekkend. Lijkt toe te nemen ofzoquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg wel de schijtzemel van dat volk, gaat echt een probleem worden de komende tijd al die gestoorden.
Social Media werkt versterkend op gestoordenquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind dat ook wel zorgwekkend. Lijkt toe te nemen ofzo
Nou ja ze krijgen alle aandacht op social media omdat ze TV tijd krijgen want kijkcijfers.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind dat ook wel zorgwekkend. Lijkt toe te nemen ofzo
Denk je?quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:56 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed, ze worden in ieder geval nauwlettend in de gaten gehouden door de AIVD en dat gaat tegen ze werken vroeg of laat.
Dank voor de updatequote:Op vrijdag 25 september 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
@:kwiwi
Zwitserland stelt reisbeperkingen in voor Nederlanders - https://nos.nl/l/2349724#UPDATE-container-47871074
Voorwuitziende blik heb je wel :pquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dank voor de updateZat er wel aan te komen ja.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:29 schreef Karzai het volgende:
Onze vriend van het sex paleis heeft al een tijdje onze cijfers niet gepost
Jeps. Lopen hier wel veel kandidaten rond hoorquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:27 schreef Karzai het volgende:
Maar je mist duidelijk een adonis die met je het zwembad deelt bb
Nou telefoontje weg en erop duiken!quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps. Lopen hier wel veel kandidaten rond hoor
wtf jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:29 schreef Karzai het volgende:
Onze cijfers:quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:29 schreef Karzai het volgende:
Zie bovenstaande.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou telefoontje weg en erop duiken!
Moet je eerst op vakantie hahaquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:39 schreef UitStraling het volgende:
Lang geleden dat ik een vakantieliefde heb gehad.
Ja en alleen anders is het ook zo awkward.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je eerst op vakantie haha
quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je eerst op vakantie haha
37 graden klinkt beter dan dit jaquote:
quote:
Daar ook windkracht 8?quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het waait wat hier aan de kust
Binnen en wijn. Ik ben jaloersquote:
Zou klacht indienenquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het waait wat hier aan de kust
We mogen nergens heenquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:03 schreef Karzai het volgende:
Huisje zoeken op het zuidelijk halfrond voor de winter
zag het jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
Naar mijnen speurende rat in Cambodja krijgt medaille - https://nos.nl/l/2349809
![]()
Ja k ben toch van een beetje comfortquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die vluchtelingen lukt het toch ook, gewoon met een bootje
Waar zit je?quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:04 schreef Karzai het volgende:
Eten is ook belabberd, wat een een kut vakantie
Ai dat is balen ja.quote:
Ja, die zijn er ook. NIet veel, maar ze zijn er wel..quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
het was een man deze keer. Een hetero man zelfs.
okay, die kom je niet vaak tegenquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
het was een man deze keer. Een hetero man zelfs.
mooi dan is het weer gezellig.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
Hmm verkeerd tijd in geschat. Voor busje moet k nof een 1 uur en 3 kwartier wachten
naar het dorp?quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
Hmm verkeerd tijd in geschat. Voor busje moet k nof een 1 uur en 3 kwartier wachten
goed voor de kuiten en de billenquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee terug naar hotel. Dus ga weer aan de klim
Ballie straks terug van vakantie met stalen billenquote:
Ja k heb serieus spierpijn door die klote heuvelquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie straks terug van vakantie met stalen billen
quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k heb serieus spierpijn door die klote heuvel
Dat is gewoon een teken dat het werktquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k heb serieus spierpijn door die klote heuvel
Hij was wel spul in m'n haar aan het spuiten. Dus ik zoquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:20 schreef Karzai het volgende:
probeerde hij je nog gel te verkopen?
Is dat met happy end?quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Was wel maar 24 zoveel kwijt. Bij diedames betaal ik altijd 31
dat willen we niet, ga je nog dansen vanavond?quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
Oke. Ze hebbe. Mij niet op gegeten
Niet eens. En ik moet altijd mijn bril af dus ik zie er Soberzo maar weinig vanquote:
veronica half negenquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er vanavond weer Voetbal Inside trouwens? Al jaren niet meer gekeken maar nu wel zin in eik
Oh nee. Zit nu op mijn bedquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat willen we niet, ga je nog dansen vanavond?
Nee extra stappen, minder kilometersquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
Omhoog lopen telt als extra kilometers toch?
oh je bent er alweerquote:
Boksquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh je bent er alweerik ga ook niet veel doen. lekker uitrusten, pilsie drinken
beetje chatten en zappen
keer driequote:Op vrijdag 25 september 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
Omhoog lopen telt als extra kilometers toch?
Oh vind dat het dubbel moet tellenquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee extra stappen, minder kilometers
niks gekocht?quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Bij de welkoop geweest voor hooi. Ze hadden er nu ook binnenplanten. Het was zwaar maar ik heb me ingehouden.
Zoeen levenquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:03 schreef Karzai het volgende:
Zocht even op cats in greece, honderen foto's, luie flerken![]()
[ afbeelding ]
Nee. Goed hè? Ik wil juist weer even wat plek. Vandaag zijn er twee stekjes verhuisd.quote:
Aaaaw, die voorste lijkt sprekend op de kat die we vroeger haddenquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:03 schreef Karzai het volgende:
Zocht even op cats in greece, honderden foto's, luie flerken![]()
[ afbeelding ]
Wat is Welkoop? Een soort Boerenbond?quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Bij de welkoop geweest voor hooi. Ze hadden er nu ook binnenplanten. Het was zwaar maar ik heb me ingehouden.
Wat. Zit jij nooit aan je ballen te krabben in de NoordZuidLijn?quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:07 schreef CherryLips het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)urt-er-wat~b5b48d8e/die eerste regel
Dat zeker, genoeg mensen die dat zouden doen...quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:43 schreef Karzai het volgende:
Formaat sjefke kan je in je handtasje meenemen
Ja volgens mij wel. Maar die zit hier helaas niet.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is Welkoop? Een soort Boerenbond?
Je kunt ook even verder lezen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:12 schreef Karzai het volgende:
Ik snap het niet, als de koning de noord/zuid lijn pakt?
wordt minder heftig gereageerd dan bij halsemaquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:36 schreef Koen66 het volgende:
Zou die burgemeester van Tilburg wel moeten wieberen?
Wat mij betreft zouden ze allebei exit moeten. Maar ja wie ben ikquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt minder heftig gereageerd dan bij halsema
Koenquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zouden ze allebei exit moeten. Maar ja wie ben ik
bitterbal is bij terugkomst de poezenvrouw van de straatquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
hier zat een nestje kittens verstopt
[ afbeelding ]
Ik vermoed Koen66.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zouden ze allebei exit moeten. Maar ja wie ben ik
quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]
bitterbal is bij terugkomst de poezenvrouw van de straat
uiteraardquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:36 schreef Koen66 het volgende:
Zou die burgemeester van Tilburg wel moeten wieberen?
Ik zei al eerder vandaag, door de opkomst van social media is het aantal gekkies vertienvoudigdquote:
Dat ze dat zo klakkeloos geloven hequote:Op vrijdag 25 september 2020 19:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zei al eerder vandaag, door de opkomst van social media is het aantal gekkies vertienvoudigd
het probleem is alleen maar zichtbaarder geworden denk ik..quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zei al eerder vandaag, door de opkomst van social media is het aantal gekkies vertienvoudigd
Pizza Bambiniquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ze dat zo klakkeloos geloven he
vocht weghalen bij kinderen of bloed van babies drinken om eeuwig jong te blijven pizza kaas bestellen als je een kind wilt
Tja ik snap wel meer nietquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja maar serieus bos, begrijp neit dat mensen dit geloven
Niet aan mij denken iigquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jezus bos, hoe moet k nu slapen
waarom niet rechts?quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:06 schreef Modus het volgende:
Actiefoto van Bal (links) tijdens de hotelactiviteit van vandaag opgedoken
[ afbeelding ]
k lig in mijn bedquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Wat ben je aan het doen nu @:bitterbal?
Saaie Piet jijquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen ideeniet aan mij besteed
Dracula niet aan het werk??quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen ideeniet aan mij besteed
quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:11 schreef bitterbal het volgende:
ja
[..]
jawel daar had ik gegeten net
Toch ben je wel lief hoorquote:
express delivery door bitterbal?quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb vandaag Grieks eten laten komen 2 pitabroodjes, 1 met souflaki en 1 met Souzouki![]()
![]()
Heeft gesmaakt zeker?quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb vandaag Grieks eten laten komen 2 pitabroodjes, 1 met souflaki en 1 met Souzouki![]()
![]()
Daarom deze kijkenquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja avonden zijn altijd een dingetje ja. heb ik in thailand ook regelmatig gehadquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toch ben je wel lief hoor![]()
Vroegah ook wel een paar keer alleen op vakantie geweest (geen groepsreis ofzo) maar dat vond ik overdag prima maar in de avond maar saai
Yep. Vaker bij deze Griek besteld. Altijd prima, al duurde het vandaag iets langer dan ik van hun gewend ben.quote:
Hier moet je bij de Griek gelijk voor minstens ¤25,- bestellenquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Neem je ontbijt erbij.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier moet je bij de Griek gelijk voor minstens ¤25,- bestellen
quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vrees dat het daar niet bij gaat blijvenquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]
bitterbal is bij terugkomst de poezenvrouw van de straat
Het zit ook nog eens een dorp verderop dus is het altijd maar afwachten of het allemaal nog warm is als het er is.quote:
#opgewarmdeKapsalonGenotAllenquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is helemaal ruk.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zit ook nog eens een dorp verderop dus is het altijd maar afwachten of het allemaal nog warm is als het er is.
Dit is een fatsoenlijke Griek, niet van dat proletenvoerquote:
Dat is dan weer ranzigquote:
Ja, oké, maar jij lapt al jaren de regels van de schijf van vijf aan de laars en dat maakt me woedend en verdrietig.quote:Met stijgende verbazing ziet Lea Kant, één van de eerste coronapatiënten van Nederland, hoe steeds meer mensen de coronamaatregelen aan hun laars lappen..
wat neemt ze nog meer mee? kleine kinderen uit een kamp?quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vrees dat het daar niet bij gaat blijven
Mijn dorpquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zit ook nog eens een dorp verderop dus is het altijd maar afwachten of het allemaal nog warm is als het er is.
daar heb jij inprinciepe geen last van en besmet jou nietquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/riviere(...)verdrietig~a4836095/
[..]
Ja, oké, maar jij lapt al jaren de regels van de schijf van vijf aan de laars en dat maakt me woedend en verdrietig.
Ja die Griek met echte Grieken en een eigenaresse diequote:
Als iedereen die jonger dan 70 gezond was waren er geen maatregelen nodig.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb jij inprinciepe geen last van en besmet jou niet
Gewoon, verhalen. Memories. Of a decent kind. Heb wat vertrouwen in die meisjequote:Op vrijdag 25 september 2020 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
wat neemt ze nog meer mee? kleine kinderen uit een kamp?
Helaas welquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of je het ooit geprobeerd hebt
Misschien eet ze wel volgens de schijf van vijf maar eet ze er gewoon andere ongezonde dingen bij.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/riviere(...)verdrietig~a4836095/
[..]
Ja, oké, maar jij lapt al jaren de regels van de schijf van vijf aan de laars en dat maakt me woedend en verdrietig.
Je bent ook echt een simpeltje als je denkt dat alleen dikke bejaarden doodgaan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als iedereen die jonger dan 70 gezond was waren er geen maatregelen nodig.
De schijf van vijftig.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien eet ze wel volgens de schijf van vijf maar eet ze er gewoon andere ongezonde dingen bij.
Ben ook een simpeltje als je dat graag wil.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent ook echt een simpeltje als je denkt dat alleen dikke bejaarden doodgaan.
Serieus waarom doe je hier "bewaard" met een d en de rest wel goed?quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Helaas wel
Ervaring leert dat je de kapsalon meteen opeet en de pizza bewaard.
Lekker onderdanig.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben ook een simpeltje als je dat graag wil.![]()
Nou nou nou nou doen jullie alsof ballie de zondigste persoon ooit is. Zo veel eer heeft ze ook weer niet verdiend.quote:
Ik ookquote:
180 LINKERBAANquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De bamischijf van 50 (met mayo)
nou serieus, zat dus net te eten. was een gast en die stak binnen een peuk op. stonk gewoon echt hequote:
okee wat een godverraden schijtnummerquote:
je wordt er toch niet zo een hequote:Op vrijdag 25 september 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou serieus, zat dus net te eten. was een gast en die stak binnen een peuk op. stonk gewoon echt he
nou nee maar het stinkt dus gewoon en dat heb ik dus al die jaren veroorzaaktquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je wordt er toch niet zo een he
-tquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je wordt er toch niet zo een he
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |